SPOILER: niet voor mensen met een zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: een doorgeslagen schoonheidsideaal
[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 06-01-2015 15:47:56 ]Je suis Charlie Sheen
Dat was bij de 1e foto toch al wel duidelijk.quote:
Zie (het bedoelde vervolg van die) zin in de spoiler.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat was bij de 1e foto toch al wel duidelijk.
En om het nou mooi te noemen...neen.
Zo'n fysiek, of één die er ook maar bij in de buurt komt, is zelfs met optimale voeding en training bepaald niet voor iedereen haalbaar. Je hebt echter een punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:36 schreef kaasplankje het volgende:
Hoezo doorgeslagen schoonheidsideaal dan TS leg ff uit, enne heeft ze zich laten leegzuigen of juist laten stuffen? In beide gevallen is ze gewoon te lui om te trainen.
Mensen die te lui zijn om te trainen dat zou de klacht imo moeten zijn.
Verder is het gwn een aandachtshoer.
De keuze tussen een bak kots eten en seks hebben met één van hen, mits beschermd, zou voor mij snel gemaakt zijn en anders uitvallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Braziliëeen land waar eruit zien als een centaur een schoonheidsideaal is
Mensen zijn daar echt compleet de weg kwijt, laten alles aan zich verbouwen, vrouwen aan de anavar, implants, alles. En dan zien ze er daarna alsnog uit alsof iemand de bovenkant van een mens op twee paardenbenen heeft gezet
[ afbeelding ]
Ik eet nog liever een bak kots dan dat ik seks moet hebben met een van deze vrouwen. Je ziet ook gewoon aan hun dat ze een stinkende anus hebben, niet zo'n lekkere waar fluweelzachte poepjes uit komen.
Wat is anavar? En die implantaten overal in, leidt dat niet vaak tot complicaties?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen zijn daar echt compleet de weg kwijt, laten alles aan zich verbouwen, vrouwen aan de anavar, implants, alles. En dan zien ze er daarna alsnog uit alsof iemand de bovenkant van een mens op twee paardenbenen heeft gezet
[ afbeelding ]
Ik eet nog liever een bak kots dan dat ik seks moet hebben met een van deze vrouwen. Je ziet ook gewoon aan hun dat ze een stinkende anus hebben, niet zo'n lekkere waar fluweelzachte poepjes uit komen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef NotYou het volgende:
Andressa Urach, een tv-presentatrice en deelneemster aan de braziliaanse miss Bum Bum verkiezing, heeft (o.a.) flinke dijen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No complaints there dus, althans tot je erachter komt wat ze ondergaan en geriskeerd heeft om er zo uit te zien:Wat de neuk TS? Ik was van plan om een fapje te leggen, toen zag ik die ranzige foto'sSPOILER: niet voor mensen met een zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: een doorgeslagen schoonheidsideaalIk eet de komende twee dagen niks meer als ik daaraan terug denk
![]()
![]()
![]()
Tevens wel terechte klacht.
I'm not a businessman, I'm a business, man!
Anavar is een anabole steroide, maar een vrij lichte met niet enorm veel effect op de hormoonhuishouding. Als vrouw bouw je dus wel spiermassa op, maar ga je niet zo snel op een manwijf met zware stem lijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is anavar? En die implantaten overal in, leidt dat niet vaak tot complicaties?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind veel Braziliaanse vrouwen er qua gezicht niet echt mooi uitzien, de grote bolle konten die ze daar als een schoonheidsideaal zien juich ik echter toe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteitspostquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik vind veel Braziliaanse vrouwen er qua gezicht niet echt mooi uitzien, de grote bolle konten die ze daar als een schoonheidsideaal zien juich ik echter toe.Grote bollen konten zijn al helemaal beter dan al die gratenpakhuizen die op de catwalk staan op de gemiddelde modeshow in het Westen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij een kontenmapje?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik vind veel Braziliaanse vrouwen er qua gezicht niet echt mooi uitzien, de grote bolle konten die ze daar als een schoonheidsideaal zien juich ik echter toe.Grote bollen konten zijn al helemaal beter dan al die gratenpakhuizen die op de catwalk staan op de gemiddelde modeshow in het Westen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor verhalen over slechte borstimplantaten en vrouwen die er letterlijk levenslang invalide van zijn geworden maak je zelf maar een "dem titties though" topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:54 schreef Aethereal het volgende:
Net of de operatie van een borstvergroting er zo smakelijk uitzietDoe toch maar wel gewoon hoor..
Iedere zichzelf respecterende man met een anale fixatie heeft dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Heb jij een kontenmapje?
Je kan er ook van houden zonder anusgegeil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende man met een anale fixatie heeft dat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet nu net alsof dat iets slechts is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan er ook van houden zonder anusgegeil.
Oh ja, ik heb trouwens nog veel meer foto's van vergelijkbare en mooiere billen met de meest prachtige anussen maar ik vermoed dat de mods het niet waarderen als ik die foto's buiten KPD post.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan er ook van houden zonder anusgegeil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |