I can vouch for that.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet man. Zul je mij even moeten reminden
Eftelingbae. Hengelo. Kind.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet man. Zul je mij even moeten reminden
Kinderen worden niet binnen 2 maanden geboren inderdaad, goed gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendin die een kind heeft?
Zo jong al stiefvader zijn. Tja hij liever dan ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinderen worden niet binnen 2 maanden geboren inderdaad, goed gezien.
Hear hearquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo jong al stiefvader zijn. Tja hij liever dan ik
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendin die een kind heeft?
Weten je ouders dit? Zo ja ben ik wel benieuwd hoe zij reageerde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja.
Wel een soort van open relatie. Niet heel serieus nog ofzo.
Nope.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weten je ouders dit? Zo ja ben ik wel benieuwd hoe zij reageerde.
Lijkt mij toch wel apart om tegen je ouders te zeggen dat je een open relatie hebt.
Noesquote:
Oke een moeder met kind die je banged.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja.
Wel een soort van open relatie. Niet heel serieus nog ofzo.
Ik ben nog steeds onaangetastquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke een moeder met kind die je banged.
Well done.
Die kan hij van zijn bucketlist kruisen.. "Milf bangen"quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke een moeder met kind die je banged.
Well done.
Geen idee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik sowieso niet snap eigenlijk is waarom je het een open.. relatie noemt. Waarom ben je dan niet gewoon friends with benefits?Als ieder vrij is om te doen/daten wat je wilt.. waarom dan het labeltje relatie er aan hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |