Geen idee, ken alleen het woord chute en a demainquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Caland het volgende:
Zei hij nou je de merde van Rotterdam?
Om wat te doen? Zandzakken leggen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Wilders heeft gezegd dat we het leger moeten inzetten.
Snap niet dat Caland op die vent stemt.
Nederland te beschermen tegen terroristen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Om wat te doen? Zandzakken leggen?
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Geert Wilders en geen stageplek, jwt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Ik hoop dat de vier moslims straks nog wat doms zeggen, dan hebben we een topshow.
Op 2 maart.quote:
Tofik Dibi: white privilege.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Geert Wilders en geen stageplek, jwt.
Lekker lullenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Wat moest hij dan zeggen? 832?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoeveel moslims waren bij die protesten?
"Bemoedigend veel"
Wat is dat voor'n ontwijkend antwoord?
Ik heb op de dam gestaan, de enige moslim die ik zag was zich al luid aan het telefonerend door de menigte aan het drukken.
Hoe herken je een moslim eigenlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Bemoedigend veel"
Ik heb op de dam gestaan, de enige moslim die ik zag was zich al luid aan het telefonerend door de menigte aan het drukken.
Voor die richtlijnen stuur je een mailtje naar Geert Wilders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe herken je een moslim eigenlijk?
2 maart pasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 2 maart.
Dan zijn we dit alles alweer vergeten en dan kijken we vooruit richting de ondergang van Rutte II of te wel de Provinciale Statenverkiezingen.
TE WEINIG.quote:
Knap dat jij aan iemands hoofd kan zien welke religie hij aan hangt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Bemoedigend veel"
Aan hun mitrailleur en bomgordel natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TE WEINIG.
Ik zag een pluriforme bonte stoet van all walks of life, en van alle leeftijden, alles behalve moslims.
Meestal hebben ze toch een baard en Canada Goose jas + doekje voor de vrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knap dat jij aan iemands hoofd kan zien welke religie hij aan hangt.
Aan z'n boze blik en z'n baardquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |