SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Nee nu niet meer Kami, maar zou het toch niet gemist willen hebben.
Al ben ik 2 jaar terug nog naar Mallorca geweest voor maar liefst 4 dagen![]()
![]()
Zo goed is predestination nou ook weer niet. En nogal saai en makkelijk te raden.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja. Zoek eens scherpe plaatjes van die bank plaatjes en ideal. En de postbank staat er tussenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:59 schreef Roypsv het volgende:
iemand nog op of aanmerkingen
http://www.beschermlaagje.nl/
(logo is een voorbeeld)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De postbankquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Zoek eens scherpe plaatjes van die bank plaatjes en ideal. En de postbank staat er tussen![]()
![]()
En waarom staat Van Lanschot niet in dat lijstje?![]()
Niet minstens een rekening bij Goldman Sachs hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De postbank![]()
En waarom staat Van Lanschot niet in dat lijstje?![]()
![]()
En persoonlijk zou ik geen facebook feed rechts onder neerzetten voordat je veel likes hebt. Als je op een webshop komt die weinig likes heeft komt niet heel betrouwbaar over. Ook al komt het doordat je nieuw bent.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doen ze daar in het bejaardenhuis niet aan gezamenlijk ontbijten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
10 uur savonds gaan slapen, kwart over 1 smiddags wakker worden
gr gr![]()
En dan rest van de dag moe zijn omdat je te lang geslapen hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
10 uur savonds gaan slapen, kwart over 1 smiddags wakker wordenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit soort gekke dingen gebeuren vaker door de nachtdienst. Morgen om 7 uur weer beginnen. Ik denk dat ik vanavond beter geen koffie kan drinken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan rest van de dag moe zijn omdat je te lang geslapen hebt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoe zit dat trouwens met die instructions die je per team kan instellen, hebben de workrates van een speler dan nog wel enige invloed of njet?![]()
huh wat, gewoon live Serie A voetbal vanmiddag
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heet toch niet Goldman Sachs van mijn achternaamquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet minstens een rekening bij Goldman Sachs hebben![]()
![]()
Deze is LW. Een onderdeel van het SMLENO'en is dat je spelers in andere posities goedkoop oppikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren verkocht voor 350![]()
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze is LW. Een onderdeel van het SMLENO'en is dat je spelers in andere posities goedkoop oppikt.![]()
6 januari is een feestdag in Italië.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:03 schreef Tim86 het volgende:
huh wat, gewoon live Serie A voetbal vanmiddag
http://nl.wikipedia.org/wiki/Befana![]()
twitter:QPRFC twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 13:34:04BREAKING: @QPRFC have completed the loan signing of @whufc_official front-man @mau_zeta #WelcomeMauro http://t.co/3m6LJT4JI2 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een carriere heeft die manquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:32 schreef Tim86 het volgende:
twitter:QPRFC twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 13:34:04BREAKING: @QPRFC have completed the loan signing of @whufc_official front-man @mau_zeta #WelcomeMauro http://t.co/3m6LJT4JI2 reageer retweet
En dan te bedenken dat hij in FIFA 10 zowat het grootste talent was (toen had hij 87 overall)
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Trapz is al bezig geweest met photoshop zie ik
[ afbeelding ]![]()
ook echt bitch met een hoofdletter B
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |