En wat als betreffende vriendin onvruchtbaar blijkt te zijn of geen kinderen met je wil? Dump je haar dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gezien ik op zich kinderen wil eigenlijk wel ja.
ik heb eens van een gynaecoloog gehoord dat ik een hele mooie baarmoedermond heb. Misschien neemt hij ook even een kijkje voor verder te gaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Val je bij vrouwen ook op een baarmoeder?
Op je eerste date niet om echos van baarmoeder vragen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Val je bij vrouwen ook op een baarmoeder?
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, dus vrouwen die zonder baarmoeder zijn geboren of waarbij de baarmoeder weggehaald moest worden zijn geen vrouw (meer)
Kijk, kan ik me voorstellen dat dat een struikelpunt is. Echter is dat toch niet meteen de insteek van elke relatie die je aangaat? Is toch veel belangrijker dat je met iemand bent waar je een klik mee hebt, waar je van houdt en die onzin. Dan is kinderen krijgen een probleem dat tzt ook nog wel getackeld kan worden dmv bijvoorbeeld een draagmoeder, of een adoptie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gezien ik op zich kinderen wil eigenlijk wel ja.
Strikvraag ditquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat als betreffende vriendin onvruchtbaar blijkt te zijn of geen kinderen met je wil? Dump je haar dan?
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet zo is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, kan ik me voorstellen dat dat een struikelpunt is. Echter is dat toch niet meteen de insteek van elke relatie die je aangaat? Is toch veel belangrijker dat je met iemand bent waar je een klik mee hebt, waar je van houdt en die onzin. Dan is kinderen krijgen een probleem dat tzt ook nog wel getackeld kan worden dmv bijvoorbeeld een draagmoeder, of een adoptie.
Maar goed, als jij het meteen bij de eerste date het al wil hebben over eventueel kinderen krijgen, dan kan ik me voorstellen dat die vlieger bij jou niet op gaat.
dat is jouw reden dat je niet op een transseksueel zou vallen.quote:
Niet antwoorden is ook gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Strikvraag dit
Niet op antwoorden, heppie
dat niet alleen. Je penis eraf, siliconen tieten en wat hormonen maken je nog geen vrouw.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Baarmoedermet de functionaliteit van dien.
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Nee joh, alsof ik kinderen van jou zo willen![]()
"
#humblebragquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb eens van een gynaecoloog gehoord dat ik een hele mooie baarmoedermond heb. Misschien neemt hij ook even een kijkje voor verder te gaan?
Hahaquote:
Per direct!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat als betreffende vriendin onvruchtbaar blijkt te zijn of geen kinderen met je wil? Dump je haar dan?
klopt, dat doen de hersenen en gezien bij te de hersenen vrouwelijk zijn is ze wel volledig vrouw.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat niet alleen. Je penis eraf, siliconen tieten en wat hormonen maken je nog geen vrouw.
dat zie ik toch anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
klopt, dat doen de hersenen en gezien bij te de hersenen vrouwelijk zijn is ze wel volledig vrouw.
Zo'n makkelijk en goedkoop excuus. Gebrekkig niveau, begrijpend lezen.. Wederom maak je jezelf er weer makkelijk van af voor een wereldverbeteraar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga hier niet op in vanwege het gebrekkige niveau. Betwijfel of je wel in staat bent begrijpend te lezen.
ik was stiekem wel trots, maar ik kan er zo weinig mee.quote:
?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen kut joh jij.
Nou ja... Het geeft volgens mij aan dat we dit hele verhaal met een korreltje zout moeten nemen. Er zal vast een gedeelte waar zijn, maar de vraag is welk gedeeltequote:Op woensdag 7 januari 2015 10:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
het is mij nog nooit overkomen dat drie mannen zich spontaan aanbieden in het park, maar misschien ben ik gewoon niet vrouwelijk genoeg.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:07 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Zo'n makkelijk en goedkoop excuus. Gebrekkig niveau, begrijpend lezen.. Wederom maak je jezelf er weer makkelijk van af voor een wereldverbeteraar.
Wist je trouwens dat veel transgenders vrouwelijker zijn dan vrouwen? Of stoot ik dan een zure nicht als jij tegen de zere poot?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:55 schreef sr.Chief het volgende:
En nu optieve, gáuw; aldus Bob de Huisbaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |