wel als Jack Sparrow zijn beste/meest bekende rol is. natuurlijk weet ik toch dat tywin een rol is, godverdomme zegquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:18 schreef remi1986 het volgende:
slaat toch ook niet aan om te zeggen in een nieuwe film van Johnny Depp ... hee dat is Jack Sparrow gvd
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben in een slechte bui, geef me gewoon gelijk [ afbeelding ]
ik heb in een blij-ik-wil-overal-bijhoren-moment pinterest aangemaakt. en nu krijg ik allemaal mails en wil ik die zooi niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
meer details zou handig zijn
Instellingen - Apps - *klik* - verwijderquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb in een blij-ik-wil-overal-bijhoren-moment pinterest aangemaakt. en nu krijg ik allemaal mails en wil ik die zooi niet meer
maar als ik zo heel lang erop druk kan staat er niet verwijderen bij
je bent geïnfiltreerd door de FBIquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er staat alleen toevoegen aan startscherm
Op een android telefoon? Kan het niet gewoon via instellingen, daar heb je een hele lijst van geinstalleerde apps die je kunt verwijderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb in een blij-ik-wil-overal-bijhoren-moment pinterest aangemaakt. en nu krijg ik allemaal mails en wil ik die zooi niet meer
maar als ik zo heel lang erop druk kan staat er niet verwijderen bij
ja is gelukt.. ik zat op die 9 knopjes te drukken in 't startscherm zeg maar..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Op een android telefoon? Kan het niet gewoon via instellingen, daar heb je een hele lijst van geinstalleerde apps die je kunt verwijderen.
okquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal me aan de kont oxideren Hermann.
dat is niet waarquote:
instagram ook nog danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb nu ook snapchat, begin er helemaal bij te horen zo
Ik heb alleen whatsapp, sociale netwerken zijn poep aan mijn schoen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb nu ook snapchat, begin er helemaal bij te horen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |