Ja dus? Moeten we dit maar blurren want akelig. Tijd om te ontwaken !!!!!!!111!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Executie van de agent staat gewoon nog op internet bij NOS.nl
http://nos.nl/liveblog/20(...)ingen-in-parijs.html
Geen cut-off
Kinderen moet je laten spelen en niet het nieuws laten zien daarvoor is het jeugdjournaal in het leven geroepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:18 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een bull shit, zitten kinderen thuis op woensdagmiddag. Echt schandalig dit.
Waarom zeg je dat dan, dat links er wel mee te maken heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat de media hier nooit echt hard op is. Zouden wel wat harder mogen.
En ik ben zelf vrij links, dus daar ligt het echt niet aan.
Wat boeit links/rechts nou?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Realiteit. Mensen moeten het wel weten, niet dat we opeens verrast wordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef Molurus het volgende:
"... sluit niet uit dat er ook aanslagen worden gepleegd in Nederland. Terreurdreiging is 'substantieel'".
Waarom nou dit soort uitspraken? Waar slaat dat op?
Sensatie en bangmakerij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef Molurus het volgende:
"... sluit niet uit dat er ook aanslagen worden gepleegd in Nederland. Terreurdreiging is 'substantieel'".
Omdat het de waarheid is? Moet je die gaan ontkennen??quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef Molurus het volgende:
Mediapark of Binnenhofquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Waar zouden de terroristen nu naar onderweg zijn?![]()
Beangstigend dat dit waarschijnlijk een (dodelijke) klopjacht gaat worden of dat ze nog andere plekken aan gaan doen die op hun lijstje staan
Wel, sommige mensen beschikken over meer informatie dan een gewone burger wat dat betreft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef Molurus het volgende:
ja idd. Vraag ik me ook af. Die knakkers leken mij ook behootlijk getraind met wapens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Beangstigend dat dit waarschijnlijk een (dodelijke) klopjacht gaat worden of dat ze nog andere plekken aan gaan doen die op hun lijstje staan
Wat moeten ze dan zeggen. Ik bedoel de beelden spreken voor zich. Moet je dan nog van een nieuwslezer horen: Ja. Ik ben het hier echt niet mee eens! Wat is dit!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook akelig, dat nog niet bekend is waar de daders nu uithangen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom moet jij voor mij bepalen wat ik mag zien? Er staat toch bij schokkende beelden, als je daar niet tegen kan dan druk je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Executie van de agent staat gewoon nog op internet bij NOS.nl
http://nos.nl/liveblog/20(...)ingen-in-parijs.html
Geen cut-off
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |