Nope, maar mijn mannelijke trots hangt daar niet vanaf hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Uit je bips plassen wordt je niet vrolijk van lijkt me...
Schone boxer voor de zekerheid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
ik ga nu zo ongeveer vertrekken wish me luck! ik heb mij gewoon degelijk gekleed zoals altijd. Gel in de haar en telefoon e.d. erbij. extra kleding is niet nodig of wel?
voor de zekerheid een schone boxer zou ik wel meenemen. En broek. Je weet het maar nooit met dat gekke laxeerspul.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
ik ga nu zo ongeveer vertrekken wish me luck! ik heb mij gewoon degelijk gekleed zoals altijd. Gel in de haar en telefoon e.d. erbij. extra kleding is niet nodig of wel?
thnkaquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
voor de zekerheid een schone boxer zou ik wel meenemen. En broek. Je weet het maar nooit met dat gekke laxeerspul.
Laat ze lekker de tyfus krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:03 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Nee maar ze willen kijken naar hoe het ervoor staat. eventueel extra medicijn erbij of niet, of wellicht ben ik genezen oid. Het is ter controle werd mij verteld, want 10 jaar blijven bloedprikken en ontlasting inleveren, daar schiet de dokter niks mee op.. zei de dokter..
jij weet wat er allemaal in past he hi ha ho....quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef Rezania het volgende:
Dude, je kan toch ook schijten? Dan past die slang ook wel.
Toen ik besneden werd was het een mannelijke dokter, maar twee bloedgeile wijfies als assistente. Lig je dan in een facking koude kamer, twee wijfies die aan je leuter zitten met alcohol doekjes en dan toch een slappe lul... Echt wat een schaamte toen. Leek wel een verschrompelde garnaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
zit nu te wachten.
Hopelijk zijn het geen vrouwelijke dokters. daar heb ik geen zin in... beetje beschamend met mn harige laxeerreet daar te liggen.
Die zijn wel wat gewend hoor, als ze daar werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
zit nu te wachten.
Hopelijk zijn het geen vrouwelijke dokters. daar heb ik geen zin in... beetje beschamend met mn harige laxeerreet daar te liggen.
Dit, krijgen normaal anussen voorgeschoteld van meer dan 60 jaar oud.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend hoor, als ze daar werken.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Toen ik besneden werd was het een mannelijke dokter, maar twee bloedgeile wijfies als assistente. Lig je dan in een facking koude kamer, twee wijfies die aan je leuter zitten met alcohol doekjes en dan toch een slappe lul... Echt wat een schaamte toen. Leek wel een verschrompelde garnaal.
Lijkt me fijner dan dat je op zo'n moment een erectie krijgtquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Toen ik besneden werd was het een mannelijke dokter, maar twee bloedgeile wijfies als assistente. Lig je dan in een facking koude kamer, twee wijfies die aan je leuter zitten met alcohol doekjes en dan toch een slappe lul... Echt wat een schaamte toen. Leek wel een verschrompelde garnaal.
Klopt, maar je mannelijkheid is dan ver te zoekenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijkt me fijner dan dat je op zo'n moment een erectie krijgt
Als ik een staaf in mijn anus moet krijgen, laat het dan maar een leuk vrouwtje doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
zit nu te wachten.
Eigenlijk wel hé.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik een staaf in mijn anus moet krijgen, laat het dan maar een leuk vrouwtje doen.
Hoe ging het?
Ervaring?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef Rezania het volgende:
Dude, je kan toch ook schijten? Dan past die slang ook wel.
Ben je zo'n klotemoslim dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Ben je zo'n klotemoslim dan?
Dudequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Ben je zo'n klotemoslim dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |