Laat dit een aanleiding zijn om in Nederland terugkerende Syrië-gangers te arresteren en het land uit zetten in plaats van opvangen en begeleiden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee zouden teruggekeerde Syrie-gangers zijn.
Tegen wie praat jij ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay allemaal ophouden met zeuren dan, ze hebben er ook één van hunzelf gedood. Niks aan de hand dus.
Denk je echt dat die gasten uitgebreid om de afkomst gaan vragen? Of er uberhaupt iets om geven? Die agent was sowieso een marionet in dienst van het westen, dat is geen moslim meer maar een verloren overloper.
2 in hun appartement in Reims omcirkeld door de politie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:14 schreef beantherio het volgende:
[..]twitter:Charlotte9999 twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:04:53Les noms des 3 terroristes, apparement 2 sont identifiés + encerclés par le RAID #Reims recherché http://t.co/yNLcWNGykk @woukevscherrenb reageer retweet
Nee want ik quote ook mexicanobakker. Die zei dat we moesten ophouden met zeuren omdat de doodgeschoten agent ook moslim is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Tegen wie praat jij ?
Alles wat jij zegt kan namelijk niet echt een reactie zijn op wat ik stelde.
Ja, die zullen vast terug naar hun appartement gegaan zijn. De Franse equivalent van GTST opgezet, broodje falafel erbij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
2 in hun appartement in Reims omcirkeld door de politie.
Dat wordt nog wat.
Die agenten zullen vast ook niet al alle informatie hebben gehad over wat er aan de hand was. Mogelijk waren ze niet eens bewapend en waren het zulke moedige mensen dat ook al waren ze kansloos ze toch wouden proberen te helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op de redactie lijkt het me anders, dan kijk je die terroristen in het gezicht. Nu waren de terroristen op de vlucht. Dan kan je toch vluchten of zelf de aanval openen. Dit was in ieder geval zinloos.
het land uit zetten vind ik bullshit... gewoon vastzetten en zorgen dat deze personen nooit meer in de samenleving (van welk land dan ook) terecht komenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Laat dit een aanleiding zijn om in Nederland terugkerende Syrië-gangers te arresteren en het land uit zetten in plaats van opvangen en begeleiden.
Zoals al verwacht. Dit had dus voorkomen kunnen worden als de politieke elite ruggengraat had gehad en die syriegangers gewoon niet meer binnen laat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:13 schreef deelnemer het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)g-charlie-hebdo.html
De Franse veiligheidsdienst zou de daders van de schietpartij geïdentificeerd hebben.
Dat melden Franse media, waaronder Metro, woensdagavond. Het zou bovendien gaan om twee teruggekeerde Syriëgangers, melden Franse media.
Het zou gaan om drie mannen, waarvan de namen bekend zijn bij de politie. Hun leeftijden zijn 18, 32 en 34 jaar.
Twee van hen zouden Parijzenaars zijn, aldus Metro, en de Franse nationaliteit hebben.
Vastzetten kost teveel geld joh.. laat ze oppleuren en nooit meer in ons land terugkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
het land uit zetten vind ik bullshit... gewoon vastzetten en zorgen dat deze personen nooit meer in de samenleving (van welk land dan ook) terecht komen
Is toch geen raar scenario?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die zullen vast terug naar hun appartement gegaan zijn. De Franse equivalent van GTST opgezet, broodje falafel erbij.
Executeren dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
het land uit zetten vind ik bullshit... gewoon vastzetten en zorgen dat deze personen nooit meer in de samenleving (van welk land dan ook) terecht komen
Hier in Europa zijn de agenten ook niet goed voorbereid op geweld. Dat is in Amerika en Israël wel anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die agenten zullen vast ook niet al alle informatie hebben gehad over wat er aan de hand was. Mogelijk waren ze niet eens bewapend en waren het zulke moedige mensen dat ook al waren ze kansloos ze toch wouden proberen te helpen.
Nekschot is goedkoper.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Tijd voor een grote boem dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
2 in hun appartement in Reims omcirkeld door de politie.
Dat wordt nog wat.
Misschien werden die Syriëgangers al in de gaten gehouden door de inlichtingendiensten. Even niet opgelet en dan gebeurt dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef Zolder het volgende:
Ik vraag me af hoe ze erachter zijn gekomen wie het zijn.
Ja gooi de problemen maar weer over de grens, wij zijn lekker asociaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Laat dit een aanleiding zijn om in Nederland terugkerende Syrië-gangers te arresteren en het land uit zetten in plaats van opvangen en begeleiden.
Overal zijn camera's.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef Zolder het volgende:
Nou... alle teruggekeerde Syriëgangers tegen de muur. Beetje harder worden nu, want zo wordt het natuurlijk niets.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:13 schreef deelnemer het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)g-charlie-hebdo.html
De Franse veiligheidsdienst zou de daders van de schietpartij geïdentificeerd hebben.
Dat melden Franse media, waaronder Metro, woensdagavond. Het zou bovendien gaan om twee teruggekeerde Syriëgangers, melden Franse media.
Het zou gaan om drie mannen, waarvan de namen bekend zijn bij de politie. Hun leeftijden zijn 18, 32 en 34 jaar.
Twee van hen zouden Parijzenaars zijn, aldus Metro, en de Franse nationaliteit hebben.
Ja, ze schieten even makkelijk een mede-gelovige dood op een barbaarse wijze. Dat geeft wel aan op welke wijze de islam een persoon totaal kan corrumperen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die doodgeschoten agent heet Achmed.
Dat jullie het weten
Het is 10 uur geleden gebeurd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef Onnoman het volgende:
Ik vind het nog steeds tamelijk ongelooflijk dat we in een samenleving van "Big brother is watching you" in 1 van de grootste steden van de Europa niet eens in staat zijn dit soort criminelen te vangen.
Terwijl op de hoek van de straat een agent parkeerbonnen uitdeelt kan iedereen dus schijnbaar zijn gang gaan?
Ik vind dit best bizar te meer met het idee dat dit bedrijf al extra beveiligd was.
In het verleden was er ook al terreur binnen dat bedrijf. Ben je dan naief te veronderstellen dat het nooit meer zal gebeuren?
Of denk ik te makkelijk?
In Ferguson hebben ze laatst dag na dag bewezen niet eens de basisregels van vuurwapens te kennen. Praat dus niet eens zo laag over Europa zonder basis. In China heeft de politie niet eens vuurwapens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier in Europa zijn de agenten ook niet goed voorbereid op geweld. Dat is in Amerika en Israël wel anders.
Hetzelfde geld voor burgers. Als ik in amerika woonde had ik een wapen op zak en zou ik schieten op deze mannen als ik ze zag. Hier kunnen we dat niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier in Europa zijn de agenten ook niet goed voorbereid op geweld. Dat is in Amerika en Israël wel anders.
Is best mogelijk dat ze gedesillusioneerd zijn en terugkeren. Maar er zijn er ook een paar tussen die bewust terugkeren met de intentie om in Europa toe te slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Ja maar ja maar, elke moslim die naar het kalifaat vertrekt wil nooit meer terug en diegene die dan toch terugkomen doen dat omdat ze gedesillusioneerd zijn en niks meer te maken willen hebben met de radicale islam!
Je denkt te makkelijk. Een aanslag plegen is ongelooflijk makkelijk, simpelweg omdat je als terrorist kan wachten op een zwak moment. En ontsnappen in een grote stad is ook niet zo moeilijk, vooral als je het al hebt voorbereid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef Onnoman het volgende:
Ik vind het nog steeds tamelijk ongelooflijk dat we in een samenleving van "Big brother is watching you" in 1 van de grootste steden van de Europa niet eens in staat zijn dit soort criminelen te vangen.
Terwijl op de hoek van de straat een agent parkeerbonnen uitdeelt kan iedereen dus schijnbaar zijn gang gaan?
Ik vind dit best bizar te meer met het idee dat dit bedrijf al extra beveiligd was.
In het verleden was er ook al terreur binnen dat bedrijf. Ben je dan naief te veronderstellen dat het nooit meer zal gebeuren?
Of denk ik te makkelijk?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:19 schreef DaMook het volgende:
Als ik in amerika woonde had ik een wapen op zak en zou ik schieten op deze mannen als ik ze zag.
komen uit Jemen volgens bronnenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Twee van de drie zijn broers.
Als ze al in het oog waren omdat ze teruggekeerde Syrie-gangers zijn hebben de inlichtingendiensten wel wat steken laten vallen zeg.
Dat vind ik te makkelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze schieten even makkelijk een mede-gelovige dood op een barbaarse wijze. Dat geeft wel aan op welke wijze de islam een persoon totaal kan corrumperen.
Die agent was kafir.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze schieten even makkelijk een mede-gelovige dood op een barbaarse wijze. Dat geeft wel aan op welke wijze de islam een persoon totaal kan corrumperen.
Maar dat hadden we toch al gezien bij ISIS?
Dat was in ieder geval niet hun bedoeling, dit was geen suïcidale missie zoals je vaak in die kringen ziet. Ze hadden bivakmutsen en handschoenen aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef Zolder het volgende:
In Amerika hebben ze weer hun eigen problemen. In China hebben alle agenten een made in China plastic klapperpistool.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In Ferguson hebben ze laatst dag na dag bewezen niet eens de basisregels van vuurwapens te kennen. Praat dus niet eens zo laag over Europa zonder basis. In China heeft de politie niet eens vuurwapens.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
De grootste verliezer zijn wij, het ooit fijne en vrije westen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze wel in het oog ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Twee van de drie zijn broers.
Als ze al in het oog waren omdat ze teruggekeerde Syrie-gangers zijn hebben de inlichtingendiensten wel wat steken laten vallen zeg.
Ze spraken duidelijk Frans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
komen uit Jemen volgens bronnen
Het probleem is vooral dat je helemaal niet denktquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef Onnoman het volgende:
Of denk ik te makkelijk?
Daarom dus!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:20 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval niet hun bedoeling, dit was geen suïcidale missie zoals je vaak in die kringen ziet. Ze hadden bivakmutsen en handschoenen aan.
Zou jij dat niet doen dan ? Je ziet mensen op mensen schieten, dan wil je toch terug schieten ??quote:
op het moment dat jij je wapen pakt heb je al 3 kogels in je kop zittenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor burgers. Als ik in amerika woonde had ik een wapen op zak en zou ik schieten op deze mannen als ik ze zag. Hier kunnen we dat niet.
Laat gaan joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan ? Je ziet mensen op mensen schieten, dan wil je toch terug schieten ??
Wat zijn zequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
op het moment dat jij je wapen pakt heb je al 3 kogels in je kop zitten
de mannen zijn assassains elite rank 4 right from the elite training grounds, dus kun je wel stoer achter je pc zitten praten
Doodstraf is afgeschaft, nog een zgn. heilig huisje net als 'vrijheid van meningsuiting'. En als het al wordt ingevoerd, dan kunnen ze alsnog niet geëxecuteerd worden, want de wet bestond nog niet toen ze hun 'misdaden pleegden'.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou... alle teruggekeerde Syriëgangers tegen de muur. Beetje harder worden nu, want zo wordt het natuurlijk niets.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
De grootste verliezer zijn wij, het ooit fijne en vrije westen.
Ja, uiteraard ben je een psychopaat als je dit kunt doen, maar dit komt niet door een biologisch defect aan hun hersenen, de islam, of liever gezegd een variant van de islam heeft hen zo gemaakt. En wrs ook ervaringen in Syrië waarbij de ene moslim de andere vermoordt, verminkt, kopje kleiner maakt letterlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat vind ik te makkelijk.
Het zijn gewoon idiote psychopaten.
Wat jij doet is de agent in hun hokje plaatsen omdat hij moslim is. Erg respectloos voor zijn familie en nabestaanden. Die man is gestorven voor de Franse staat en waarden en laat een familie achter.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de mannen zijn assassains elite rank 4 right from the elite training grounds, dus kun je wel stoer achter je pc zitten praten
Als je mogelijkheid hebt de daders te filmen vanaf het dak. Kan je ook wat kogels lossen. Niet dat je dan per se raak schiet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon in het Franse leger gezeten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef Muto het volgende:
Het was vrij duidelijk aan de beelden dat ze waarschijnlijk in Syrië hadden gezeten. Het gebruik van het wapen zag er vrij professioneel uit.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef Muto het volgende:
Het was vrij duidelijk aan de beelden dat ze waarschijnlijk in Syrië hadden gezeten. Het gebruik van het wapen zag er vrij professioneel uit.
Het doet ongetwijfeld sterk denken aan GTA maar dat is het niet hè.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan ? Je ziet mensen op mensen schieten, dan wil je toch terug schieten ??
Muah in Frankrijk zijn ze daar minder streng in hoor, als ze dat zouden willen kunnen ze daar wel een maas in de wet voor vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:22 schreef Irakees het volgende:
[..]
Doodstraf is afgeschaft, nog een zgn. heilig huisje net als 'vrijheid van meningsuiting'. En als het al wordt ingevoerd, dan kunnen ze alsnog niet geëxecuteerd worden, want de wet bestond nog niet toen ze hun 'misdaden pleegden'.
Er niks mis mee om de problemen weer terug de grens over te gooien waar ze vandaan kwamen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja gooi de problemen maar weer over de grens, wij zijn lekker asociaal.
Snap de ophef niet over dat die agent moslim was.. die terroristen zagen een agent en hebben echt niet gevraagd naar zijn afkomst.quote:
Ja leuk met al die lekke grenzen. Nee, dan maar wat extra geld betalen om ze vast te zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vastzetten kost teveel geld joh.. laat ze oppleuren en nooit meer in ons land terugkomen.
Die opmerking doet me dan weer denken aan Clerks:quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Wel naar voor die secretaresse.. die maakt die tekeningen toch niet.. je wordt geen secretaresse van een bedrijf omdat je perse achter hun idealen staat, je zoekt dan gewoon leuke arbeidsvoorwaarden. RIP de secretaresse.
Tuurlijk. En ze kunnen zoeken tot ze een ons wegen, die vinden ze niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Zijn ze nog steeds op zoek naar die mensjes ?
Denk ik ook. Als je tot zoiets in staat bent ben je al in een bepaalde roes denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Snap de ophef niet over dat die agent moslim was.. die terroristen zagen een agent en hebben echt niet gevraagd naar zijn afkomst.
Desertie in oorlogstijd, hebben we daar niet de doodstraf voor? Je zou kunnen zeggen dat we in oorlog zijn met ISIS, als je dan met een Nederlands paspoort gaat strijden voor ISIS, dan deserteer je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:22 schreef Irakees het volgende:
[..]
Doodstraf is afgeschaft, nog een zgn. heilig huisje net als 'vrijheid van meningsuiting'. En als het al wordt ingevoerd, dan kunnen ze alsnog niet geëxecuteerd worden, want de wet bestond nog niet toen ze hun 'misdaden pleegden'.
Ophef?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Snap de ophef niet over dat die agent moslim was.. die terroristen zagen een agent en hebben echt niet gevraagd naar zijn afkomst.
Ik denk dat de terroristen nog gepakt worden. You can run, but you can't hide forever.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ze kunnen zoeken tot ze een ons wegen, die vinden ze niet.
Ik vermoed dat ze zoveel mogelijk slachtoffers willen maken en op het laatste moment zichzelf opblazen of een kogel door het hoofd jagen. Zo laf mogelijk dus.quote:
PS of Xbox?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
Daders schijnen nu thuis een potje GTA5 aan het doen te zijn. Wie wil kan nog joinen.
Noted.quote:
Ze vluchtten naar het noorden. Niet heel gek dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Nederlandse politie krijg blijkbaar ook hun signalement door.
Geen idee welk nut dat heeft maar oke.
Zo kennen we die Fransen , vrij zwak en erg verdeeld op dat gebiedquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
gaan ze een kalifaat uitroepen in limburg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze vluchtten naar het noorden. Niet heel gek dus.
Er zat waarschijnlijk ook wel een moslim in de Twin Towers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ophef?
Sommige mensen roepen op heel Europa moslimvrij te maken.
Terwijl er hier ook een moslim is gestorven om Frankrijk een veilige plek te maken. Goed dat daar aandacht voor is. Voor de radicalen onder ons.
ze hopen zeker om hier berecht te wordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Schilderswijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gaan ze een kalifaat uitroepen in limburg?
Zal wel standaardprocedure zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
ze hopen zeker om hier berecht te worden
5 jaar gevangenisstraf, 240 uur schoffelen, en dan mogen ze weer
Echt he? xDquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
De daders zijn wel genoeg gestraft door de publieke opinie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zijn andere namen dat eerder genoemd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef Jigzoz het volgende:
IntelCenter1 IntelCenter France: gunmen ID by French police as Cheriff Jouachi, Hamid Mourad & Said Kouachi, ages 18, 32 & 34, 2 are French nationals.
Uiteraard. Uitkering plus een re-integratietraject.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef Happel het volgende:
Ze vluchtten naar het noorden. Niet heel gek dus.
Ze hebben de namen al, die zijn echt wel snel opgepakt tenzij ze Raqqa weten te bereiken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Grappig joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De daders zijn wel genoeg gestraft door de publieke opinie.
Typfout aangezien Jouachi er erg op lijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn andere namen dat eerder genoemd?
Kouachi was het toen 2x.
Het komt wel erg dichtbij zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Wat, niet dan? Is waarvoor de slachtoffers van vandaag zich ingezet hebben en wat de daders hopen af te breken.quote:
Dagje meelopen met de strandjutters.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uiteraard. Uitkering plus een re-integratietraject.
Komt door de explosieve sfeer bij Roda.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gaan ze een kalifaat uitroepen in limburg?
Omdat toevallig één van de slachtoffers ook een moslim was wil niet zeggen dat het groeiende terrorisme geen probleem vanuit de islam is. Het is duidelijk dat de islam wereldwijd een groot mentaliteitsprobleem heeft. Ik zie Christenen en Joden niet moorden om een striptekeningetje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ophef?
Sommige mensen roepen op heel Europa moslimvrij te maken.
Terwijl er hier ook een moslim is gestorven om Frankrijk een veilige plek te maken. Goed dat daar aandacht voor is. Voor de radicalen onder ons.
Es ist krieg! Krieg! Dan zijn er geen wetten meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:22 schreef Irakees het volgende:
[..]
Typo denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn andere namen dat eerder genoemd?
Kouachi was het toen 2x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |