Hmm het officiele pandawill account op het andere forum heeft deze codes gepost.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je geen leuke code voor een paar goede oordopjes?
Voor zover ik op internet kan vinden leveren ze (nu) inderdaad gewoon originele powerbanks.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef tharonny het volgende:
[..]
Misschien dat ik het gemist heb hoor, maar pandawill heeft ook alleen originele powerbanks geleverd?
Heb je een linkje? Brak engels Jwzquote:Op maandag 12 januari 2015 17:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm het officiele pandawill account op het andere forum heeft deze codes gepost.
Je kon destijd meedoen met een actie waarmee je giftcards kon winnen.
Je moest dan opgeven wat je graag met korting zou willen kopen, meeste users daar gaven Xiaomi spullen op, dus vandaar dan Pandawill nu coupons beschikbaar heeft gesteld.
Pistons of iets dergelijks heb ik geen kortingscodes van voorbij zien komen
linkje naar andere forum bedoel je? moet even via de DM.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Brak engels Jwz
Ah ok top, dan ga ik daar eens een flinke lading zooi bestellen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:52 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bij aliexpress kun je de koper vragen of je via paypal kunt betalen. dan hoef je niet per se een credit card te hebben!
en daar is juist alles het goedkoopst, het aanbod is gigantisch vergeleken met Gearbest bijv
Je wil gewoon een navigatiesysteem?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef KilgoreTrout het volgende:
Ik wil een gps uit china halen maar bij het zoeken vind ik een gigantisch verschil in prijzen bij ongeveer dezelfde specs. Ik zie ook bij veel negatieve feedback. Weet iemand waar ik op moet letten en wat realistische prijzen zijn voor een goed apparaat? Ik heb er een gezien voor 10 dollar en zelfs ik kan dan zien dat dat oplichting moet zijn, maar verder heb ik geen idee of 30 dollar wel zou kunnen of dat ik echt naar de 80 oid moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Bluetooth gps dongle zou ik schatten op een dollar of 20/30 schatten.Zou het niet aanraden om via PayPal te betalen. De service van aliexpress heb je dan niet. En ook PayPal kan dan soms moeilijk doen (als de seller niet goed een factuur stuurt).quote:Op maandag 12 januari 2015 17:52 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bij aliexpress kun je de koper vragen of je via paypal kunt betalen. dan hoef je niet per se een credit card te hebben!
en daar is juist alles het goedkoopst, het aanbod is gigantisch vergeleken met Gearbest bijvMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
GVD, nog goedkoper dan mijn ding uit chinaquote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
Vunzig lampje van Downstar nu ook bij de Action verkrijgbaar voor 3 euro![]()
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/100-(...)aar-3led-met-magneet
Pquote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef dodge_911 het volgende:
Playin' with my nuts!
My Nut trackers that is
Eerste indruk : it works
Tweede indruk : it kinda works
Derde indruk : leuk spul, maar dit gaat 't 'm niet worden, of er moet nog wat verbetering in de app komen. Maar al bij al wel leuk speelgoed voor nog geen 7 euro per stuk
Ah thanks, ga ik er ook maar is eentje bestellen denk!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor zover ik op internet kan vinden leveren ze (nu) inderdaad gewoon originele powerbanks.
ik vond wel wat topics waarin aangeduid werd dat er eens een fake batch is geweest, maar dat die er nu uit zijn. Zelfde probleem heeft banggood ook gehad meen ik.
Verder is paypal je vriend indien je alsnog een fake product binnen krijgt.
Op de website wordt immers ook gewoon geadverteerd met originele spullen
Dus ik weet niet of ik het hier (wel) mag bespreken, maar ik kwam op Aliexpress een hele categorie tegen met voetbalshirts, iemand ervaring hiermee?quote:Voordat je reageert
Lees de OP voordat je reageert! Nepshirts worden hier niet besproken
S.B. jij hier?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)tery/2055719722.html
$58, binnen een week in huis en wat een goede kwaliteit
Ik zoek er eentje met usb, deze is bluetooth.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:59 schreef Mehari het volgende:
[..]
Vorig jaar deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item486137b9b9 gekocht.
Dan wel via AliExpress en die doet het prima.
Is fake, mag hier dus ook niet besproken worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:43 schreef Onufriev het volgende:
In het voetbalshirts topic staat:
[..]
Dus ik weet niet of ik het hier (wel) mag bespreken, maar ik kwam op Aliexpress een hele categorie tegen met voetbalshirts, iemand ervaring hiermee?
jammer, maar so be itquote:Op maandag 12 januari 2015 17:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm het officiele pandawill account op het andere forum heeft deze codes gepost.
Je kon destijd meedoen met een actie waarmee je giftcards kon winnen.
Je moest dan opgeven wat je graag met korting zou willen kopen, meeste users daar gaven Xiaomi spullen op, dus vandaar dan Pandawill nu coupons beschikbaar heeft gesteld.
Pistons of iets dergelijks heb ik geen kortingscodes van voorbij zien komen
welke heb je voor de iPhone? xiaomi 10400/16000 kan je nemen. Gewoon even kijken op de site van xiaomi waar staat hoe vaak je dingen kan opladen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:01 schreef larry_flynt het volgende:
Wat voor powerbank kan ik het beste voor een iPad 4 kopen? Heb er een voor mijn iPhone, maar die is eigenlijk niet sterk genoeg voor een iPad.
Ipad 4 heeft een batterij van 11.560mAh dus zoals Rene90 zegt, een powerbank van 16.000. Maar eigenlijk is een powerbank niet bedoeld om je ipad volledig op te laden. Als je je powerbank 8 uur lang oplaad, en kort daarna met de powerbank je Ipad oplaad is hij zo goed als leeg (ik ga uit van capaciteitsverlies) en ligt hij weer 8 uur aan de lader. En als dit maar zeer sporadisch nodig is, zo'n powerbank bewaar je het best met 75% capaciteit ipv. volledig vol. Voor hem slechts een beetje extra stroom te geven voor de dag door te komen pak je gewoon de 10.400quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:01 schreef larry_flynt het volgende:
Wat voor powerbank kan ik het beste voor een iPad 4 kopen? Heb er een voor mijn iPhone, maar die is eigenlijk niet sterk genoeg voor een iPad.
Deze, was mijn kerstpakket op het werk. We werken met iPads maar daar is hij eigenlijk te zwak voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
welke heb je voor de iPhone? xiaomi 10400/16000 kan je nemen. Gewoon even kijken op de site van xiaomi waar staat hoe vaak je dingen kan opladen.
het is ook geen powerbank maar een opladerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:14 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Deze, was mijn kerstpakket op het werk. We werken met iPads maar daar is hij eigenlijk te zwak voor.
Zit daar verschil in?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
het is ook geen powerbank maar een oplader.
wat jij linkt is een zonne-energie oplader, dus hij stuurt de stroom gelijk door. Heb je dus een goede zonnige dag kan het sneller gaan dan een dag dat het bewolkt is. Wat een powerbank is is een stel batterijen waar de energie is opgeslagen, dus als je dan een ipad aansluit kan hij gelijk de beschikbare energie kwijt.quote:
Deze slaat volgens mij de energie ook op zodat je hem later in het donker ook kan gebruiken. Volgens mij is het verschil dat die Waka niet met USB maar met zon oplaadt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
wat jij linkt is een zonne-energie oplader, dus hij stuurt de stroom gelijk door. Heb je dus een goede zonnige dag kan het sneller gaan dan een dag dat het bewolkt is. Wat een powerbank is is een stel batterijen waar de energie is opgeslagen, dus als je dan een ipad aansluit kan hij gelijk de beschikbare energie kwijt.
je hebt gelijk, zag die specificaties niet. Je ziet dat die 2200mah heeft, armoedig weinig dus. Een 10400 xiaomi heeft dus bijna vijf keer zoveel capaciteit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Deze slaat volgens mij de energie ook op zodat je hem later in het donker ook kan gebruiken. Volgens mij is het verschil dat die Waka niet met USB maar met zon oplaadt.
Let wel erg op met neppe varianten, banggood heeft sowieso een originele, er waren / zijn ook nog acties met korting maar ik heb zelf even niet in mijn hoofd zitten waar dat was. Bij banggood in ieder geval voor 19.45 dollar met code acc75a, maar misschien was er nog ergens anders iets voor minder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef larry_flynt het volgende:
Dan ga ik eens kijken voor eentje van 10.000. Vond 2200 ook veel te weinig.
Niet doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef larry_flynt het volgende:
Zie een xiaom powerbank van 10.400 op aliexpress. Bestel die maar eens, hopelijk is hij origineel en ontploft hij niet haha
Oh lol dan bestel ik die, dan weet ik zeker dat hij echt is!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Let wel erg op met neppe varianten, banggood heeft sowieso een originele, er waren / zijn ook nog acties met korting maar ik heb zelf even niet in mijn hoofd zitten waar dat was. Bij banggood in ieder geval voor 19.45 dollar met code acc75a, maar misschien was er nog ergens anders iets voor minder.
Alleen met powerbanks of..? Ik wil ook nog een SJ4000/SJ5000 kopen, ook maar beter niet op AliExpress?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet doen, ali express is 9 van de 10 keer dus nep.
Zitten ook redelijk wat neppe tussen, ik denk dat de meeste hier het wel via de shops doen die bekend staan originele te leveren. Met betrekking tot die SJcam heb ik geen idee welke shops de originele leveren maar daar kan een monkey / down vast wat over vertellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Alleen met powerbanks of..? Ik wil ook nog een SJ4000/SJ5000 kopen, ook maar beter niet op AliExpress?
ja juiste voeding, 12 volt 2 ampere, adapter was al in gebruik.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ben je er wel zeker van dat je de juiste voeding aansluit? juiste voltage en dergelijke?
Lijkt eerder dat daar het probleem ligt
quote:PayPal Conversion Rate as of 13 Jan 2015: 1 Euro = 1,14573 U.S. Dollars
ah kloten haha,quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:52 schreef longinus het volgende:
[..]
ja juiste voeding, 12 volt 2 ampere, adapter was al in gebruik.
bij openmaken zie ik dat er waarschijnlijk een stukje shielding van de kabel de kortsluiting heeft gemaakt.
Jammer genoeg net op een verkeerde plek
tja, chineeese bouwkwaliteit heeft toegeslagen
maar weer om een nieuwe vragen, het lijkt mij niet normaal dat je eerst alles moet openschroeven om te chekken of het goed is ( wat ik wel ga doen bij de volgende)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |