Social media whore aan het worden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb nu ook snapchat, begin er helemaal bij te horen zo
ik normaliter ook, maar ben gezwicht voor groepsdruk deze keerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:26 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Ik heb alleen whatsapp, sociale netwerken zijn poep aan mijn schoen.
ja, maar ik gebruik het om mooie dames te volgen en dagelijks nieuwe pica's te bekijken van zequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar gaan al die mensen elkaar toch geforceerde lopen liken?
Ja, wil je snapchatten met mij?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Social media whore aan het worden?
die volgen mij sowieso wel, daar heb ik geen account voor nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, maar ik gebruik het om mooie dames te volgen en dagelijks nieuwe pica's te bekijken van ze
Lol snap je chef.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
alsof die foto's ook alles zeggen, 9 van de 10 zijn van die 13 in een dozijn meiden die toevallig goed voor de camera stonden
het begint altijd onschuldig. Voordat je het weet sta je met een knuppel in de bosjesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, maar ik gebruik het om mooie dames te volgen en dagelijks nieuwe pica's te bekijken van ze
ik snapchat wel alleen foto's van mijn kat en levenloze objectenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wil je snapchatten met mij?
waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het begint altijd onschuldig. Voordat je het weet sta je met een knuppel in de bosjes
Dan snap je toch alsnog jezelf of wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snapchat wel alleen foto's van mijn kat en levenloze objecten
Wut?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of is 't zo'n game die je gewoon moet spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |