quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Ik was ook gevraagd door mijn voorbeeldige gedrag.
Beter post je deze pokkoes een andere keer. X:quote:
/care niet geklikt enzo je kent het allemaal welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
wat eenfilm.
dit is tenminste gangster
wat heeft jantje hier mee te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
achterlijke mensen hier op dit forum soms teringjantje.
dat swiftkey werkt echt nice trouwens, thanks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Beter post je deze pokkoes een andere keer. X:
Jantje is een stoere, met zijn eigen regels.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heeft jantje hier mee te maken
Ik voel me beetje aangesproken door je houding jegens mij de laatste tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
achterlijke mensen hier op dit forum soms teringjantje.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:05 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Jantje is een stoere, met zijn eigen regels.
Deadprez bestaat niet, het account is van 3 verschillende mensen waaronder ik.quote:
wat doet dit kaolo filmpje bij mijn suggesties????quote:
#teamdeadprez ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:07 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Deadprez bestaat niet, het account is van 3 verschillende mensen waaronder ik.
die gast om 1:46 is godver gewoon tywin lannisterquote:
dat zeg je ook alleen maar om verwarring te zaaien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:07 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Deadprez bestaat niet, het account is van 3 verschillende mensen waaronder ik.
Nee, nooit opgevallen dat "hij" soms (bijna) tegelijk in 2 topics een post plaatst?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar om verwarring te zaaien.
quote:
nee dat is Charles Dancequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die gast om 1:46 is godver gewoon tywin lannister
deed me pijn toen ik het later zag
nee, is echt zo...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar om verwarring te zaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |