sorryquote:Op maandag 5 januari 2015 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heyyy, zit jij mij hier een beetje uit te lachen schurk. Jij denkt zelf dat ik de buitenkabel van Ziggo mee ga nemen naar m'n nieuwe huis. Dat is niet logisch gedacht. Málle.
hij is ook nog maar 15quote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
haha hermann snapt het weer niet allemaal
jaquote:
hij zal wel weer rage quitten net als met haxballquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef sr.Chief het volgende:
Iemand pomp ff Regulators, Nate Dogg en Warren G
Off-topic: Je heet nog steeds Hermann man
ahahquote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zal wel weer rage quitten net als met haxball
Ja haha allemaal pubertjes hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef remi1986 het volgende:
94, zaten de meesten hier nog niet eens in de luiers
ik geloof niet dat jij retry bent, je had net al een nieuwe kloonquote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef GodHoofd het volgende:
Boys hermann is niet meer grappig. Als uitvinder van de naam vind ik het wel genoeg geweest nu.
Als Ghph dit had gezegd zou ik hem beschuldigen van pedofilie en zou hij er serieus op ingaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef remi1986 het volgende:
94, zaten de meesten hier nog niet eens in de luiers
Die kerel gaat sowieso overal serieus op in.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:35 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Als Ghph dit had gezegd zou ik hem beschuldigen van pedofilie en zou hij er serieus op ingaan.
Wie de fuck is die Retry elke keer...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij retry bent, je had net al een nieuwe kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |