Dit. Zou echt een mooi statement zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou mooi zijn als morgen in alle westerse media beledigende mohammed cartoons worden geplaatst als statement tegen dit soort gekkies.
Het zou ook te gek voor woorden zijn als nota bene een universiteit iets anders zou zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Al-Azhar universiteit (een van de groortste autoriteiten van de soennitische islam) en Arabische Liga veroordelen aanslag.
Sinterklaas ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik nu ook oppassen?
Moord op kabouter Wesley?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik nu ook oppassen?
Ga je het nu ''downplayen'' ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het zou ook te gek voor woorden zijn als nota bene een universiteit iets anders zou zeggen.
Nice !quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Al-Azhar universiteit (een van de groortste autoriteiten van de soennitische islam) en Arabische Liga veroordelen aanslag.
Of wat dacht je van een wereldwijd cartoons plaatsen over de profeet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou mooi zijn als morgen in alle westerse media beledigende mohammed cartoons worden geplaatst als statement tegen dit soort gekkies.
Naja als je hoort dat iemand in het gebouw is doodgeschoten dan zou je op een plek kunnen gaan staan waar jij de overhand hebt. Met een eerste schot zou je er best 1 kunnen verwonden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet vrij weinig tegen kogels van een AK.
Geen krant die dat durft. En niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nee, jij moet leren tekenenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik nu ook oppassen?
Nou volgens vele users hier vinden moslims dit stiekem leuk enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het zou ook te gek voor woorden zijn als nota bene een universiteit iets anders zou zeggen.
Dit. Heb even gekeken of het echt was, maar ik denk niet dat GL ooit nog mijn stem gaat krijgen, als dat soort mensen actief zijn voor die partij. Er zijn al genoeg gekken die in waanbeelden geloven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het veel erger dat dat soort kreten dus ook het web op worden geslingerd door mensen die kennelijk politiek actief zijn.
Een Twitterloos leven is dan ook een stuk aangenamer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik schrik serieus van de hoeveelheid tweets met daarin false flag, pvv tokkies en rechtsgekkies''ow boy.
Ze hebben al heel vaak in Nederlandse kranten gestaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen krant die dat durft. En niet geheel onbegrijpelijk.
Er valt niets "down te playen"quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga je het nu ''downplayen'' ja?
Niet echt, het enige wat je doet is die gekken en nog meer potentiële gekken provoceren en zo precies het tegenovergestelde uitlokken van wat je wil bereiken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit. Zou echt een mooi statement zijn
Nou, de baas van dat blad stond op de kill list van Al Qaeda..quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Interessant stukje, maar dit is natuurlijk wel terrorisme van een andere soort, bedoeld om mensen de mond te snoeren. Eerder vergelijkbaar met de fatwa over Rushdie dan met bomaanslagen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een Twitterloos leven is dan ook een stuk aangenamer.
Ik heb begrepen dat je met een volautomatisch geweer minder mensen raakt schiet dan met een halfautomatisch geweer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet vrij weinig tegen kogels van een AK.
Ik heb zelf geen twitter, precies om die reden. Er zitten voornamelijk mediageile mafjoekels op maar hier zie ik zo het een en ander voorbij komen..quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een Twitterloos leven is dan ook een stuk aangenamer.
Het is volstrekt voor de hand liggend dat zij dit afkeuren. Zegt verder niet zoveel over wat "de moslims" stiekem wel of niet vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou volgens vele users hier vinden moslims dit stiekem leuk enzo.
Maar Al-Azhar is toch wel een van de meest leidende instituten denk ik.
Denk je nu werkelijk dat Frankrijk al maanden een terreuraanslag verwachtte omwille van cartoons??quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:France last year reinforced its anti-terrorism laws and is already on alert after calls from Islamist militants to attack its citizens and interests in reprisal for French military strikes on Islamist strongholds in the Middle East and Africa.
Amerika helpt.quote:
euh wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met een volautomatisch geweer minder mensen raakt schiet dan met een halfautomatisch geweer.
Zorgt wel voor meer paniek en chaos als je even begint te sprayen, daarnaast leken deze jongens redelijk professioneel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met een volautomatisch geweer minder mensen raakt schiet dan met een halfautomatisch geweer.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik schrik serieus van de hoeveelheid tweets met daarin false flag, pvv tokkies en rechtsgekkies''ow boy.
Daar zit het probleem.quote:tweets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |