Nope, da's wat ik bedoel met dat contextmenuquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef Catch22- het volgende:
En als je hem opent en op install klikt?
Klinkt ingewikkeld, maar ik ga kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef mschol het volgende:
eventueel handmatig fontview.exe (zit in system32) met als parameter het font opgeven via run?
misschien kan je met process explorer zien wat het process probeert te benaderen?
das wat andersquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, da's wat ik bedoel met dat contextmenu
V.
Ok, maar ik neem aan dat die install-knop dezelfde functie heeft als de install-optie in het cmquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
das wat andersals je dubbelklikt op zo'n bestand dan zie je een preview en staat er een install knop
ik ook, maar je moet t wel even uitsluitenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ok, maar ik neem aan dat die install-knop dezelfde functie heeft als de install-optie in het cm
Test het morgen wel (nu in bed met laptop)
V.
Zeker. Waarvan akte:quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ook, maar je moet t wel even uitsluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |