Ik ken iemand die heeft er een mooie jas gekocht, maar die was ook ¤50. Voor die prijs heb je altijd wel goede kwaliteit maar de maat is en blijft een gok.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
AKA de oversized poepzak om te dragen.
To be fair; de site had er destijds ook geen goeie matentabel bij staan geloof ik. Of die erbij stond klopte niet of zo. Geen idee meer, is weer te lang geleden. Maar dan nog, de kleur kwam van geen meter overeen en de jas was ook verre van getailleerd zoals ie op de foto staat. (volgens is ie ter gelegenheid van de foto aan de achterkant strakgetrokken met accuklemmen of zo)
Ach, de kledingcontainer zat die maand iig erg vol. Jas was zo groot dat een heel 3e wereldland gezin er allicht een poepbruine tent van heeft weten te bouwen.
Toch zit ik nog elke keer naar kleding te kijken bij verschillende webshops.. Ik kan nml niet geloven dat het echt allemaal zo slecht is. Dat KAN haast niet als je ziet hoeveel er aangeboden wordt. Misschien toch nog eens zo'n trui kopen op een andere site die wel enigzins een fatsoenlijk begrijpelijke matentabel heeft. Zoals bijv mitb. Mompelt iets met ezel en steen verder
Tussen de 22-150 betaal je alleen omzetbelasting, boven de 150 betaal je omzetbelasting + invoerrechten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet volgens volgens belastingdienst zelf.
Toevallig heb ik nu een trui onderweg, ik kan je wel laten weten hoe die bevalt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
AKA de oversized poepzak om te dragen.
To be fair; de site had er destijds ook geen goeie matentabel bij staan geloof ik. Of die erbij stond klopte niet of zo. Geen idee meer, is weer te lang geleden. Maar dan nog, de kleur kwam van geen meter overeen en de jas was ook verre van getailleerd zoals ie op de foto staat. (volgens is ie ter gelegenheid van de foto aan de achterkant strakgetrokken met accuklemmen of zo)
Ach, de kledingcontainer zat die maand iig erg vol. Jas was zo groot dat een heel 3e wereldland gezin er allicht een poepbruine tent van heeft weten te bouwen.
Toch zit ik nog elke keer naar kleding te kijken bij verschillende webshops.. Ik kan nml niet geloven dat het echt allemaal zo slecht is. Dat KAN haast niet als je ziet hoeveel er aangeboden wordt. Misschien toch nog eens zo'n trui kopen op een andere site die wel enigzins een fatsoenlijk begrijpelijke matentabel heeft. Zoals bijv mitb. Mompelt iets met ezel en steen verder
Voor overhemden kan ik alleen maar www.itailor.com aanbevelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik had een paar jaar geleden wel kleding van zo'n speciale chinese kledingwinkel gekocht, dat was wel goed maar die bezorgen niet meer in NL geloof ik (weet de naam niet meer)
Oja vancl
Die karpers nog scherper in beeld uit het water trekken met 60fps.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef Downstar het volgende:
Mijn SJ5000 plus is ook verzonden.
Ben benieuwd in hoeverre hij de SJ4000 overklast
Hij duldt geen competitiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef shiznuts het volgende:
@ Downstar: mweh, SJ5000 had ik dan weer niet gehaald.
Is de kwaliteit redelijk? Ik heb een hele serie van het Amerikaanse Propper en dat vind ik kwalitatief echt goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vandaag ook mijn hoedje binnen gekregen![]()
http://www.banggood.com/C(...)-Hiking-p-90841.html
Klopt, het leuke is dat ik van tinydeal een echte xiaomi light heb gekocht en eentje die van geen merk is. Die was 50 cent goedkoper. Het licht van die neppe is wat warmer, vind ik dus mooier, maar die gaat inderdaad meteen aan nadat je de powerknopt indrukt en de echte die gaat dan netjes uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:51 schreef dodge_911 het volgende:
Ben ik nu gewoon laat? Of heb ik een feature ontdekt?
Anyway, de powerknop van een XPB werkt als echte powerknop icm zo 'n Xiaomi MiLight usb lampje. Andere usb-devices springen meteen weer aan/in laadstand, met de Xiaomi MiLight niet.
En de SJ5000+ is dat niet? Heeft aanzienlijk verschil qua aangeboden framerates t.o.v sj4000 natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef shiznuts het volgende:
DHGate-gate.Nou ja, dat heeft minder met DHGate te maken, maar met de individuele sellers natuurlijk. Gewoon bij de verkoper losporren wat er nu aan de hand is, aangezien wij hier natuurlijk weinig kunnen veranderen aan de situatie voor je. Eventueel bij DHGate aan de bel trekken dat een verkoper z'n beloftes niet lijkt na te komen.
@ Downstar: mweh, SJ5000 had ik dan weer niet gehaald. Maar goed, als je naar een WiFi-model wilt upgraden, kan ik het enigszins nog begrijpen dat je dan gelijk de SJ5000 doet. Maar verder zal het niet zo bar veel uitmaken. Kijk, de M10 is meteen een andere formfactor die je misschien wat makkelijker plaatsen kunt e.d. en als je echt iets beters wilt dan de SJ4000, dan weet ik niet of de SJ5000 zo'n wereld van verschil is, dan had ik liever iets leukers qua framerates, resolutie, belichtingsopties e.d. gezien.
Goed gezien monkey.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die karpers nog scherper in beeld uit het water trekken met 60fps.
Dat zijn de spannende momenten
[..]
Hij duldt geen competitie![]()
Downstar heeft jou gewoon overklast
[..]
Is de kwaliteit redelijk? Ik heb een hele serie van het Amerikaanse Propper en dat vind ik kwalitatief echt goed.
Ze zijn alleen wel vrij prijzig.
Zoiets nog met jeans en ik ben een blij man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nu een trui onderweg, ik kan je wel laten weten hoe die bevalt.
Vandaag ook mijn hoedje binnen gekregen![]()
http://www.banggood.com/C(...)-Hiking-p-90841.html
Besteld op 17 december.
[..]
Voor overhemden kan ik alleen maar www.itailor.com aanbevelen.
Meerdere overhemden gehaald, en de kwaliteit is dik in orde.
Rommelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef badschaap het volgende:
10 van deze dingen gekocht
http://www.banggood.com/W(...)-Device-p-53367.html
Wat moet je met tien van die dingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef badschaap het volgende:
10 van deze dingen gekocht
http://www.banggood.com/W(...)-Device-p-53367.html
Ik gok iets waarover we hier niet mogen spreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat moet je met tien van die dingen.
De stof bovenop is redelijk dun, maar "ik vin helemoal moi"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef monkeybrain het volgende:
Is de kwaliteit redelijk? Ik heb een hele serie van het Amerikaanse Propper en dat vind ik kwalitatief echt goed.
Ze zijn alleen wel vrij prijzig.
deels wel, en deels omdat ik altijd die krengen kwijt raakquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik gok iets waarover we hier niet mogen spreken.Ow zie nu dat het onderin gewijzigd is. Handelwaar bedoelde ik.
Nice, ben ook nog wel opzoek naar zoiets. Performance van die dingen is best aardig leert de ervaring met mijn tablet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:44 schreef Magneet het volgende:
Gearbest begint binnenkort met uitleveren van de Pipo X7 een Windows 8.1 based media player zie http://www.gearbest.com/tv-box/pp_137996.html er bestaat een kans dat we hem voor FOK! krijgen voor een review maar mocht je interesse hebben dan heb ik een kortingcode :
Coupon code: PX7LG, and bring the price to $89.99 or ¤75.09 free shipping
en ja beetje spammerig maar wil jullie een kortingscode niet onthouden
Ik heb een Asus T100 en moet zeggen dat de performance best goed is inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice, ben ook nog wel opzoek naar zoiets. Performance van die dingen is best aardig leert de ervaring met mijn tablet.. Zijn nog wel prijzig voor iets wat met batterij en touchscreen het zelfde moet opleveren
(oke, goed 10 dollar minder
)
Nog wel even een tip (gezien het karige geheugen):quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik heb een Asus T100 en moet zeggen dat de performance best goed is inderdaad.
ik gebruik hem als veredelde netbook dus installeer niet heel veel + ik heb de versie met een 500GB hdd in het keyboard docquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog wel even een tip (gezien het karige geheugen):
http://superuser.com/ques(...)serted-micro-sd-card
En mocht niet alles in het Nederlands willen (updates / login scherm nog wat engels/chinees):
http://superuser.com/ques(...)-screen-of-windows-8
Ja, dat snap ik. Maar kan wel leuk zijn voor de Pipo X7, al kan je daar natuurlijk sneller een hdd aan hangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik gebruik hem als veredelde netbook dus installeer niet heel veel + ik heb de versie met een 500GB hdd in het keyboard doc
true, zou hem ook snel icm een NAS zien, ben ook benieuwd hoe netflix zich gedraagtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar kan wel leuk zijn voor de Pipo X7, al kan je daar natuurlijk sneller een hdd aan hangen.
Netflix werkt prima op die kleine tablets met vergelijkbare chipsets. Zou gewoon de Metro app van Netflix gebruiken, prima appquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
true, zou hem ook snel icm een NAS zien, ben ook benieuwd hoe netflix zich gedraagt
de t100 speelt 720p zonder problemen af met xbmc, 1080p heb ik nog niet geprobeerd want het scherm.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Netflix werkt prima op die kleine tablets met vergelijkbare chipsets. Zou gewoon de Metro app van Netflix gebruiken, prima app.
Ja icm een NAS is zoiets wel leuk, ben wel benieuwd hoe XBMC er op werkt.
Ahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tussen de 22-150 betaal je alleen omzetbelasting, boven de 150 betaal je omzetbelasting + invoerrechten.
ook hoor. Getest op extern schermquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
de t100 speelt 720p zonder problemen af met xbmc, 1080p heb ik nog niet geprobeerd want het scherm.
Dat is mooi. Wellicht het overwegen waard dan dat kastje.quote:
Die Xiaomi actioncam had gewoon echt moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
En de SJ5000+ is dat niet? Heeft aanzienlijk verschil qua aangeboden framerates t.o.v sj4000 natuurlijk.
Daarnaast een compleet nieuwe ambrella chipset/sensor t.o.v sj4000. (Ook 16 MP ipv 12 MP).
Verder heb ik inderdaad geen wifi in de SJ4000 dus dat is dan wel weer handig.
Verder zag ik in test filmpjes dat de SJ5000 wel beter omging met lichtsituaties dan de SJ4000.
die soms nogal donker over kwam als je enigzins naar de horizon/hemel scheen
Daarnaast zie ik verder geen andere vergelijkbare cam voorlopig, ja die go pro goedkope variant..
maar dan is de leukigheid van china shopping erook weer af he
Dit is precies wat ik zoek; pleur er W8 vanaf en installeer OpenElec = XBMC player.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:44 schreef Magneet het volgende:
Gearbest begint binnenkort met uitleveren van de Pipo X7 een Windows 8.1 based media player zie http://www.gearbest.com/tv-box/pp_137996.html er bestaat een kans dat we hem voor FOK! krijgen voor een review maar mocht je interesse hebben dan heb ik een kortingcode :
Coupon code: PX7LG, and bring the price to $89.99 or ¤75.09 free shipping
en ja beetje spammerig maar wil jullie een kortingscode niet onthouden
Ik weet eigenlijk wel zeker dat die Xiaomi actioncam ook gewoon zo'n natte droom was net als die über-spec laptop die maar ¤400 zou moeten kosten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Die Xiaomi actioncam had gewoon echt moeten zijn.Die had ik dan wel gewild...
De SJ4000, die met WiFi ook en de M10 zijn wel leuk, maar zoiets als de specs van die ene Xiaomi camera zou pas echt leuk m'n twee GoPro HERO3 Blacks bijhouden.
Why? Voor dat prijsje zou ik dr ook wel 2 van willen kopen.. maar als het rommel is dan hoeft het natuurlijk nietquote:
Waarom niet gewoon binnen windows? Je kan XBMC vast wel gewoon door laten starten. Heb je ook nog eens het voordeel dat je wel terug kan naar windows mocht je dat willen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
Dit is precies wat ik zoek; pleur er W8 vanaf en installeer OpenElec = XBMC player.
Beter dan Android met XBMC app en beter dan een stick vanwege de warmteafgifte.
Hmm, daar heb je een punt. Kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef RobertNL het volgende:
Waarom niet gewoon binnen windows? Je kan XBMC vast wel gewoon door laten starten.
Dat is ook zo, want eenmaal W8 eraf betekend ook met geen mogelijkheid weer W8 erop omdat het zo'n Bing versie is. (ja; een W8 licentie kopen dan die net zo duur is als een nieuwe playerquote:Heb je ook nog eens het voordeel dat je wel terug kan naar windows mocht je dat willen.
Tja; ik heb die W8-tablets nog kunnen weerstaan ondanks het feit dat ik nu niet meer voor een Android tablet zou gaan en een W8 tablet zou kiezen.quote:Hardware lijkt mij qua snelheid niet het probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 2:
Heb nog een vraagje![]()
Ik had op 4 jan die Xiaomi powerbank besteld, het is toen op 8 jan geshipped. Alleen wanneer ik het pakketje wil tracken komt de status altijd op Not Found te staan![]()
Houdt dit in dat er iets mis is gegaan met de levering? Of ligt het gwn aan het brakke systeem en zal de postbode lekker onverwachts komen?
[ Bericht 7% gewijzigd door defokkingfoker op 10-01-2015 03:11:52 ]Ik ben geil
Ik wacht nog steeds op dezequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
Voor mensen die sinds begin (4) december wachten op een pakketje die stond op:
Departure from outward office of exchange
Gisteren is 'ie in NL aangekomen. En morgen wordt 'ie bezorgd.
Lang leve China-shoppen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 06:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op deze
2014-10-30
00:00 NL, The item ( RC438864537HK ) left Hong Kong for its destination on 31-Oct-2014
dat duurt meestal nog 4-7 dagen voor due code werkt. En vanaf verzend datum kan t wel 7-40(+) dagen duren voor de postbode er is gewoon niet meer naar omkijken . Dingen komem vanzelf binnenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Edit 2:
Heb nog een vraagje![]()
Ik had op 4 jan die Xiaomi powerbank besteld, het is toen op 8 jan geshipped. Alleen wanneer ik het pakketje wil tracken komt de status altijd op Not Found te staan![]()
Houdt dit in dat er iets mis is gegaan met de levering? Of ligt het gwn aan het brakke systeem en zal de postbode lekker onverwachts komen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand poste DEZE powerbank een stukje terug maar er werdt nogal negatief op gereageerd... Alleen zie ik niet in waarom die powerbank slecht is? Zal het spontaan in de fik vliegen ofzo![]()
Want voor dat prijsje lijkt me zo een kleine powerbank best handig
Edit:
Zie nu pas dat er staat ''For iPhone Smartphone Device'', maar ik neem aan dat het ook zal werken op een samsung S4?Powerbank kan je gsm nog niet eens een keer volladen. Voelt verder als plastic. Maar in fik vliegen zal het wel niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor je 2de vraag, geduld hebben is het enige antwoord. De tracking zal volgende week wel actief worden.
http://www.aliexpress.com(...)100006038&isrefine=yquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe horloge.
Sharkenstein.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe horloge.
Beetje grote kast lijkt het op de foto?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sharkenstein.![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.at/itm/351226085599?var=620403657853 met bandje van: http://www.ebay.at/itm/331419933580?var=540598372461
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |