Raar.quote:Op maandag 23 december 2024 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wellicht heeft daar een ander topic gelopen, deze staat bij mijn weten al een tijd in BNW.
Dit gaat gewoon over het openbaren van overheids archieven, ik denk dat het andere topic ook nog wel bestaat en gewoon in C&H staat.quote:Op maandag 23 december 2024 18:43 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Raar.
CABR is toch gewoon iets over de Tweede Wereldoorlog? En 21 miljoen subsidie, dat dan weer wel. Waarom is dit volgens de beheerder(s) van dit forum iets om minder serieus te nemen? Moest dat beleid van hogerhand gewijzigd worden ofzo?
Dat besef ik me ook, die zitten ook wel eens met hun handen in het haar. Maar CABR is ook wel lekker BNW-erig. Met die Stadhoudersbrief enzo.quote:Op maandag 23 december 2024 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon over het openbaren van overheids archieven, ik denk dat het andere topic ook nog wel bestaat en gewoon in C&H staat.
De beheerders van dit forum zijn vooral de users, en die bedenken waar ze wat neerzetten.
Precies er is geen reden dat dit in zowel BNW als C&H besproken kan worden. Tzt gewoon een topic over openen in C&Hquote:Op maandag 23 december 2024 22:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat besef ik me ook, die zitten ook wel eens met hun handen in het haar. Maar CABR is ook wel lekker BNW-erig. Met die Stadhoudersbrief enzo.
Voor de rest een heel gewoon archief, waar flink wat om te doen is, wegens privacy wetgeving van nog levende personen.
De weging privacy-algemeen belang. Zijn veel discussies over.
Sowieso leuk topic. Ik kwam deze van jou nog tegen:quote:Op maandag 23 december 2024 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie trouwens dat dit topic volgende keer al weer 10 jaar bestaat. De OP is uit 2015goeie TS ook
Maar zoals we beiden weten, zijn er weinig gebruikers die werkelijk de archieven in gaan nav openbaar worden van de stukken. We mijmeren wat over waarom het in hemelsnaam 75 jaar geheim moet blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik denk dat het in de richting van de WOI gaat maar ik heb geen idee. Blijf het wonderlijk vinden dat er een cursus interne geneeskunde onder geheimhouding valt.
Stond een leuk kantoorspelletje wat je ermee kan doen op Geenstijl.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
NWS / NSB namen/dossiers bekend in nationaal archief
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |