3% om 0%? Het is natuurlijk een minderheid. Maar een minderheid van 3% in een dergelijke religie is nog altijd een gevaar voor de samenleving. Je doet er alleen zo weinig aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we dit in percentages uitdrukken, is je stelling uitermate lachwekkend.
Welnee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het onterecht, dom en vooral kwetsend is voor moslims die hier meelezen en zelfs mee discussiëren.Snap niet zo goed waarom mensen online de behoefte voelen om dit soort dingen te zeggen.
Typische geschiedsvervalsing en misplaatst slachtoffergedrag zoals we 't gewend zijn vanuit een zekere hoek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je moet wel wijzen en blijven wijzen en daarin lekker doorschieten? Zoals al decennialang gebeurd?
Dat lijkt mij inderdaad ook niet handig om dat te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een interview met de hoofdredacteur en die zei dat hij kritisch was over geloofsovertuigingen en vond dat hij de vrijheid had om zulke cartoons te publiceren. Om mensen na te laten denken, om mensen te laten lachen. Geheel terecht naar mijn idee. Jij maakt ervan dat het bewust is geweest om extremisten te irriteren, maar dat heeft hij zelf niet gezegd.
Breivik persoonlijk dogma? Mwoah. Ben daar niet mee eens (maar FOK! was toen bij de kippen bij om dat soort discussies heel snel de kiem in te smoren).quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het dan toeval dat alle recente moorden waar je van hoort uit geloofsovertuiging die niet zijn gebaseerd op een persoonlijk dogma (Breivik ed) voornamelijk door moslims worden uitgevoerd? Dat kan toch geen toeval zijn? Er zal ongetwijfeld iets niet goed zitten in de religie zelf dat dat gerechtvaardigd kan worden door die mensen.
Dat maakt niet dat alle moslims gewelddadig zijn.
wat snap je niet jongen..quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks van, wat wil je nou zeggen?
Maar de infrastructuur is nu wel vele malen beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal vooratellen.
Het is net Duitsland in de jaren 30 hier, maar dan met moslims ipv joden.
Maar...?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat snap je niet jongen..
iedereen gaat er blindelings vanuit dat dit radicalen moslims zijn.
Tuurlijk acht ik die kans ook zeer hoog
twitter:RT_com twitterde op woensdag 07-01-2015 om 18:51:13PHOTO: Massive rally in support of #CharlieHebdo attack victims in #Paris #JeSuisCharlie http://t.co/3Jsosc7yl3 http://t.co/Kqw73JujAr reageer retweet
Wat denk je dan dat er de oorzaak van was? Religieuze achtergrond?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef skrn het volgende:
[..]
Breivik persoonlijk dogma? Mwoah. Ben daar niet mee eens (maar FOK! was toen bij de kippen bij om dat soort discussies heel snel de kiem in te smoren).
Maar ik ben wel eens met de stelling dat de islam zelf ook aangesproken mag en kan worden.
maar.. stel voor dat het niet zo is.. dan heb je de poppen aan het dansenquote:
Vind ik onsmakelijk. Een beetje alsof je in Rob Zweekhorst z'n verleden gaat duiken en dan zeggen dat hij voor Ajax is. Ook erg onsmakelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh. Het suggereert wel dat daar een causaal verband ligt.
Nee niet RIP.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef BerjanII het volgende:
[..]![]()
Moet je eens naar natuurprogramma's kijken. De dieren zonder mensen zijn lekker veilig hoor![]()
Eten of gegeten worden, dat is het motto in de natuur.
Helaas zijn er veel mensen die vage ideeën hebben over hoe slecht de mensheid is voor de Aarde. Allemaal schaapjes die luisteren naar vage herdertjes met hun vage meninkjes en niet zelf meer nadenken en om zich heen kijken.
Ontopic:
RIP Franse krant
Bashen is wat anders dan kritiek. Wat snappen mensen hier niet aan ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat lullig dat mensen gemene dingen zeggen tegen mensen die snijden in hun wilsonbekwame kinderen. Ik snap niet dat mensen zo gepikeerd zijn over grove woorden tegen mensen die klaar staan om hun geliefden te bewerken met een mes. Het lijkt me dat die mensen gemener tegen zichzelf zijn namelijk.
En dat zeg je tegen mij omdat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had nooit iets met de PVV, vond ze een beetje schreeuwerig en hype, maar voortaan ga ik wel op ze stemmen.
Wat probeer je nou te zeggen? Dat ze het over zichzelf hebben afgeroepen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef AhmedJaret het volgende:
persoonlijk vind ik wel dat uitlokken ook een kunst is ik praat niks goed hier maar op een evgven moment komt de slinger terug als ke begrijpt wat ik bedoel
Waarom zeg je het dan alsof je weet wat deze journalisten bewoog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook niet handig om dat te zeggen.
Ergens is het ook eigen schuld, aangezien Frankrijk oorlog voert in het Midden Oosten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is volkomen irrelevant. Die vermelding suggereert een beetje "eigen schuld, dikke bult".
Het gaat om je stelling - die je baseert op die 1%.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3% om 0%? Het is natuurlijk een minderheid. Maar een minderheid van 3% in een dergelijke religie is nog altijd een gevaar voor de samenleving. Je doet er alleen zo weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |