Alsof dat enig verschil maakt als het om een dienst gaat waar je eerst vervanging voor hebt proberen te regelen. Het is werkweigering, linksom of rechtsom, en je gaat echt niet ook nog eens (ziek) betaald krijgen voor een dienst die je gewoon niet komt.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:16 schreef bamibij het volgende:
Kan zeggen dat ik het nog nooit heb hoeven doen, maar als jij een afspraak hebt onder werktijd die je echt niet kan verzetten zou ik met je TL/ASM overleggen als je daar een goede band mee hebt. Dat je na die afspraak je pad houdbaar alsnog komt vullen ofzo.
Heb je die niet of staan ze überhaupt niet open voor dat soort dingen zou ik me ziek melden ipv niet op komen dagen zonder wat te zeggen.
En hoe lang wist je dat al?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:17 schreef fokmylife het volgende:
Wel komen werken kan sowieso niet aangezien het een verplichting van school is, voor mijn examen.
fokyourexam?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:17 schreef fokmylife het volgende:
Wel komen werken kan sowieso niet aangezien het een verplichting van school is, voor mijn examen.
Open kaart spelen met je TL en proberen het op een akkoordje te gooien wanneer je dan eventueel wel zou kunnen ofzoiets. De gemiddelde leidinggevende bij AH weet wel dat scholieren af en toe toch echt iets voor school moeten doen, en als je niet te vaak van dit soort dingen doet is er bijna altijd wat te regelen. Gewoon niet komen (of ziekmelden) is in dit geval het laatste dat ik je zou aanraden.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:46 schreef fokmylife het volgende:
[..]
Begin deze week op de hoogte gebracht en toen ook begonnen met zoeken naar een vervanger.
probeer eens achternaam.voornaam@ahold.com en dan je Plaza wachtwoord.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:43 schreef bigbass het volgende:
Weet iemand of er een manier is om op de Fit&Fun pagina te komen via plaza als je geen @Ahold emailadres hebt? Er staat zo leuk een bannertje rechts op de persoonlijk pagina, maar ik kom alleen op een google inlogscherm.
Dat bracht me een stap verder:quote:Op zondag 11 januari 2015 23:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
probeer eens achternaam.voornaam@ahold.com en dan je Plaza wachtwoord.
Daar kan ik je nu niet mee verder helpen. Je zou in de winkel kunnen proberen in te loggen op de site van FenF volgens de methode die ik net zei en daarna in Google je 2-stapsverficatie kunnen aanzetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:48 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat bracht me een stap verder:
[ afbeelding ]
Kan ik dan vanuit de winkel iets met dat @ahold account? Of denk je dat dat vanaf een interne pc allemaal gewoon werkt?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar kan ik je nu niet mee verder helpen. Je zou in de winkel kunnen proberen in te loggen op de site van FenF volgens de methode die ik net zei en daarna in Google je 2-stapsverficatie kunnen aanzetten.
Ahold gaat steeds meer werken met Google Apps dus daar zul je wel wat mee kunnen ja. Geen idee of het zo is, maar het lijkt erop dat de Fit en Fun pagina in Google Sites is gemaakt. De mailfunctie werkt echter niet voor je omdat je geen TL/(A)SM bent.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:59 schreef bigbass het volgende:
[..]
Kan ik dan vanuit de winkel iets met dat @ahold account? Of denk je dat dat vanaf een interne pc allemaal gewoon werkt?
Ik werk vrijdag pas weer, dus dan kan ik het pas proberen.
Ik ga het iig proberen, dankjewelquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ahold gaat steeds meer werken met Google Apps dus daar zul je wel wat mee kunnen ja. Geen idee of het zo is, maar het lijkt erop dat de Fit en Fun pagina in Google Sites is gemaakt. De mailfunctie werkt echter niet voor je omdat je geen TL/(A)SM bent.
Ziek melden terwijl je niet ziek bent?? Lijkt me niet helemaal de juiste gang van zaken, denk je wel?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:16 schreef bamibij het volgende:
Kan zeggen dat ik het nog nooit heb hoeven doen, maar als jij een afspraak hebt onder werktijd die je echt niet kan verzetten zou ik met je TL/ASM overleggen als je daar een goede band mee hebt. Dat je na die afspraak je pad houdbaar alsnog komt vullen ofzo.
Heb je die niet of staan ze überhaupt niet open voor dat soort dingen zou ik me ziek melden ipv niet op komen dagen zonder wat te zeggen.
Nieuwsbrief van OM.quote:Plaza is regelmatig traag.
Er zijn al veel maatregelen genomen, maar de echte verbetering is de vervanging van Plaza die gepland staat voor het
komende jaar. We werken aan een tijdelijke oplossing om buiten Plaza om naar applicaties en informatie te gaan.
Dat was al bekend toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:02 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nieuwsbrief van OM.
Plaza wordt vervangen?!
Ze geven de hoop op?
Je zou het zelf even moeten nazoeken, maar voor zover ik weet mag dat niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:08 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat was al bekend toch?
Ik heb het topic even niet gevolgd trouwens, dus sorry als dit al besproken is, maar ze hebben bij ons in het filiaal nu de papieren rooster weg gehaald om iedereen naar Plaza te dwingen. Dit betekent dus dat we tot dat nieuwe roostersysteem er is geen idee hebben hoe de dagbezetting er uit ziet op de afdeling. Misschien hebben ze er over nagedacht (waarschijnlijk niet), maar ik ben benieuwd hoeveel problemen het gaat geven.
Als ik meer zou werken zou ik er achteraan gaan, maar ik word keihard aan mijn 8 uur per week gehouden, dus de mensen die er last van hebben mogen er over gaan klagen. Was vooral benieuwd of het iets was van mijn filiaal of dat ze overal gek zijn geworden....quote:Op maandag 12 januari 2015 11:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zou het zelf even moeten nazoeken, maar voor zover ik weet mag dat niet.
Enige wat bij mij bekent was was dat we naar GO gaan en R&R weg gaat. Niet dat heel plaza wordt vervangen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:08 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat was al bekend toch?
Ik heb het topic even niet gevolgd trouwens, dus sorry als dit al besproken is, maar ze hebben bij ons in het filiaal nu de papieren rooster weg gehaald om iedereen naar Plaza te dwingen. Dit betekent dus dat we tot dat nieuwe roostersysteem er is geen idee hebben hoe de dagbezetting er uit ziet op de afdeling. Misschien hebben ze er over nagedacht (waarschijnlijk niet), maar ik ben benieuwd hoeveel problemen het gaat geven.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AH-medewerkerstopic/pauzeprofielquote:Op zondag 11 januari 2015 14:55 schreef Kadooosh het volgende:
De urentool ligt er uit. Dacht dat de eigenaar ook hier postte? Komt ie weer online binnenkort?
http://www.ah-urentool.nl/dev/index3.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |