Dat is verkoopafhandeling.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:49 schreef bamibij het volgende:
Achter de kassa en service balie dus? Mmm dat trekt me wat minder. Thanks!
Het is net even ietsje maar dan 'broodjes en vers vlees' verkopen. Maar goed, ligt een beetje aan de buurt waar je wil werken, over het algemeen komt een 20-jarige niet aan de slag als vakkenvuller. Of je moet echt goede kwaliteiten hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:53 schreef bamibij het volgende:
Godverbroodjes en vers vlees verkopen dan. Njh ik ga gewoon de AH's in de buurt af en dan zien we wel
Ik heb een getuigschrift van een winkel waar ik zes maandjes heb gewerkt en heb 2 asm's en wat teamleiders als referentie van een winkel waar uk daarvoor jaren heb gewerkt. Op goed geluk maar dusquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is net even ietsje maar dan 'broodjes en vers vlees' verkopen. Maar goed, ligt een beetje aan de buurt waar je wil werken, over het algemeen komt een 20-jarige niet aan de slag als vakkenvuller. Of je moet echt goede kwaliteiten hebben.
Ik ben een maand of 4 geleden ook aangenomen en ik ben een stuk ouder dan jij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:16 schreef bamibij het volgende:
Heb je als je 20 bent (met 5 jaar ervaring) nog kans op een contractje? Ben de horeca zat
Niet te serieus nemen. Of je moet de topics van januari 2014 opnieuw willen gaan lezenquote:
Een bewijs dat je daar voor x-periode hebt gewerkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Likker69 het volgende:
Ik ga even dom overkomen, wat is een getuigschrijft van de AH?
Een vel papier waar impliciet op staat dat ze blij zijn dat je na al die tijd eindelijk bent vertrokken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Likker69 het volgende:
Ik ga even dom overkomen, wat is een getuigschrijft van de AH?
Etsu was vijf jaar lang een irritante broodhomo in ons filiaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een bewijs dat je daar voor x-periode hebt gewerkt.
p.s. sorry voor de korte brief, moest even een broodmedewerker vertellen dat er bij gebakken opgewarmd moest worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Etsu was vijf jaar lang een irritante broodhomo in ons filiaal.
Gr gr
Dat kan je toch prima aantonen met je contract en loonstroken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een vel papier waar impliciet op staat dat ze blij zijn dat je na al die tijd eindelijk bent vertrokken.
Klopt, maar sommige (toekomstige) werkgevers worden gelukkiger van een ondertekende verklaring waar duur van contract, werkzaamheden en werkplek nog kort in beschreven staan. Ik heb ze in het verleden ook wel een enkele keer verstrekt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat kan je toch prima aantonen met je contract en loonstroken?
Nou, medewerker verkoopklaar >> vakkenvuller: iedereen kan bedenken wat je doet. Duur contract (ongeveer) eerste loonstrook tot laatste loonstrook.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige (toekomstige) werkgevers worden gelukkiger van een ondertekende verklaring waar duur van contract, werkzaamheden en werkplek nog kort in beschreven staan. Ik heb ze in het verleden ook wel een enkele keer verstrekt.
Nee, eigenlijk niet. Maar voor medewerkers in ongeschoolde hoek, waarvoor een toekomstige werkgever enige indicatie wil hebben dat diegene bij de vorige werkgever in ieder geval zijn contract netjes heeft uitgediend, wil het schijnbaar nog wel eens nuttig zijn. Want je geeft als werkgever zo'n verklaring natuurlijk niet af als je iemand ontslaat wegens diefstal, of als iemand niet meer op komt dagen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:42 schreef d4v1d het volgende:
Kind kan de was doen toch Maargoed, zal nog wel meer opstaan dan ik denk.
En wat hebte gij daar aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een vel papier waar impliciet op staat dat ze blij zijn dat je na al die tijd eindelijk bent vertrokken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Etsu was vijf jaar lang een irritante broodhomo in ons filiaal.
Gr gr
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
p.s. sorry voor de korte brief, moest even een broodmedewerker vertellen dat er bij gebakken opgewarmd moest worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |