quote:Er is aanslag gepleegd op het hoofdkantoor van het satirische tijdschrift Charlie Hebdo in Parijs. Daarbij zijn volgens getuigen tien doden gevallen, melden Franse media.
NRC-correspondent Peter Vermaas woont vlakbij het kantoor:
quote:Mogelijk tien doden bij schietincident bij Frans satirisch magazine
Foto: ANP
Gepubliceerd: 07 januari 2015 12:02
Laatste update: 07 januari 2015 12:10
In Parijs zijn woensdag mogelijk meedere doden en enkele gewonden gevallen toen met een automatisch wapen werd geschoten in het kantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.
Dat meldt de Franse krant Le Figaro.
De signaleringsdienst Itele meldt dat sprake is van tien doden en vijf gewonden.
Op de Boulevard Richard-Lenoir in het centrum van Parijs zou "een regen van kogels" zijn gevallen, waarbij ten ministe één agent werd geraakt.
Er zouden meerdere agenten op de plek van de aanslag aanwezig zijn. De schutter zou zeker dertig kogels hebben afgevuurd.
Het weekblad Charlie Hebdo is eerder doelwit geweest van een aanslag. Het tijdschrift aarzelt niet spotprenten te plaatsen van de profeet Mohamed.
Door: NU.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel moslims waren er beledigd door de cartoons dan?quote:woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef DrDentz het volgende:[/b]
[..]
Ik vraag me wel af of er ook moslims zijn die het oprecht niet vinden kunnen dat er zoveel mensen worden omgelegd om een paar tekeningen. Je ziet nu eigenlijk 3 categorieën: de 'terechte dood' roepers, de moslims die roepen dat het false flag is en dat Geert Wilders & co hier profijt van gaan hebben, en je hebt de stille instemmers, de meute zeg maar. Dat gaat toch best wel ver, ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik zou vinden dat er iemand moet sterven om een tekening. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik beledigd zou zijn door een tekening.
Dat kutvolk ook dat zegt: "Dit valt op geen enkele manier goed te praten."quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef havanagila het volgende:
Laat het goedpraten alvast beginnen. Walgelijke actie weer.
Dit is een troll jongensquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoeveel moslims waren er beledigd door de cartoons dan?
Volgens mij zijn die gasten op dat forum ook alleen maar stoer aan het doen. Hoop ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
Al die mensen ook die hier komen verkondigen dat het goedpraten is begonnen, terwijl niemand wat dan ook goedpraat (die idioten op marokkoforum uitgezonderd).
heel veel - ook hadden ze de cartoons zelf nooit gezienquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoeveel moslims waren er beledigd door de cartoons dan?
Zodra je alle moslims niet beschouwd als potentiële terroristen blijk je al bezig te zijn met goedpraten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
Al die mensen ook die hier komen verkondigen dat het goedpraten is begonnen, terwijl niemand wat dan ook goedpraat (die idioten op marokkoforum uitgezonderd).
http://www.nujij.nl/algem(...)-1600.29309462.lynkxquote:Vanaf 1 September 2014 geen stofzuiger boven 1600 Watt meer te koop binnen EU
Wie zijn slappe stofzuiger zat is en een krachtiger model wil aanschaffen, moet snel zijn. Per 1 september is de verkoop van stofzuigers met een vermogen van meer dan 1600 watt in de hele Europese Unie verboden.
Jup. Ik ben doodsbang voor mijn buren momenteel, want wil niets goedpraten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Zodra je alle moslims niet beschouwd als potentiële terroristen blijk je al bezig te zijn met goedpraten.
Dan ken je de Fransen nog niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Nee, dat roepen sommige mensen altijd veel te snel.
Ja goed idee om een zwaar bewapende professionele hitsquad uit te dagenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef havanagila het volgende:
Slimme timing ook met die brandstichtingen in Zweden. Denk dat dit de druppel gaat zijn voor de minder stabiele Fransen met een moskee in de buurt.
Terecht dat mensen zich daar kwaad om maken, maar laten we nu alsjeblieft niet gaan doen alsof zij de spreekbuis vormen van Marokkaans Nederland. Dat is de FrontPage tenslotte ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze zijn gevlucht weten we niet zeker dat het moslimsextremisten zijn.
Kunnen dat ook geroepen hebben om mensen op een verkeerd spoor te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |