dieet heeft niets met polsomtrek te maken. Als je 50 kilo aankomt, groeit je pols pols niet mee...quote:
hoeveel meten jouw polsen dan? Weinig meisjes gezien die een kleinere pols hebben dan ik .quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:37 schreef Willoow het volgende:
Wat heeft dunne polsen daarmee te maken? Ik heb ook dunne polsen, is gewoon je bouw.
Zou dat niet precies weten, heb ze nooit opgemeten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
hoeveel meten jouw polsen dan? Weinig meisjes gezien die een kleinere pols hebben dan ik .
Je bedoelt "but then I injected steroids, did too much drugs and partying and died in a Thai sauna"quote:
Haten op de Aesthetics God, all naturel bro, what ya gonna do?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt "but then I injected steroids, did too much drugs and partying and died in a Thai sauna"
Geboren hartafwijking werd hem fataal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt "but then I injected steroids, did too much drugs and partying and died in a Thai sauna"
Je bedoelt denk ik Kanswijk god, wat een tokkie manquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op de Aesthetics God, all naturel bro, what ya gonna do?
Haters gonna hate brah.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Kanswijk god, wat een tokkie man
God needed a personal trainer brah, y mad?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Kanswijk god, wat een tokkie man
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:34 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
dieet heeft niets met polsomtrek te maken. Als je 50 kilo aankomt, groeit je pols pols niet mee...
Flu shot in je reet? Die krijg ik altijd in mn bovenarm. Wel goede reet btw, no homoquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Geboren hartafwijking werd hem fataal.
Daarnaast was het een griepprik. Denken dat de broer van Hercules aan de juice zat![]()
[ afbeelding ]
Heb net op hem gerukt, ook nog homo hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Flu shot in je reet? Die krijg ik altijd in mn bovenarm. Wel goede reet btw, no homo
Dan heb je het nog niets eens over die strakke V-taperquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Flu shot in je reet? Die krijg ik altijd in mn bovenarm. Wel goede reet btw, no homo
Niks mis met een paar blikjes tonijn voor de late avondtrek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niets eens over die strakke V-taper
All naturel natuurlijk. Just bro foods, eat clen tren hard, never skip legday and no processed foods
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]blijf dat dan maar geloven ja.
Wel oppassen met die olie, zo vet als wat. Je kan beter wat lean chicken op de grill gooien voor de stevige trek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Abed het volgende:
[..]
Niks mis met een paar blikjes tonijn voor de late avondtrek.
Lean chicken + proteïne marinade = eiwit madnessquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel oppassen met die olie, zo vet als wat. Je kan beter wat lean chicken op de grill gooien voor de stevige trek.
Met water G alleen met water.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel oppassen met die olie, zo vet als wat. Je kan beter wat lean chicken op de grill gooien voor de stevige trek.
proteïne marinade?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lean chicken + proteïne marinade = eiwit madness
Laat Hurleygod hier buiten jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:13 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk zijn pols en dan zn buik...
Als jij 150 kg aankomt krijg je echt wel iets meer vet op je pols.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:13 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk zijn pols en dan zn buik...
Sowieso alleen maar water drinken, minimaal 4 liter per dag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Met water G alleen met water.
Kippetje voor de variatie.
Beetje creatine ipv zout?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon marinade maken en dan mengen met whey, ja toch
Juist braddah. Frisdrank en chipsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso alleen maar water drinken, minimaal 4 liter per dag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Ben zelf ook aangekomen, maar pols groeit niet echt mee hoor. Onderarm wel maar pols niet, tenzij je echt een hoop vet aankomt natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]blijf dat dan maar geloven ja.
miss wel een klein beetje vet, maar niet substantieel. Als je googlet naar fat guys, zie je weinig dikke gasten met veel vet op hun polsen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij 150 kg aankomt krijg je echt wel iets meer vet op je pols.
Echt helemaal niks dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ben zelf ook aangekomen, maar pols groeit niet echt mee hoor. Onderarm wel maar pols niet, tenzij je echt een hoop vet aankomt natuurlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef Abed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ja man. Ik snap niet waarom veel mannen hem zo ophemelen. Kijk eens goed naar hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Creatine altijd goed, maar denk er wel aan dat je dat moet nemen in cycles. Maximaal 6-8 weken anders verlies je je gains omdat je lichaam de creatine gewend is.quote:
Alsof jij ooit zon fysiek zal bereiken. Tenzij anabolen, hard trainen en heel veel eten als ecto zijnde.quote:
Nope, pols volgens mij niet. zijn nog steeds hartstikke dun. Onderarm is wel al flink verandert.quote:
Zoveel toewijding.....zoveel inspiratie....quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja man. Ik snap niet waarom veel mannen hem zo ophemelen. Kijk eens goed naar hem
Maar waarom storen je polsen je eigenlijk zo erg? Kan jij dus ook niks aan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
miss wel een klein beetje vet, maar niet substantieel. Als je googlet naar fat guys, zie je weinig dikke gasten met veel vet op hun polsen.
Oké ja dat waardeer ik ook wel. Maar er zijn nog meer van zulke mannen toch, ik snap niet waarom ze hem uitkiezen om op te hemelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Zoveel toewijding.....zoveel inspiratie....
*pinkt traantje weg.
Haten op Zyzz, veeg jezelf op joh gleufdierquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja man. Ik snap niet waarom veel mannen hem zo ophemelen. Kijk eens goed naar hem
Brinta met havermout. Whey shake en dextro binnen kwartier na de sessie. Amen broeder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Creatine altijd goed, maar denk er wel aan dat je dat moet nemen in cycles. Maximaal 6-8 weken anders verlies je je gains omdat je lichaam de creatine gewend is.
Maar dat hoort standaard in je stack. Pre-workout, minimaal 5 shake bekers omdat je anders blijft afwassen, creatine, oatmeal, whey en misschien wat dextrose voor fast muscle recovery.
Vind die gozer die jij post een stuk beter eruit zien. Verder, doe eens normaal plsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op Zyzz, veeg jezelf op joh gleufdier
[ afbeelding ]
Ulisses Jr.#NoHommo (ofcours)
het stoort niet, maar ik kom nu achter dat mijn polsen suppppppperdun zijn en dat is klachtwaardig natuurlijk. Ik bedoel, ik haal de kleine maat S niet eens...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar waarom storen je polsen je eigenlijk zo erg? Kan jij dus ook niks aan doen.
Halve kilo magere kwark voor 't slapen gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Brinta met havermout. Whey shake en dextro binnen kwartier na de sessie. Amen broeder.
Vergeet de golden window niet hè, neem je je shake na 30 minuten post workout dan heb je alles voor niks gedaan. En natuurlijk ass to the grass squattenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Brinta met havermout. Whey shake en dextro binnen kwartier na de sessie. Amen broeder.
Hij had de instelling om anderen te motiveren, anderen niet belachelijk te maken en met name de instelling om te doen waar hij zin in had (binnen de normen) zonder zich iets aan te trekken van meningen van anderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oké ja dat waardeer ik ook wel. Maar er zijn nog meer van zulke mannen toch, ik snap niet waarom ze hem uitkiezen om op te hemelen.
Haten op Zyzz is alsof je mij persoonlijk beledigdquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vind die gozer die jij post een stuk beter eruit zien. Verder, doe eens normaal plsik had het niet eens tegen jou.
Maar waarin zou het je storen? Er zijn geen kledingstukken die je dan niet past, alleen horloges, daar zou je bij het bandje een extra gaatje moeten prikken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
het stoort niet, maar ik kom nu achter dat mijn polsen suppppppperdun zijn en dat is klachtwaardig natuurlijk. Ik bedoel, ik haal de kleine maat S niet eens...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op Zyzz is alsof je mij persoonlijk beledigd
Elke avond 2 eitjesquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Halve kilo magere kwark voor 't slapen gaan.
Dank uquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Hij had de instelling om anderen te motiveren, anderen niet belachelijk te maken en met name de instelling om te doen waar hij zin in had (binnen de normen) zonder zich iets aan te trekken van meningen van anderen.
Aangezien dit laatste iets is waar veel mensen op letten is het een voorbeeld.
Ben geen fan van kwark maar misschien toch maar aan wagen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Halve kilo magere kwark voor 't slapen gaan.
Ik mag jou wel broer, jij weet waar je over praatquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Hij had de instelling om anderen te motiveren, anderen niet belachelijk te maken en met name de instelling om te doen waar hij zin in had (binnen de normen) zonder zich iets aan te trekken van meningen van anderen.
Aangezien dit laatste iets is waar veel mensen op letten is het een voorbeeld.
Stelt ook geen fliker voor, en al helemaal niet voor een steroidejunk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:22 schreef .sfinx het volgende:
zyzz, de flapdrol die elke dag als die uit bed komt zijn haar kamt met een rotje
Voor trage eiwitten? Caseïne moet je hebben voor het slapengaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Ben geen fan van kwark maar misschien toch maar aan wagen.
Andere food tips?
Deed hij natuurlijk wel (een periode) zoals de foto laat zien, het is een beetje een runnning gag om het te ontkennen. Hij rookte af en toe en gebruikte ook wel X.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dank u
Dat is cool van 'm. En dan begrijp ik dat nu beter. Echter vind ik het nog steeds wel een beetje ongeloofwaardig dat ie stelde dat hij geen andere zooi gebruikte
Ja want anders zit je 's nachts zonder voeding en worden je spieren direct afgebroken in die 7 uur slaap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor trage eiwitten? Caseïne moet je hebben voor het slapengaan.
Whehequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Stelt ook geen fliker voor, en al helemaal niet voor een steroidejunk.
Geboren hartafwijking me reet.![]()
![]()
Ja, eentje waar hij zonder problemen 150 mee was geworden. Moet je alleen niet gaan spuiten en slikken en snuiven heah
Dat is wel erg triest voor hem dan. Daarbij ook als hij wel volop aan die shit deed verdienen mensen het imo niet om dat met de dood te bekopen maar een beetje sneu is het dan natuurlijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Deed hij natuurlijk wel (een periode) zoals de foto laat zien, het is een beetje een runnning gag om het te ontkennen. Hij rookte af en toe en gebruikte ook wel X.
Het overlijden komt met name wel door zijn geboren hartafwijking.
Kwark met een of 2 eetlepels aardbei siroop en het proeft gewoon als aardbei yoghurt. Bij de lidl is een bakje magere kwark met 44gr eiwit 69 cent. Zelf ben ik wel de hoeveelheid siroop aan het afbouwen, moet wel zeggen dat ik in het begin er erg aan moest wennen (aan de kwark).quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Ben geen fan van kwark maar misschien toch maar aan wagen.
Andere food tips?
Username is een jeugdzonde broeder, mag jou ook wel, tik m aan, bromance.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik mag jou wel broer, jij weet waar je over praat. Ik was wat terughoudend bij het zien van je username, maar ik heb nog nooit zoveel waarheden in 1 post gezien. Zyzz deed wat hij wilde en waar hij het wilde, van een nobody naar een somebody en natuurlijk ook een symmetrisch lichaam #NoHommo (again)
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want anders zit je 's nachts zonder voeding en worden je spieren direct afgebroken in die 7 uur slaap.
thx!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kwark met een of 2 eetlepels aardbei siroop en het proeft gewoon als aardbei yoghurt. Bij de lidl is een bakje magere kwark met 44gr eiwit 69 cent. Zelf ben ik wel de hoeveelheid siroop aan het afbouwen, moet wel zeggen dat ik in het begin er erg aan moest wennen (aan de kwark).
Okay Dr. Broscience. Maakt echt geen fuck uit man, of denk je dat die steak of halve kilo kip die je om 19:00 eet met je avondeten al compleet verteerd en uitgescheten is als je om 24:00 naar bed gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In je slaap wordt er juist opgebouwd, aap.Zonder trage eiwitten zal de opbouw belemmerd worden tijdens de nacht, tenzij je bereid bent wat te atten tussendoor.
Goede nachtrust is inderdaad erg belangrijk. Train like an animal, eat like a fat cunt and sleep like a babyquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In je slaap wordt er juist opgebouwd, aap.Zonder trage eiwitten zal de opbouw belemmerd worden tijdens de nacht, tenzij je bereid bent wat te atten tussendoor.
Gaat het niet om. Uiteindelijk is het gewoon zaak voldoende eiwitten binnen te krijgen gedurende de dag, meer niet, maar je kan het altijd perfectioneren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay Dr. Broscience. Maakt echt geen fuck uit man, of denk je dat die steak of halve kilo kip die je om 19:00 eet met je avondeten al compleet verteerd en uitgescheten is als je om 24:00 naar bed gaat.
Ik word misselijk van kwarkquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=238
Beter een bakje kwark, 3x zoveel eiwitten.
Voorafgaand zou ik juist een Whey pakken, aangezien het tijd kost om opgenomen te worden, dan krijgt je lichaam tijdens en na de work-out gelijk eiwitten toegereikt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Abed het volgende:
Wat consumeren de kenners hier vlak voorafgaand aan een workout? Ik merk nog te vaak dat ik of te vol of te leeg ben.
Ja precies, dus daarom maakt het niks uit of je wel of geen kwark eet voor het slapen. Maar het is zo'n hardnekkige gym bro mythe dat je ineens extra gains maakt door zo'n bakje smerige kwark.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Uiteindelijk is het gewoon zaak voldoende eiwitten binnen te krijgen gedurende de dag, meer niet, maar je kan het altijd perfectioneren.
Met aardbeisiroop is het net aardbei yoghurt. Het eerste bakje heb ik ook puur gegeten en het was niet te vreten. Had toen erg veel spijt omdat ik er direct iets van 12 had gekocht of zo, maar met siroop maakt eigenlijk niet uit welke, heb zelfs reine claude geprobeerd is het heel goed te eten.quote:
Veel yoghurt/kwark eten. Gewoon doen, het went vanzelf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Abed het volgende:
Wat consumeren de kenners hier vlak voorafgaand aan een workout? Ik merk nog te vaak dat ik of te vol of te leeg ben.
Heb ik wel een tijdje gedaan totdat de gast in de whey shop me dat af heeft geraden omdat je dan ook een vol en barfy gevoel kunt krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voorafgaand zou ik juist een Whey pakken, aangezien het tijd kost om opgenomen te worden, dan krijgt je lichaam tijdens en na de work-out gelijk eiwitten toegereikt.
Doodgaan in een sauna t.g.v. anebolengebruik: dat is echt iets dat je moet willenquote:
oh ja, horloges, nu weet ik ook waarom horloges mij nooit passen. Ik kan sowieso geen standaard metalen bracelet uitvoering dragen die zijn altijd te groot voor mijn. En meestal is de kast ook te groot of ik moet dan zo'n oude mannen horloge kopen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar waarin zou het je storen? Er zijn geen kledingstukken die je dan niet past, alleen horloges, daar zou je bij het bandje een extra gaatje moeten prikken.
Het maakt wel wat uit, eiwitten zou je geleidelijk aan over de dag binnen moeten krijgen. En ook gedurende de nacht, dus daarom langzame eiwitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dus daarom maakt het niks uit of je wel of geen kwark eet voor het slapen. Maar het is zo'n hardnekkige gym bro mythe dat je ineens extra gains maakt door zo'n bakje smerige kwark.
niet doorhebben dat die je allemaal zwaar lopen te kuttenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dus daarom maakt het niks uit of je wel of geen kwark eet voor het slapen. Maar het is zo'n hardnekkige gym bro mythe dat je ineens extra gains maakt door zo'n bakje smerige kwark.
Het zal niet zo gek veel schelen nee, dat zeker niet, want het komt gewoon op inname, training en herstel neer. Je lichaam regelt die shit zelf wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doodgaan in een sauna t.g.v. anebolengebruik: dat is echt iets dat je moet willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |