Goed en niet behaardquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef Toto69 het volgende: [..] Goed hoor, en hoe is het met jouw behaarde kontje?
![]()
Ach ja, misschien heb ik dan open wonden maar met mij komt het goed, misschien moet jij nog een keer op die zitzak van je springen maar dan het liefst uit het raam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef AdoraBelle het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Goed en niet behaard. En geen open wonden ook
.
Misschien zou je ook eens moeten squatten. Ik heb er echt een mooi kontje van gekregen.
Dat deed je laatst zelf ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Wow niks tegen de open wonden van Toto. Erg zielig om daar een opmerking over te maken.
dit gaat over mij heen volgens mij...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Wow niks tegen de open wonden van Toto. Erg zielig om daar een opmerking over te maken.
Die opmerkingen die zij krijgt gaan soms nog wel een stuk verderquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Ach, als 'ie zelf met lullige opmerkingen komt dan kan 'ie die terug verwachten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Dus mag ze het terugdoen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die opmerkingen die zij krijgt gaan soms nog wel een stuk verder
Lekker volwassen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, als 'ie zelf met lullige opmerkingen komt dan kan 'ie die terugverwachten.
Dit ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die opmerkingen die zij krijgt gaan soms nog wel een stuk verder
Boeit me geen zak. Ik vind AdoraBelle een teringmongool dus dat laat ik ook blijken. Een van de weinige users op FOK! die ik nou echt uitkots. Dat ik dan een opmerking terugkrijg boeit me niet hoor. Uitdelen en incasseren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Wel een hele zielige en onvolwassen opmerking van AB.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boeit me geen zak. Ik vind AdoraBelle een teringmongool dus dat laat ik ook blijken. Een van de weinige users op FOK! die ik nou echt uitkots. Dat ik dan een opmerking terugkrijg boeit me niet hoor. Uitdelen en incasseren.
Nee maar waarom zou je dan wel ineens er iets van zeggen.quote:
Dat vind ik toch wel knap, want mijn schrijfstijl is heel anders dan die van haar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef tharealmb het volgende:
Wat merkte je in deel 3 op?
en ik geloof wel dat je een enkelvoudig persoon bent en geen kopie AdoraBelle. Maar kwa tekst en dergelijke lijken jullie verdomd veel op elkaar wat verwarrend is voor mijn simpele brein.
Proest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef CaryAgos het volgende:
Probeer je nu schaamteloos mn topic te kapen?
Schrijfstijl is geen argument grquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel knap, want mijn schrijfstijl is heel anders dan die van haar.
Misbruik maken van mensen onder invloed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 04:50 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik was een keer aan het joggen in Amsterdam en werd nagefloten door een groepje corpsballen en liep geheel tegen hun verwachting in naar hun toe of er er probleem was. Corpsbal 1 zei dat ie me wel een lekkertje vond terwijl corpsbal 2 me in mijn kont greep en ik letterlijk zijn vinger in m'n kontgat voelde (ik had een yogapants aan met daaronder niks) corpbal 2 pakte me toen op en duwde me tegen een boom en we begonnen hevig te zoenen. Ik voelde aan z'n piemel die inmiddels behoorlijk hard was en zei dat ik wel met hem wilde neuken maar dat hij wel moest weten dat ik transgender. Hij was echter behoorlijk zat en geil en zei dat het het niets boeide. Hij haalde spontaan z'n piemel midden op straat eruit en al hoewel ik dat geil vond zei ik dat we beter naar binnen konden gaan. Eenmaal binnen pijpte ik z'n harde paalen kwamen een paar van z'n vrienden en dachten dat ze wel even meemochten doen, corpsbal 2 riep dat ze op moesten zouten en dat ik een transgender ben maar ik zei dat ik er geen probleem mee had. Corpsbal 3 pakte mij hardhandig en duwde mijn kont tegen zijn gezicht aan en begon me hevig te beffen wat ik heel lekker vond. Tegelijkertijd was ik corpsbal 4 aan het pijpen. Corpsbal 2 was boos en haalde me van corpsbal 3's gezicht en neukte mij doggy in mijn vagina, corpsbal 4 neukte mij in mijn billen en corpsbal 3 schoof naar voren en begon ik te pijpen, en ze wisselde om de paar minuten van positie en standje. Ze wilde bukake doen maar ik zei dat ik het veel lekkerde vind om ze te voelen klaarkomen en heb ze eindelijk alle 3 klaargepijpt.
Whahaha. Zielig mannetjequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boeit me geen zak. Ik vind AdoraBelle een teringmongool dus dat laat ik ook blijken. Een van de weinige users op FOK! die ik nou echt uitkots. Dat ik dan een opmerking terugkrijg boeit me niet hoor. Uitdelen en incasseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |