Slaap is een expert op dat gebied.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat weet je dat allemaal goed slaap
is goed joh guusjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk deze skattige boi van 15 even denken dat die weet hoe de wereld werkt
swsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Slaap is een expert op dat gebied.
Er kwam wel wat maagzuur omhoog.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk kotste je terwijl je dat typte
quote:
Je kunt er rustig van uit gaan dat Her_mann herman heet en 15 is hoor. Klink ook best aannemelijk tochquote:
je kunt er ook van uit gaan dat het niet zo is, HZAW. je zult me niet mad krijgen vandaag, ik ben de rust zelve.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kunt er rustig van uit gaan dat Her_mann herman heet en 15 is hoor. Klink ook best aannemelijk toch
Gozers als deadprez werden geborenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even serieus... heb een prachtig fotoalbum van Brabant zoals het was ingekeken net... Helemaal melancholisch... wat is er gebeurd met mijn geliefde Brabant...
Nee ik ben gewoon mad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez doet expres boos vanwege oud zeer
Dus je heet helemaal geen Herman????quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt er ook van uit gaan dat het niet zo is, HZAW. je zult me niet mad krijgen vandaag, ik ben de rust zelve.
Dit doet mij pijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gozers als deadprez werden geboren
dit klopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus je heet helemaal geen Herman????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |