abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148419857
Met een roesje is het goed te doen. Althans, je vergeet de pijn erna.

Ik weet heel vaagjes nog dat ik een paar keer lag te schreeuwen van de pijn toen ze wat raakten, maar het grootste deel was al vergeten toen ze klaar waren.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:20:48 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_148420015
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Uit je bips plassen wordt je niet vrolijk van lijkt me...
Nope, maar mijn mannelijke trots hangt daar niet vanaf hoor :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_148420168
ik ga nu zo ongeveer vertrekken wish me luck! ik heb mij gewoon degelijk gekleed zoals altijd. Gel in de haar en telefoon e.d. erbij. extra kleding is niet nodig of wel?
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:28:28 #54
71919 wonderer
pi_148420249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
ik ga nu zo ongeveer vertrekken wish me luck! ik heb mij gewoon degelijk gekleed zoals altijd. Gel in de haar en telefoon e.d. erbij. extra kleding is niet nodig of wel?
Schone boxer voor de zekerheid?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:29:32 #55
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148420290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
voor de zekerheid een schone boxer zou ik wel meenemen. En broek. Je weet het maar nooit met dat gekke laxeerspul.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148420575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Schone boxer voor de zekerheid?
thnks
pi_148420581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

voor de zekerheid een schone boxer zou ik wel meenemen. En broek. Je weet het maar nooit met dat gekke laxeerspul.
thnka
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:38:33 #58
71919 wonderer
pi_148420608
Vergeet je niet te ontspannen. Blijf ademen. Het is niet het einde van de wereld. Sterkte!
pi_148420818
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:03 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Nee maar ze willen kijken naar hoe het ervoor staat. eventueel extra medicijn erbij of niet, of wellicht ben ik genezen oid. Het is ter controle werd mij verteld, want 10 jaar blijven bloedprikken en ontlasting inleveren, daar schiet de dokter niks mee op.. zei de dokter..
Laat ze lekker de tyfus krijgen :')
Lekker makkelijk praten altijd, maar zij hoeven niet een hele dag te laxeren met vieze rotzooi tot ze water uit hun reet pissen, en zij hoeven geen slang in hun reet te krijgen.
Bloedprikken en ontlastingsonderzoek is prima als je 0 klachten hebt.
Mokkel met stuntstok
pi_148422791
2x gedaan het stelt niks voor, stoned van het roesje vond ik het zelfs interessant en grappig om via monitor mee te kunnen kijken in mijn eigen reet. :')

Gastro enterologen die van hun hobby hun beroep maken en de hele dag in mensen hun verrotte reet kijken. :') :r
pi_148423474
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef Rezania het volgende:
Dude, je kan toch ook schijten? Dan past die slang ook wel. :')
jij weet wat er allemaal in past he hi ha ho....
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_148423485
zit nu te wachten. :(

Hopelijk zijn het geen vrouwelijke dokters. daar heb ik geen zin in... beetje beschamend met mn harige laxeerreet daar te liggen.
pi_148423818
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

Hopelijk zijn het geen vrouwelijke dokters. daar heb ik geen zin in... beetje beschamend met mn harige laxeerreet daar te liggen.
Toen ik besneden werd was het een mannelijke dokter, maar twee bloedgeile wijfies als assistente. Lig je dan in een facking koude kamer, twee wijfies die aan je leuter zitten met alcohol doekjes en dan toch een slappe lul... Echt wat een schaamte toen. Leek wel een verschrompelde garnaal.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_148424145
quote:

Die zijn wel wat gewend hoor, als ze daar werken.
Children of the night. What music they make.
pi_148425741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die zijn wel wat gewend hoor, als ze daar werken.
Dit, krijgen normaal anussen voorgeschoteld van meer dan 60 jaar oud.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_148426030
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Toen ik besneden werd was het een mannelijke dokter, maar twee bloedgeile wijfies als assistente. Lig je dan in een facking koude kamer, twee wijfies die aan je leuter zitten met alcohol doekjes en dan toch een slappe lul... Echt wat een schaamte toen. Leek wel een verschrompelde garnaal.
Herkenbaar _O- :'(
pi_148426185
quote:

[..]

Lijkt me fijner dan dat je op zo'n moment een erectie krijgt :')
pi_148426306
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef DrNick het volgende:

[..]

Lijkt me fijner dan dat je op zo'n moment een erectie krijgt :')
Klopt, maar je mannelijkheid is dan ver te zoeken _O-
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:14:52 #69
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_148426692
quote:

Als ik een staaf in mijn anus moet krijgen, laat het dan maar een leuk vrouwtje doen.

Hoe ging het?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_148426774
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Fopje het volgende:

[..]

Als ik een staaf in mijn anus moet krijgen, laat het dan maar een leuk vrouwtje doen.

Hoe ging het?
Eigenlijk wel hé.

Ik denk dat TS op dit moment een open riool voorstelt.
pi_148427992
Gehad met roesje. Nou van roesje was geen sprake.
Kolere wat deed dat zeer. Nooit meer.

Succes man!
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:09:29 #72
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_148429027
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef Rezania het volgende:
Dude, je kan toch ook schijten? Dan past die slang ook wel. :')
Ervaring?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_148431290
quote:

[..]

Ben je zo'n klotemoslim dan?
pi_148431596
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

:')!
Twiddel
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:12:50 #75
71919 wonderer
pi_148431607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Dude :') Die worden besneden vlak na de geboorte, niet als ze al aan geile wijffies kunnen denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')