abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148428548
quote:
Er is aanslag gepleegd op het hoofdkantoor van het satirische tijdschrift Charlie Hebdo in Parijs. Daarbij zijn volgens getuigen tien doden gevallen, melden Franse media.
NRC-correspondent Peter Vermaas woont vlakbij het kantoor:
quote:
Mogelijk tien doden bij schietincident bij Frans satirisch magazine
Foto: ANP
Gepubliceerd: 07 januari 2015 12:02
Laatste update: 07 januari 2015 12:10

In Parijs zijn woensdag mogelijk meedere doden en enkele gewonden gevallen toen met een automatisch wapen werd geschoten in het kantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.
Dat meldt de Franse krant Le Figaro.

De signaleringsdienst Itele meldt dat sprake is van tien doden en vijf gewonden.

Op de Boulevard Richard-Lenoir in het centrum van Parijs zou "een regen van kogels" zijn gevallen, waarbij ten ministe één agent werd geraakt.

Er zouden meerdere agenten op de plek van de aanslag aanwezig zijn. De schutter zou zeker dertig kogels hebben afgevuurd.

Het weekblad Charlie Hebdo is eerder doelwit geweest van een aanslag. Het tijdschrift aarzelt niet spotprenten te plaatsen van de profeet Mohamed.

Door: NU.nl

Ongecensureerde beelden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148428552
quote:
woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef DrDentz het volgende:[/b]

[..]

Ik vraag me wel af of er ook moslims zijn die het oprecht niet vinden kunnen dat er zoveel mensen worden omgelegd om een paar tekeningen. Je ziet nu eigenlijk 3 categorieën: de 'terechte dood' roepers, de moslims die roepen dat het false flag is en dat Geert Wilders & co hier profijt van gaan hebben, en je hebt de stille instemmers, de meute zeg maar. Dat gaat toch best wel ver, ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik zou vinden dat er iemand moet sterven om een tekening. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik beledigd zou zijn door een tekening.
Hoeveel moslims waren er beledigd door de cartoons dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148428559
Al die mensen ook die hier komen verkondigen dat het goedpraten is begonnen, terwijl niemand wat dan ook goedpraat (die idioten op marokkoforum uitgezonderd). _O-
pi_148428561
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Gewoon een auto in de fik dus.
Ja precies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148428570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef havanagila het volgende:
Laat het goedpraten alvast beginnen. Walgelijke actie weer.
Dat kutvolk ook dat zegt: "Dit valt op geen enkele manier goed te praten."

JA, GOED DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZEGT, IK TWIJFELDE EEN BEETJE!

:{
pi_148428571
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Valt mee.
Spannend. :N
pi_148428572
Slimme timing ook met die brandstichtingen in Zweden. Denk dat dit de druppel gaat zijn voor de minder stabiele Fransen met een moskee in de buurt.
pi_148428574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dit is een troll jongens :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:59:28 #9
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_148428577
Goedemiddag, zow wat een nieuws en wat dichtbij. Gruwelijke beelden ook.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_148428582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
Al die mensen ook die hier komen verkondigen dat het goedpraten is begonnen, terwijl niemand wat dan ook goedpraat (die idioten op marokkoforum uitgezonderd). _O-
Volgens mij zijn die gasten op dat forum ook alleen maar stoer aan het doen. Hoop ik.
Tap tap tap
pi_148428586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

heel veel - ook hadden ze de cartoons zelf nooit gezien
pi_148428590
quote:
Zodra je alle moslims niet beschouwd als potentiële terroristen blijk je al bezig te zijn met goedpraten.
pi_148428591
quote:
Vanaf 1 September 2014 geen stofzuiger boven 1600 Watt meer te koop binnen EU

Wie zijn slappe stofzuiger zat is en een krachtiger model wil aanschaffen, moet snel zijn. Per 1 september is de verkoop van stofzuigers met een vermogen van meer dan 1600 watt in de hele Europese Unie verboden.
http://www.nujij.nl/algem(...)-1600.29309462.lynkx

Europa de Goeiste.
pi_148428596
AFCA!
pi_148428614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Zodra je alle moslims niet beschouwd als potentiële terroristen blijk je al bezig te zijn met goedpraten.
Jup. Ik ben doodsbang voor mijn buren momenteel, want wil niets goedpraten.
pi_148428618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Nee, dat roepen sommige mensen altijd veel te snel.
Dan ken je de Fransen nog niet.

Let op mijn woorden. Dit betekent oorlog. Op welke manier weet ik nog niet, maar Frankrijk gaat dit, in tegenstelling tot Londen en Spanje, niet over z'n kant laten gaan.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148428621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef havanagila het volgende:
Slimme timing ook met die brandstichtingen in Zweden. Denk dat dit de druppel gaat zijn voor de minder stabiele Fransen met een moskee in de buurt.
Ja goed idee om een zwaar bewapende professionele hitsquad uit te dagen _O-
pi_148428633
quote:
Terecht dat mensen zich daar kwaad om maken, maar laten we nu alsjeblieft niet gaan doen alsof zij de spreekbuis vormen van Marokkaans Nederland. Dat is de FrontPage tenslotte ook niet.
pi_148428634
quote:
Het waren vader en dochter Le Pen zelf denk ik.
pi_148428635
quote:
:')

Hoe kunnen dit soort idioten Gekke Geertje ooit nog iets verwijten?
pi_148428636
quote:
_O-
Zal GL blij mee zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148428644
quote:
Ziek wijf. Die moeten ze aan der tieten opknopen
pi_148428645
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze zijn gevlucht weten we niet zeker dat het moslimsextremisten zijn.

Kunnen dat ook geroepen hebben om mensen op een verkeerd spoor te brengen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148428653
Nieuwe beelden op NOS nu.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:01:31 #25
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_148428658
Ben benieuwd hoe ze de daders gaan vinden, ik hoop dat ze alles uit de kast zullen halen om deze idioten te achterhalen.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')