Neger wat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:33 schreef Eadieua het volgende:
Het is geen incasseren, ik heb het gevoel dat je denkt dat ik geen echte G ben.
Ook na die PM over de DM.
Shit man, wat dacht je dat ik snitch was.
Ook dat deed pijn.
Zo gevat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoink wordt nog eerder gekozen tot meest gevatte user dan dat jij gaat winnen van mij.
verslaaftquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben nu al verslaaft aan dat spelletje 2048
Beseft: vergeten te reageren op een chick.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas deze klusopa.
Je hebt een appjequote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik geen ads trouwens o;quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
googlelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga ravissant maar weer googlelen
googelen*quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga ravissant maar weer googlelen
Je moet betalen om ads te kunnen zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:39 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen ads trouwens o;
Stuur wat terug dan.quote:
Zo werd ik genoemd in groep 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoink581quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |