Er wordt gesproken over 11 doden en 10 gewondentwitter:soren_seelow twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:38:31Le bilan serait de 11 morts et 10 blessés, selon une source policière reageer retweet
Moet je ook niet willen, je begeven op het niveau van de daders achter deze wandaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oproepen tot genocide mag nou eenmaal niet.
Is dat al vastgesteld ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat het moslims zijn die deze aanslag gepleegd hebben.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een destructieve religie is en dat hebben de tekenaars goed gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Alle moslims verantwoordelijk houden voor een klein stelletje gekken.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk het nieuws eens, er gaat een wereld voor je open. Een wereld waarin duizenden moslims dit soort dingen dagelijks doen. Zoek maar eens op: IS, Boko haram, Al shabab, Boko Haram en nog meer van dat soort ellende, vind je tussen het reguliere 'moslims blazen of schieten iets aan bonken' nieuws.
Tijd dat die teringreligie eens verbannen wordt uit Europa en alle mensen die dat haatzaaiende geloof aanhangen erachteraan.
In de fractieruimte van de PVV is ongetwijfeld de champagne ontkurkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Downwards het volgende:
Prima verwoord:
https://twitter.com/geertwilderspvv/status/552786829720973312
Nee, op de vlucht...quote:
Het christendom is ook destructief.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een destructieve religie is en dat hebben de tekenaars goed gezien.
Helemaal mee eens. Ik krijg alleen wel het gevoel dat veel mensen hier daar heel anders over denken. En dat is inderdaad geen haar beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen, je begeven op het niveau van de daders achter deze wandaad.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oproepen tot genocide mag nou eenmaal niet.
De religie zelf verantwoordelijk houden voor hoe een klein stel debielen de religie interpreteren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een destructieve religie is en dat hebben de tekenaars goed gezien.
Ik kan me nog iets vaag herinneren over Theo van Gogh en iets met een aanslag op een joodse instelling, de schilderswijk ellende . en nja nogmaals: zoek gewoon op fok eens onder nieuws op het woord moslim.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:31 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En al die moslims in Nederland? Heb ik de afgelopen dagen nog wat aanslagen met meerdere doden door moslims gemist dan?
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef budvar het volgende:
[..]Ik zei alleen dat er geen twijfel over mag bestaan dat moslims deze aanslag hebben gepleegd, want dat zijn de enige soort "mensen" die dat doen om een cartoon.
Is ook zo, maar voor nu die doden is toch heel wat erger dan dat er wat minder begrip en sympathie voor de Islam komt.quote:
quote:12h40: Le plan Vigipirate relevé au niveau «alerte attentats»,
Le plan Vigipirate relevé au niveau "alerte attentats", le niveau le plus élevé, dans toute l'Ile de France" le niveau le plus élevé, dans toute l'Ile de France
Een geschenk uit de hemel voor onze Greet, zulke acties.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Downwards het volgende:
Prima verwoord:
https://twitter.com/geertwilderspvv/status/552786829720973312
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |