Bliksemstraalquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet als die bliksemstraal doet
Lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet als die bliksemstraal doet
misschien ook eens afwisselen met welke vinger je klikt? Voor verdelen druk op je vingers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ben ik al man.
Daarom nu wat minder aan het klikken.
volt tackle toch, boem dan is squirtle zo dood hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
BliksemstraalIn het Nederlands is het al helemaal een stuk poep.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lightning bolt, lightning bolt, lightning bolt.
Klinkt wel goed ja. Nog voorkeuren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
misschien ook eens afwisselen met welke vinger je klikt? Voor verdelen druk op je vingers.
Liever Volt Switch, never to be seen again.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volt tackle toch, boem dan is squirtle zo dood hoor
nee .. op gegeven moment moet je je erbij neerleggen dat je niet minder kan doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja. Nog voorkeuren?
Ooooh opgeven ben ik wel goed in. Appeltje eitje dit dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee .. op gegeven moment moet je je erbij neerleggen dat je niet minder kan doen
die kende ik niet, moest googlelenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Liever Volt Switch, never to be seen again.
ik zou zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooooh opgeven ben ik wel goed in. Appeltje eitje dit dus.
Toch wel op Bulbapedia uitgekomen he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die kende ik niet, moest googlelen
ja, ik keek vroeger tijdens die spelletjes op pokemonwolkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toch wel op Bulbapedia uitgekomen he?
ik kan datquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neutraal zijn met dierenDakanniehe
Ja das niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik keek vroeger tijdens die spelletjes op pokemonwolken
Prima LaPo dacht ik zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve een goede user zijn
dat was Der_Mann's laatste post van vandaag, tot ziens
Heeft vast z'n redenen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:01 schreef remi1986 het volgende:
hij zit er wel echt mee, best zielig opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |