SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Zegt meer over jou hoor dat je dit weer wil goed praten.. maar ok
"Ah joh het zijn vrijheidsstrijders", "Hadden ze hun profeet maar niet aan moeten vallen"...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geef een voorbeeld waar ik iets goedpraat ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zegt meer over jou hoor dat je dit weer wil goed praten.. maar ok
Jij vraagt of mensen je een racist kunnen noemen als je met teksten komt als tyfus volk. En ja dat kan dan![]()
![]()
Het is toch sowieso tyfes, of is dat alleen bij negers?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld waar ik iets goedpraat ...
Jij vraagt of mensen je een racist kunnen noemen als je met teksten komt als tyfus volk. En ja dat kan dan![]()
Wtf die gast in EA chat vraagt gewoon om het antwoord op mijn security question
Is dat niet een beetje raar
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja. Je wordt gescamed,quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is dat niet een beetje raarDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
http://answers.ea.com/t5/(...)uestion/td-p/3781557quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is dat niet een beetje raar
Zou het niet geven![]()
![]()
Dat is het alleen als het woord wordt gebruikt door labiele mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Het is toch sowieso tyfes, of is dat alleen bij negers?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben benieuwd wanneer hier nu zo'n aanslag gepleegd gaat worden en hoe dan heel Nederland gaat reageren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Krijg je ook een gratis 100k pack?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is dat niet een beetje raar![]()
Er staat toch juist dat ze het wel mogen vragen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://answers.ea.com/t5/(...)uestion/td-p/3781557
Zou het niet gevenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er staat toch juist dat ze het wel mogen vragen?Nee?quote:There is a lot of confusion on this due to EA posting articles like the following which states "Remember: EA will never ask for your Secret Question and Answer. Do not give this information out to anyone."Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja in de tweede post staat iets dat ze het soms vragen omdat het makkelijker isquote:
Ik weet het ook niet precies![]()
![]()
Ja ik bedoelde die tweede post idd, maar in de security shit van EA staat idd dat je het niet moet geven dus dat doe ik dan maar niet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In alle tweets en forum dingen zeggen ze altijd geef nooit je antwoord.
Dus ik zou het ook gewoon niet doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ben benieuwd wanneer jij met een voorbeeld komt waar ik het doodschieten van 12 mensen goedpraat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer hier nu zo'n aanslag gepleegd gaat worden en hoe dan heel Nederland gaat reageren.![]()
Kreeg geen new years tournament pack, maar vorige keer hoefde ik dat antwoord ook niet te gevenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vage shit. Wat is er gebeurd dan dat je bij de support moet zijn?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
O cool man!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer jij met een voorbeeld komt waar ik het doodschieten van 12 mensen goedpraat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Ashish
I can understand your anxiousness with this. Had I been in your place, I would have felt the same but we support team need these informations.!
Elke dag![]()
Facking achterlijk dit, heb ook nog nooit de vraag gehad om dat wachtwoord te moeten gevenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ashish goes to the seem school as Lowie to learn English yes yesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zeg hem dat je nu direct zijn leidinggevende wil spreken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Facking achterlijk dit, heb ook nog nooit de vraag gehad om dat wachtwoord te moeten gevenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alright, we have a specialized team that handles these issues. This team is available Monday through Friday between the hours of <11AM-6PM GMT>. Please call us at <020 80 83 219>, select option one, and enter your case number . When the advisor answers the phone, let them know you are calling about an escalated case and the advisor will get you to the proper team.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg hem dat je nu direct zijn leidinggevende wil spreken.
Elke dag![]()
Weet ik.quote:
Vind het gewoon raar dat je iemand die het niet direct met jou eens is meteen wegzet als iemand die aanslagen goedkeurt. Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
![]()
Hebben ze een speciaal escalatieteam bij fifaquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alright, we have a specialized team that handles these issues. This team is available Monday through Friday between the hours of <11AM-6PM GMT>. Please call us at <020 80 83 219>, select option one, and enter your case number . When the advisor answers the phone, let them know you are calling about an escalated case and the advisor will get you to the proper team.![]()
![]()
Ik ben al aan het bellen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alright, we have a specialized team that handles these issues. This team is available Monday through Friday between the hours of <11AM-6PM GMT>. Please call us at <020 80 83 219>, select option one, and enter your case number . When the advisor answers the phone, let them know you are calling about an escalated case and the advisor will get you to the proper team.![]()
Een escalatieteam in Amsterdam? Dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alright, we have a specialized team that handles these issues. This team is available Monday through Friday between the hours of <11AM-6PM GMT>. Please call us at <020 80 83 219>, select option one, and enter your case number . When the advisor answers the phone, let them know you are calling about an escalated case and the advisor will get you to the proper team.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is van Origin in het algemeen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Donaldo het volgende:
[..]
Hebben ze een speciaal escalatieteam bij fifa![]()
Ik ga eens bellen, ben wel benieuwd
Elke dag![]()
Nee is van EAquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is van Origin in het algemeen toch?
http://www.ea.com/nl/news/supportDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beter schiet je op, anders mis je dadelijk de TOTW-aankondiging. Of misschien vertellen ze je die ook meteen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga eens bellen, ben wel benieuwdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zal me niks verbazen dat jij dit goedkeurt want jij hebt er sowieso al een handje in om alles recht te praten wat krom is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik.
Vind het gewoon raar dat je iemand die het niet direct met jou eens is meteen wegzet als iemand die aanslagen goedkeurt. Maar dat zal wel aan mij liggen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
EA customerservice, this is Stevequote:
Have I answered your questions in a correct and timely fashion?![]()
Dit is al heel wat anders dan wat je net zei.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen dat jij dit goedkeurt want jij hebt er sowieso al een handje in om alles recht te praten wat krom is.
Maar prima verder hoor![]()
![]()
GodverdommeIk moest mijn ports maar openzetten op mijn modem dat was het enige wat ie kon bedenken
En compensatie geven ze verder niet meerEn die veligheidsvraag vragen is hoogst ongebruikelijk blijkbaar maar het zou wel kunnen in principe
Elke dag![]()
Was het wel een Nederlander?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
GodverdommeIk moest mijn ports maar openzetten op mijn modem dat was het enige wat ie kon bedenken
En compensatie geven ze verder niet meerEn die veligheidsvraag vragen is hoogst ongebruikelijk blijkbaar maar het zou wel kunnen in principe
Of werd je doorverbonden naar India?![]()
Wat is er eigenlijk aan de hand dan? heb het topic niet helemaal gevolgd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nederlander ja, maar niet echt iemand die er veel zin in hadquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was het wel een Nederlander?
Of werd je doorverbonden naar India?
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |