Nog niet bekend denk ik? de site is wat onduidelijk nog, staat nog volledig op 2014 modes.quote:
Geen idee, is van hun site overgenomenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dacht dat de bevrijdingsfestivals altijd in de provinciale hoofdsteden waren..
Die was in 2014 al ambasadeur vd vrijheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zou The Kik of Nielson weg halen en daarvoor Kensington neerzetten.
Toch best wat leuks tussen, dit wordt denk ik de 'opwarmer' voor AC/DC. Jammer dat die van Gelderland niet in Arnhem is, maar inquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Bevrijdingsfestival Overijssel
5 voor 5 Moment
Bade
Birth Of Joy
Cairo Liberation Front
Coely
Cut_
Bongo Botrako
Daniel Cane
De Vuurvogel & DE Zotte Zusjes
Electrick Heroes
Faclo Benz
Fuerza De La Salsa
Handsome Poets
JazzArt Orchestra
JSO
Jump’n Jive
Karel J. Schepers
Katzenjammer
Koza Mostra
MainStreet
Mandrake’s Monster
Nits
NNENN
Rondé
Skip & Die
Texas Radio
The Asteroid Galaxy Tour
The BEnelux
The Common Linnets
The Cool Quest
The Kik
The Press And The President
Typhoon
Denk dat de leuke dingen toch wat later spelen. Ik hou het maar bij AC/DC denk ik. Die zullen ook nog wel een tof voorprogramma hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch best wat leuks tussen, dit wordt denk ik de 'opwarmer' voor AC/DC. Jammer dat die van Gelderland niet in Arnhem is, maar inWageningen
Dat hoop ik ook, maar ach, toch vrij dagje, als het een beetje weer is zie ik er wel een aardig dagje in.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat de leuke dingen toch wat later spelen. Ik hou het maar bij AC/DC denk ik. Die zullen ook nog wel een tof voorprogramma hebben denk ik.
Oh dat is best een leuk programma alquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Bevrijdingsfestival Overijssel
5 voor 5 Moment
Bade
Birth Of Joy
Cairo Liberation Front
Coely
Cut_
Bongo Botrako
Daniel Cane
De Vuurvogel & DE Zotte Zusjes
Electrick Heroes
Faclo Benz
Fuerza De La Salsa
Handsome Poets
JazzArt Orchestra
JSO
Jump’n Jive
Karel J. Schepers
Katzenjammer
Koza Mostra
MainStreet
Mandrake’s Monster
Nits
NNENN
Rondé
Skip & Die
Texas Radio
The Asteroid Galaxy Tour
The BEnelux
The Common Linnets
The Cool Quest
The Kik
The Press And The President
Typhoon
Pik je niet Wageningen even mee?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Groningen heeft vaak een goede lineup idd. Maar hier gaat het AC/DC worden.
Is dat beetje fatsoenlijk te bereiken? Al staat er niet echt wat op wat ik wil zien. Als ik al zou gaan dan ga ik denk ik op die Beuningplein kijken. Of Alarmo Race Track... maar goed denk niet dat ik dat nog van te voren ga doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pik je niet Wageningen even mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |