Ik verplaats mijzelf altijd vergezeld door een alpaca. Dat gaat een beetje lastig in een heli.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:18 schreef Aethereal het volgende:
Haha mensen die geen helikopter hebben, plebs.
Geen idee, niet gekeken, sorryquote:
Och, op zijn tijd neem ik eens een kijkje.quote:
Zo makkelijk werkt dat niet. Hier in het dorp heeft iemand een eigen helikopter en die is nogal gebonden aan regels over wanneer wel en wanneer niet en hoe vaak enzo hij mag vliegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef mapima het volgende:
kon ik zelf beslissen wanneer ik ergens heen ga
o rlyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo makkelijk werkt dat niet. Hier in het dorp heeft iemand een eigen helikopter en die is nogal gebonden aan regels over wanneer wel en wanneer niet en hoe vaak enzo hij mag vliegen.
Regel een Chinook. Dan kun je de halve wijk meenemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef mapima het volgende:Nu gaat iedereen dus met de bus of met de metro en worden die dus druk.
Ik baal van dat ik geen helikopter heb.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef niels0 het volgende:
Wel 'ns met een heli meegeweest TS?
Ik ben heli landing officer geweest voor de offshore heli's.
S67, S76, Tiger Super Puma en de EC 155.
Takkeherrie die dingen. Tanken (Jet A1 fuel) met draaiende wieken enzo.
Het zijn 6 rotaties per seconde dacht ik. Met 5 wieken van carbon composite.
Mooie machines (!)
Echt gerse machines heh.quote:
Hoax; die wieken draaien veel te langzaam!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:04 schreef niels0 het volgende:
De belgische kustwacht hebben nog steeds die goeie ouwe SeaKings, paar keer meegeweest. Die zijn nog ietsje groter.
In 1969 werden hiermee de Maan-astronauten uit zee gevist. (Apollo Space program)
Augustus '69. Misschien verveel ik jullie ermee, maar ik vind het razend interessant.
Dit is het grootste, zelf nooit meegemaakt. The Eriksson Skycrane:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |