Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
Is FOK! bij jullie ook weer eens tering langzaam?
In je kont.quote:
geen last van hoor..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het posten gaat wel gewoon fatsoenlijk, maar hij wil amper nieuwe pagina's laden.
Ik hoop niet dat het straks weer de halve avond kapot is.quote:
Frankie komt je pakken hetzalallemaalwel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wederom opgeschoond.
Toch maar eens wat namen onthouden, voor een aantal recidivisten schijnt het maar niet duidelijk te worden dat dit voor vragen aan en opmerkingen over de moderatie is en ze zich hier er vooral niet mee hoeven te bemoeien.
Oneerlijk godverdomme.quote:
Wat moet je dan doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het straks weer de halve avond kapot is.
Tamelijk ironisch, komende van de jongeman bovenaan mijn lijstje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frankie komt je pakken hetzalallemaalwel.
gwn continu blijven refreshen tot ie het weer doetquote:
hehehehe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tamelijk ironisch, komende van de jongeman bovenaan mijn lijstje.
Ik ben een voorbeeldig user met nog geen enkele note of banquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frankie komt je pakken hetzalallemaalwel.
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goh voorspelbaar weer... en dan zo "ik kwam" er achteraan enzo
quote:
Hoink dwong mij dat te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tamelijk ironisch, komende van de jongeman bovenaan mijn lijstje.
Zou wel mooi kut zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het straks weer de halve avond kapot is.
Hihiquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |