Leuke postquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/main/player
Sí.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Tellen uitdoelpunten dubbel in de Spaanse beker?
bedankt sierd.quote:
Jouw mening vinden wij niet rullevant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
chufi en ik vinden Ronaldo een aansteller.
Vertel dat maar aan Schelvecchioquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten ze nooit meer uitnodigen
Ik denk dat die niks durft te zeggen tegen de baas van Sport1. Die is te bang voor zijn eigen baantje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Schelvecchio
Zijn zender gaat toch naar de tering . Welke gek gaat er nu naar Belgisch of Schots voetbal kijken ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat die niks durft te zeggen tegen de baas van Sport1. Die is te bang voor zijn eigen baantje.
Boskamp.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn zender gaat toch naar de tering . Welke gek gaat er nu naar Belgisch of Schots voetbal kijken ?
Denk niet dat Löw dat piktquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef Nober het volgende:
Simeone krijgt na de wedstrijd van Ancelotti alsnog de prijs 'Beste coach van het jaar'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |