buk maar evenquote:
jammer de bammerquote:
kusje op je bibsje dan?quote:
geef ik je de volgende keer dat ik je zie welquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef ik je de volgende keer dat ik je zie wel
Ik heb echt een tyfushekel aan die gast met z'n kutpopquote:
Ow ik vond hem wel goed. Alleen door de hele hype werd het minder leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan die gast met z'n kutpop
Dit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik vond hem wel goed. Alleen door de hele hype werd het minder leuk.
Met wat voor volk ga jij om danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mennnn, op de basisschool leerde ik hoeveel een ons of een pond is. Bijna niemand weet hoeveel het is tegenwoordig
Mensen die aan de uni studeren enzoquote:
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die aan de uni studeren enzo
Mijn broertjes die nu atheneum doen weten het ook niet
Dat is toch ook de taak vd oudersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het wordt niet meer geleerd aan basisschoolkinderen![]()
Neuh, hard to get spelen he, Vinden vrouwen ook leuk begreep ikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand zijn/haar nummer al aan Cue_ gegeven?![]()
Mijn nummer heeft Cue_quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand zijn/haar nummer al aan Cue_ gegeven?![]()
Mwoah,jij dan?quote:
Kruidenmix door boerenkool?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mwoah,jij dan?
Hier boerenkool maar met een of andere kruidenmix erdoor waardoor het niet echt lekker meer was
Ja had moeders erbij gekregen. Was niet wat iig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kruidenmix door boerenkool?![]()
Simpele pasta. Was best oké te doen
Knoflooksaus waarbij je morgen nog uit de bek meurtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Griekse aardappelschotel met knoflooksaus![]()
Klinkt al vaag, zonde van de boerenkoolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja had moeders erbij gekregen. Was niet wat iig.
Italie is de pasta over het algemeen ook vrij simpel, niets mis mee dus
Klopt, gelukkig wel een goede rookworst erbijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt al vaag, zonde van de boerenkool
Kloot, maar toch
Spekjes en augurkensap ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig wel een goede rookworst erbij
Dat is zondequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Uiteraard spekjes erbij, anders ruzie.
Uitjes er wel bij
Blegh, spekjes erdoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:16 schreef norich het volgende:
[..]
oh die vind ik ook prima te eten
en geen spek erbij
Ik doelde ook niet op een speklapquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blegh, spekjes erdoor.
Speklap erbij is idd niet lekker
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mennnn, op de basisschool leerde ik hoeveel een ons of een pond is. Bijna niemand weet hoeveel het is tegenwoordig
je valt een klein beetje in herhalingquote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ons is toch wij met z'n drieën en pond daar betalen ze toch mee in engeland?
True story, maar vanavond kwam ik er weer eens achterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
je valt een klein beetje in herhaling
Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkool
Spekjes
Rookworst
Verse worst
Iets met blaren en zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ajectcontrole-record
Tja, dat jij je zo op dat woord focust...quote:
Somsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dat jij je zo op dat woord focust...
;i
dus nog 2 minuten langer liggen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:48 schreef Cue_ het volgende:
Een app gevonden die wel erg lekker secuur is met de bus tijden
wat doe je 's ochtends allemaal dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, iets meer thuis kunnen doen, want later weg.
Maar blijven liggen lijkt me niet handig.
Als ik tijd overheb ga ik vaak even wat spul opruimen enzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:00 schreef rulerofdeath het volgende:
wat doe je 's ochtends allemaal dan?
ah, op die fiets.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik tijd overheb ga ik vaak even wat spul opruimen enzo
Ik heb het ooit geleerd maar nooit onthouden. Dus ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True story, maar vanavond kwam ik er weer eens achter
Want?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:02 schreef rulerofdeath het volgende:
ah, op die fiets.
Ik heb dan nooit tijd over
ik dacht dat dat 500 wasquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:27 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij is een pond 453 gram, dus dat rekent niet lekker
ik kom altijd op het laatste moment uit bed jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want?
Alles is perfect getimed en je bent nooit sneller?
Ja maar zelfs dan? Als je eens wat sneller aangekleed bent, of sneller je tanden hebt gepoetst, je tas hebt ingepakt of iets in die geest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kom altijd op het laatste moment uit bed ja
ja, ik zag het net toen ik het opzochtquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)cO6sVLj7NJL3aozegpAD
Vraag me af of G dat weetquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik zag het net toen ik het opzocht
ik hoef geen tas in te pakken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan? Als je eens wat sneller aangekleed bent, of sneller je tanden hebt gepoetst, je tas hebt ingepakt of iets in die geest.
Heb je zo ineens een minuut over.
ja, dat kwam ook in mij op. ik ben benieuwd.quote:
Hij zal het nu niet meer toegevenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat kwam ook in mij op. ik ben benieuwd.
of we moeten onze posts edittenquote:
Ja oke, dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
ik hoef geen tas in te pakken.
ik zou eerder af en toe heel ietsjes later zijn omdat ik ondergoed van de waslijn moet halen, maar ik zou voor de rest niet weten waar ik tijdswinst zou kunnen pakken. en stel ik zou een minuut eerder klaar zijn, dan ben ik een minuut eerder op het werk.
ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja oke, dat scheelt dan weer
Ik zit met die bustijden, dus heb zo een minuut ineens "over" die ik niet perse buiten wil wachten, zeker niet in de winter
Wat doe jij eig voor werk?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:18 schreef Redbaron het volgende:
Krullen eraf, nu alleen nog slag in t haar![]()
Sorry Cue, geen voor/na foto. Alleen resultaat op instagram
Dat is een Amerikaanse pond toch, bij ons is het "gewoon" 500.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:27 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij is een pond 453 gram, dus dat rekent niet lekker
dat had ik van de week ook een keer.quote:
Beetje raar welquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat had ik van de week ook een keer.
gaat niet goed?quote:
ja, dat was wel vreemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |