Dat zegt toch niks over de rest van de aanhangers van de religie die zich wel kunnen gedragen? (op een klein percentage na)quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En de aanhangers van de bijbel en de tora zijn daardoor net zo slecht als de aanhangers van de koran.
Je gaat nog een stap verder door het ook echt in de praktijk te brengen, zoals deze daders.
tja je moet het zelf maar weten hoor. Het is 14 jaar sinds 2001. Als je dan nog niks hebt geleerd...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij stond zeker achteraan toen ze hersencellen uitdeelde ?
Dus we moeten maar buigen voor de islam ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja je moet het zelf maar weten hoor. Het is 14 jaar sinds 2001. Als je dan nog niks hebt geleerd...
Excuse me, maar ik ga liever geen advies aannemen van een achtergestelde extremist (of ruggengraatloze Nederlander, kan je even niet plaatsen).quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja je moet het zelf maar weten hoor. Het is 14 jaar sinds 2001. Als je dan nog niks hebt geleerd...
Ik vind het ook te ver gaan dat magazine.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:40 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vraagt er gewoon zelf om klaar. Nu niet meteen gaan roepen en wijzen.
Dit is van dat magazine.
buigen? Nee, gewoon niet kwetsen. Zwarte piet moest toch ook weg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus we moeten maar buigen voor de islam ?
Heb je al een kleedje gekocht ?
quote:Het weekblad Charlie Hebdo is eerder doelwit geweest van een aanslag. Het tijdschrift aarzelt niet spotprenten te plaatsen van de profeet Mohammed. De meest recente cartoon was een spotprent van de leider van terreurgroep Islamitische Staat (IS), Abu Bakr al-Baghdadi.
In 2011 brak na een aanslag brand uit op de redactie van Charlie Hebdo door een brandbom. Aanleiding toen was een karikatuur van de profeet. Sinds die aanslag werd het kantoor extra bewaakt. De hoofdredacteur van Charlie Hebdo, Gérard Biard, overleefde de aanslag van woensdag en stelt dat een krant geen "oorlogswapen" is.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja joh als je grappen maakt over de Islam is het je eigen schuld als er 11 mensen in koelen bloede worden geliquideerd.
Hier, snel even gemaakt in paint:jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdien ik het nu ook om te sterven?
Dat komt omdat in de bakermat van de islam midden-oosten , delen van Afrika en zelfs plekken in Oceanie, christenen bejegend worden. Als je kijkt naar de westerse wereld die overwegend christelijk is, mogen alle godsdiensten doen en laten wat ze willen. Dat is waarom veel mensen moslims als een kwaad zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks over de rest van de aanhangers van de religie die zich wel kunnen gedragen? (op een klein percentage na)
quote:De NCTV volgt de situatie naar aanleiding van de bloedige aanslag op het Parijse magazine Charlie Hebdo nauwlettend. Deze aanslag bevestigt het dreigingsbeeld waar we ook in Nederland al langer mee te maken hebben.
De gebeurtenissen in Parijs onderstrepen daarom het belang om in Nederland waakzaam en alert te blijven. Het dreigingsbeeld in Nederland is substantieel, hetgeen betekent dat de kans op een aanslag reëel wordt geacht. Vooralsnog is er geen reden om het dreigingsniveau in Nederland aan te passen.
Benadrukt moet worden dat er momenteel geen concrete aanwijzingen zijn voor een aanslag in Nederland. Waakzaamheid blijft geboden. In dat licht past ook het actieprogramma Jihadisme dat in het najaar van 2014 is gepubliceerd.
HET GAAT DIE TERRORISTEN NIET OM DIE FUCKING CARTOONS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het ook te ver gaan dat magazine.
Maar als het je niet aanstaat kun je het toch ook negeren?
HEY HOINK LEG DIE JONGEN DAN EENS UIT WAT ER AAN DE HAND IS!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HET GAAT DIE TERRORISTEN NIET OM DIE FUCKING CARTOONS.
Godallemachtig heey.
Ik heb het ook niet over cartoons man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HET GAAT DIE TERRORISTEN NIET OM DIE FUCKING CARTOONS.
Godallemachtig heey.
En nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2015 16:03:14 ]
Ja, dan moet die jongen maar naar pagina 3 gaan. Heb het al uit de doeken gedaan en het is nog op pagina 4 gequote.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Roces18 het volgende:
HEY HOINK LEG DIE JONGEN DAN EENS UIT WAT ER AAN DE HAND IS!!!
Wat dan wel jongen?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:02 schreef MAHL het volgende:
En nu?Je bent je nogal simpel aan het gedragen MAHL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christendom is niet de Westerse wereld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat komt omdat in de bakermat van de islam midden-oosten , delen van Afrika en zelfs plekken in Oceanie, christenen bejegend worden. Als je kijkt naar de westerse wereld die overwegend christelijk is, mogen alle godsdiensten doen en laten wat ze willen. Dat is waarom veel mensen moslims als een kwaad zien.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
En nu?Nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die kutpaints zou de doodstraf moeten staan.
Toch is heel de Westerse wereld door het Christendom gevormd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Christendom is niet de Westerse wereld.
De westerse wereld is niet christendom.
Gras is groen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent je nogal simpel aan het gedragen MAHL.
Dus als je een aanslag niet uit geloofsovertuiging pleegt is die niet gewelddadig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:36 schreef Tomansss het volgende:
[..]
wel als het jodendom daar toe oproept.
Een van de onderscheidende kenmerken van de westerse wereld is Vrijheid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, dan moet die jongen maar naar pagina 3 gaan. Heb het al uit de doeken gedaan en het is nog op pagina 4 gequote.
[..]
Wat dan wel jongen?
Ja dat is het vast. Grrrr, ik haat vrijheid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:10 schreef Ixnay het volgende:
Het is een strijd tussen vrijheidshaters en het westen waar vrijheidshaters gewoon NIET thuishoren. Zij mogen het grootste deel van de wereld hebben van mij. Het enige wat ik wil is een kleine plek op aarde waar mensen zichzelf kunnen zijn en uiten en hun mening kunnen geven, zo hard mogelijk. Dat moeten ze ons maar gunnen, die plek heet Europa.
Europaquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een van de onderscheidende kenmerken van de westerse wereld is Vrijheid.
Als je daar niet mee kan omgaan is er een clash.
Ik wil het helemaal niet hebben over cultuurverschillen, geloofsverschillen, en andere dingen.
Het is een strijd tussen vrijheidshaters en het westen waar vrijheidshaters gewoon NIET thuishoren. Zij mogen het grootste deel van de wereld hebben van mij. Het enige wat ik wil is een kleine plek op aarde waar mensen zichzelf kunnen zijn en uiten en hun mening kunnen geven, zo hard mogelijk. Dat moeten ze ons maar gunnen, die plek heet Europa.
Vandaag de dag zijn die 2 zeker niet meer equivalent. Niet alle westerlingen staan achter wat er in de bijbel staat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch is heel de Westerse wereld door het Christendom gevormd.
Ja, en momenteel worden ze gemarteld door Europol, ben die livestream nu aan het kijkenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, en momenteel worden ze gemarteld door Europol, ben die livestream nu aan het kijken
Niet zozeer qua gedachtegoed misschien maar wel qua leefregelsquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vandaag de dag zijn die 2 zeker niet meer equivalent. Niet alle westerlingen staan achter wat er in de bijbel staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |