Jammer dat je net niet reageerde op mijn post dat ze nog naar het station moest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef marcodej het volgende:
Annabell, het wordt niets zonder jou, Annabell!
Alors heeft geen piercing en ook geen tattoos overigens. Een zeldzaam soort tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit puntje maakt een wereld van verschil.
Een (neus)piercing maakt een vrouw per definitie lelijker. Heeft alors een piercing?
Wie weet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doel je op de trots van Ypenburg?
Een imam aansteken is nooit grappig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oei nu heeft hij de imam aangestoken.
Was dat niet Anne Frank?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je net niet reageerde op mijn post dat ze nog naar het station moest.
Misschien kun je de foto dan spiegelen voor ons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer jongons, ze is van de verkeerde kant.
Nu snap ik het knopje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een imam aansteken is nooit grappig.
Hoe oud is Alors?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Alors heeft geen piercing en ook geen tattoos overigens. Een zeldzaam soort tegenwoordig.
Tijd voor bekering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Daar merkt m'n pielemans helemaal niks van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf nu niets te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oei nu heeft hij de imam aangestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |