Dan pakken ze wel 3 anderen die ze de schuld in de schoenen schuiven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat nou als deze daders niet meer gepakt worden ?
In het Louvre zullen ze er ook wel 1 hebben staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gadverdamme, wat een laffe daad. Voor zulke mensen zou je spontaan de guillotine van zolder halen.
die gasten aan de trekhaak scheelt je rugpijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gadverdamme, wat een laffe daad. Voor zulke mensen zou je spontaan de guillotine van zolder halen.
Het internet staat natuurlijk altijd vol met grote verhalen, maar er zal brand gesticht worden bij een paar moskeeën, en daar blijft het wel bij, denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de aftermath gaat zijn. We hebben nog 3 gekkies met Kalashnikovs on the run, die in hun wanhoop wellicht (nog) iets geks doen, en een groep Fransen (of zelfs in andere landen) gekkies die ongetwijfeld wraak wil nemen op gesluierde vrouwen, moskeeën, en weet ik wat nog meer.
Precies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Een zak kleren ergens neerleggen en je bent zo omgekleed, ak's in een vuilnisbak en je bent praktisch onzichtbaar.
Nee, dat is echt een nazistreek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan pakken ze wel 3 anderen die ze de schuld in de schoenen schuiven.
Ze is schijnbaar al jaren actief voor GL en (was) zelfs kandidaat-lijsttrekker in Nijmegen.... ze zit niet in de raad trouwens, ze wist kennelijk niet genoeg voorkeursstemmen te halen en haar 16de plaats op de lijst was zelfs in rood Nijmegen niet hoog genoeg voor een zetel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Heb even gekeken of het echt was, maar ik denk niet dat GL ooit nog mijn stem gaat krijgen, als dat soort mensen actief zijn voor die partij. Er zijn al genoeg gekken die in waanbeelden geloven.
De Fransen hebben vast nog werkende guillotines. Die werden minder dan 40 jaar nog actief gebruikt in Frankrijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In het Louvre zullen ze er ook wel 1 hebben staan.
Maar dan maak je van die josties een martelaar. Dat willen ze juist.
Frans kaasje, rood wijntje en interessant lullen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Een zak kleren ergens neerleggen en je bent zo omgekleed, ak's in een vuilnisbak en je bent praktisch onzichtbaar.
Lekker belangrijk dat mensen zich er beledigt en geprovoceerd door voelen. Je hebt niet het recht om niet beledigd te worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Niet echt, het enige wat je doet is die gekken en nog meer potentiële gekken provoceren en zo precies het tegenovergestelde uitlokken van wat je wil bereiken.
Tenzij je natuurlijk juist meer aanslagen door moslimextremisten wilt zodat de polarisatie nog verder toeneemt.
Das altijd zo pijnlijk ja. Er zijn genoeg non-Islam gekkies geweest die aanslagen plegen, maar er is echt maar één religie die zó snel op z'n teentjes is getrapt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En bovendien wordt niet alleen gespot met de Islam, maar net zo goed met het Jodendom en en christendom.
Hun lichaamstaal sprak absoluut geen wanhoop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de aftermath gaat zijn. We hebben nog 3 gekkies met Kalashnikovs on the run, die in hun wanhoop wellicht (nog) iets geks doen, en een groep Fransen (of zelfs in andere landen) gekkies die ongetwijfeld wraak wil nemen op gesluierde vrouwen, moskeeën, en weet ik wat nog meer.
Stokbroodje onder de arm.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Frans kaasje, rood wijntje en interessant lullen.
Zullen ze nooit ontdekken wie je bent.
Fucking nare gedachte maar zo mogelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Frans kaasje, rood wijntje en interessant lullen.
Zullen ze nooit ontdekken wie je bent.
Neuh, maar het zijn geen domme jongens denk ik, gezien het feit dat er maximale schade is en ze weggekomen zijn. Dus die zullen zich ook wel realiseren dat ze óf levenslang de bak in gaan, óf sterven in een shoot-out. En dan is de keuze denk ik snel gemaakt om er dan maar met een knal uit te gaan, zeker met het oog op het hele martelaarschap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hun lichaamstaal sprak absoluut geen wanhoop.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef agter het volgende:
Girt Wilders staat ook nog op de dodenlijst.
[ afbeelding ]
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:21:12Islam is toch vrede en liefde, Rutte, Asscher, Nederlandse Moslimraad, Pechtold en Samsom??? http://t.co/mSbymF1J8V reageer retweet
quote:'Terroristen lid Al Qaida'
De terroristen riepen volgens verschillende getuigen dat ze lid waren van terreurbeweging Al Qaida, meldt de Franse krant le Parisien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |