Noteert deurhekje tip van Nikki, wij hebben een open trap naar zolder en zaten al helemaal te denken hoe we dat op gingen lossen....Deurhekje voor zijn eigen kamer, ideaal! Ga eens in overleg met mijn vrouw over deze oplossing

Goed naar je lichaam luisteren Crumpette, maar dat doe je zo te lezen al aardig. Dus een nutteloze tip wellicht

Lieve foto DaD, 8 weken
Hihi, de opruimerige baby van Franny, wij hebben hier het tegenovergesteld, wat karakter wisselen?
Zo, onze man eindelijk aan de pasta gekregen....onze eigen bolognese gemaakt voor hem en dit babyproof gemaakt (zonder wijn, zonder ham en spek en met verse tomaten extra). Hij zat te smullen.....Dit is het recept wat ik zelf altijd maak overigens:
http://www.coquinaria.nl/recepten/03.5recept.htmEn we zitten in de tuitbeker uitprobeer fase, al bij nummer 5 aangekomen nu een Mepal. Die gaat met ups en downs. Ach als hij op zijn 16e maar uit een glas kan drinken.
Hij heeft een manier gevonden om zich op te trekken en te staan....en dan na een paar minuten te denken: ik ben moeeeee, heeeeelp! MAAR hij speelt weer aardig zelf, yeaaaaah.