Gevat dezequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal een keer, ouderdom is een zeer kwalijke aandoening.
Hoe durf je hem daarvan te beschuldigen?quote:
Ja hoor, zal je de schitterende Drentse landerijen en dergelijke laten zien. De enige activiteit die we daarna ondernemen is de trein Groningen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik anders een keer langskomen?
Ik wil dat werkelijk waar schitterende Drenthe wel een keer van dichtbij zien namelijk!
Je hoeft verder geen activiteiten ofzo te plannen hoor, want in Drenthe valt toch geen kut te beleven.
Ja, ik weet niet... Zijn anti-Drenthe retoriek ervaar ik als zeer storend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe durf je hem daarvan te beschuldigen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg, ik heb een banverzoek ingediend.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pure karaktermoord dit. Supergevat.
quote:
quote:
Rijder daar al treinen dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja hoor, zal je de schitterende Drentse landerijen en dergelijke laten zien. De enige activiteit die we daarna ondernemen is de trein Groningen.
Zo, mijn gedachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet... Zijn anti-Drenthe retoriek ervaar ik als zeer storend.
Zozo, gevat filmpje!quote:
Alsof iemand anders zo'n kutwoord zou gebruiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag ravissant gisteren ook al langskomen, was jij dat ook?
Jazeker. Die gebruik ik te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag ravissant gisteren ook al langskomen, was jij dat ook?
Dit vat alles zo mooi samen. Gevat weer.quote:
Hoe oud ben jij nou echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit wat ze ''sarcasme'' noemen, Guus?
Vind jij ze niet gevat dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
En waarom wordt er nu weer op iedere post van Kruchev met 'gevat' gereageerd?
ECHT, wat IS dit voor een LABYRINT hier man...
wrm doe je zo moeilijk zeg gewoon hoe oud je bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |