quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want anders zit je 's nachts zonder voeding en worden je spieren direct afgebroken in die 7 uur slaap.
thx!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kwark met een of 2 eetlepels aardbei siroop en het proeft gewoon als aardbei yoghurt. Bij de lidl is een bakje magere kwark met 44gr eiwit 69 cent. Zelf ben ik wel de hoeveelheid siroop aan het afbouwen, moet wel zeggen dat ik in het begin er erg aan moest wennen (aan de kwark).
Okay Dr. Broscience. Maakt echt geen fuck uit man, of denk je dat die steak of halve kilo kip die je om 19:00 eet met je avondeten al compleet verteerd en uitgescheten is als je om 24:00 naar bed gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In je slaap wordt er juist opgebouwd, aap.Zonder trage eiwitten zal de opbouw belemmerd worden tijdens de nacht, tenzij je bereid bent wat te atten tussendoor.
Goede nachtrust is inderdaad erg belangrijk. Train like an animal, eat like a fat cunt and sleep like a babyquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In je slaap wordt er juist opgebouwd, aap.Zonder trage eiwitten zal de opbouw belemmerd worden tijdens de nacht, tenzij je bereid bent wat te atten tussendoor.
Gaat het niet om. Uiteindelijk is het gewoon zaak voldoende eiwitten binnen te krijgen gedurende de dag, meer niet, maar je kan het altijd perfectioneren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay Dr. Broscience. Maakt echt geen fuck uit man, of denk je dat die steak of halve kilo kip die je om 19:00 eet met je avondeten al compleet verteerd en uitgescheten is als je om 24:00 naar bed gaat.
Ik word misselijk van kwarkquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=238
Beter een bakje kwark, 3x zoveel eiwitten.
Voorafgaand zou ik juist een Whey pakken, aangezien het tijd kost om opgenomen te worden, dan krijgt je lichaam tijdens en na de work-out gelijk eiwitten toegereikt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Abed het volgende:
Wat consumeren de kenners hier vlak voorafgaand aan een workout? Ik merk nog te vaak dat ik of te vol of te leeg ben.
Ja precies, dus daarom maakt het niks uit of je wel of geen kwark eet voor het slapen. Maar het is zo'n hardnekkige gym bro mythe dat je ineens extra gains maakt door zo'n bakje smerige kwark.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Uiteindelijk is het gewoon zaak voldoende eiwitten binnen te krijgen gedurende de dag, meer niet, maar je kan het altijd perfectioneren.
Met aardbeisiroop is het net aardbei yoghurt. Het eerste bakje heb ik ook puur gegeten en het was niet te vreten. Had toen erg veel spijt omdat ik er direct iets van 12 had gekocht of zo, maar met siroop maakt eigenlijk niet uit welke, heb zelfs reine claude geprobeerd is het heel goed te eten.quote:
Veel yoghurt/kwark eten. Gewoon doen, het went vanzelf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Abed het volgende:
Wat consumeren de kenners hier vlak voorafgaand aan een workout? Ik merk nog te vaak dat ik of te vol of te leeg ben.
Heb ik wel een tijdje gedaan totdat de gast in de whey shop me dat af heeft geraden omdat je dan ook een vol en barfy gevoel kunt krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voorafgaand zou ik juist een Whey pakken, aangezien het tijd kost om opgenomen te worden, dan krijgt je lichaam tijdens en na de work-out gelijk eiwitten toegereikt.
Doodgaan in een sauna t.g.v. anebolengebruik: dat is echt iets dat je moet willenquote:
oh ja, horloges, nu weet ik ook waarom horloges mij nooit passen. Ik kan sowieso geen standaard metalen bracelet uitvoering dragen die zijn altijd te groot voor mijn. En meestal is de kast ook te groot of ik moet dan zo'n oude mannen horloge kopen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar waarin zou het je storen? Er zijn geen kledingstukken die je dan niet past, alleen horloges, daar zou je bij het bandje een extra gaatje moeten prikken.
Het maakt wel wat uit, eiwitten zou je geleidelijk aan over de dag binnen moeten krijgen. En ook gedurende de nacht, dus daarom langzame eiwitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dus daarom maakt het niks uit of je wel of geen kwark eet voor het slapen. Maar het is zo'n hardnekkige gym bro mythe dat je ineens extra gains maakt door zo'n bakje smerige kwark.
niet doorhebben dat die je allemaal zwaar lopen te kuttenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dus daarom maakt het niks uit of je wel of geen kwark eet voor het slapen. Maar het is zo'n hardnekkige gym bro mythe dat je ineens extra gains maakt door zo'n bakje smerige kwark.
Het zal niet zo gek veel schelen nee, dat zeker niet, want het komt gewoon op inname, training en herstel neer. Je lichaam regelt die shit zelf wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doodgaan in een sauna t.g.v. anebolengebruik: dat is echt iets dat je moet willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |