Gewoon, reguliere lijnvlucht boeken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Nee dat denk ik niet..
Ok. Maar ze weten wel wie het zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef Infection het volgende:
[..]
De NOS loopt achter. Bericht is al weer ingetrokken.
NOS is wel betrouwbaarder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef Zolder het volgende:
Best wel een grote faal van de media. Kreeg al een push van Nu en telegraaf
Ticket kopen, naar het vliegveld rijden, inchecken, boarden en vliegen maar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Nee dat denk ik niet..
Was toch dezelfde dag nog of?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Misschien krijgen we wel net zulke dagen als toen in Amerika met Boston.
Die broertjes Tsarnajev werden ook pas een paar dagen later gearresteerd/neergeschoten.
Men kan met zekerheid zeggen dat ze zich nog op de aarde bevinden. Ze zijn dus gelokaliseerd.quote:
En dan blijkt hoe slecht ze zijn in nieuws brengen en bronnen controleren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, iedereen wil de eerste zijn.
Vroeger geloofden we kranten, tv en radio op hun woord. Tegenwoordig hebben we ook andere bronnen.
Of onderweg naar Nederland aangezien ze in noordelijke richting redenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Of goed onderdoken en klaar maken voor nog een aanval?
Nee duurde 4/5 dagen volgens mij.quote:
Ja. En ook waar ze zijn, als de berichten kloppen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok. Maar ze weten wel wie het zijn?
twitter:TomKleijnUSA twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:59:10Ben op de redactie van @liberation. Daders zijn aangehouden, zegt men hier reageer retweet
twitter:TomKleijnUSA twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:12:20De politie houdt ons tegen voor de ingang van Liberation, kunnen niet meer terug naar binnen voor verdere check. reageer retweet
Omdat ik je niet heel slim vindt als je op de PVV stemt, zeg maar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Breivik was een gestoorde eenling - moeten we trouwens wel mee oppassen, als de ontwikkelingen zich op deze voet doorzetten zou hij gestoorde kindermoordenaar of niet met z'n toekomstbeeld/angsten zo maar eens gelijk kunnen krijgen- deze mensen handelden alleen vandaag al met z'n drieën.
En verspreid over Europa en geconcentreerd in o.a. Syrië en Irak zitten er nog héél véél meer. Waarom weiger je dit simpele feit onder ogen te komen?
Waarom noem je mensen die met Wilders sympathiseren tussen neus en lippen door nog wel even "ontegenzeggelijk dom"?![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Onnoman het volgende:
lijkt me best gaaf werk als journalist.. gewoon je kont tegen de menigte induwen en met je camera en microfoon zwaaien
Hmm oke.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee duurde 4/5 dagen volgens mij.
Op 15 april 2013 vonden er bomaanslagen tijdens de marathon van Boston plaats.
In de nacht van 18 op 19 april trof de politie de twee jonge mannen aan in Watertown (ook een voorstad van Boston),
erg groeit ook iets naast zijn neusquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Het kapsel van Wilders wordt er ook niet echt beter op he.
twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 07-01-2015 om 18:40:09Het effect van zulke misselijke daden.. Ongeacht wie de dader is!
reageer retweet
"dat zeg ik omdat ik dat vind"quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik je niet heel slim vindt als je op de PVV stemt, zeg maar.
Dat lijkt mij wel de domste manier om een land te ontvluchten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kans is redelijk groot dat ze in het vliegtuig naar het buitenland zitten toch?
Dat is er al lang. Of groter geworden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef HighVolume het volgende:
[..]
erg groeit ook iets naast zijn neus
Zijn uitspraken ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Het kapsel van Wilders wordt er ook niet echt beter op he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |