ik snap het niet hoor, diego heeft nog nooit op 145 gevochten en de UFC laat Conor nooit buiten zijn klasse vechten, diego moet dit toch gewoon snappen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Meanwhile somewhere in Mexico[ afbeelding ]twitter:
The Choir Boy steps up!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
Niemand durft tegen Uriah Hall, de Cummins van de middleweight.
Costas Philippou was expected to face Uriah Hall at the event. However, Philippou was forced out of the bout due to injury. He was replaced by Strikeforce veteran Louis Taylor. On January 11, it was announced that Taylor pulled out of the fight due to a pulled muscle in his back and had his contract terminated as result.
Cerrone vs Henderson verkoopt niet beter in Boston?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
In Boston en Ireland is er maar 1 headliner
Stallings, 12-6-1NC. Spannend.quote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Cerrone vs Henderson verkoopt niet beter in Boston?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef n00cL30n het volgende:
Just Bleed?ik heb beide nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maak je gewoon een wordpress accountje op de TUP site aan.quote:
Waar is de registratie knop?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een wordpress accountje op de TUP site aan.
Zag het ja! Heb gelijk 10¤ ingezet.quote:
quote:
Moet niet al te moeilijk zijn voor AS.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog van Nick zien te winnen.
Foutje, maar zou nu goed moeten zijn.quote:
Ik heb geen e-mail ontvangen met wachtwoord dus ik kan niet inloggen, ook als ik mijn e-mailadres intik om het wachtwoord te resetten ontvang ik niks. Moet ik meer geduld hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef n00cL30n het volgende:
Welkom Hooidraad!
Net het eerste event erin geklopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |