Zo isie wat lichterquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nice! Die is meer voor de donkere momenten
quote:
Nee juist meer. Iedereen moet hem zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Specularium het volgende:
Gaat Fatima met haar nieuwe UI ook minder slowchatten overal?
Ja die is scherper he. Meer 3dquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond de gekleurde versie toch mooier, Yasmin23
Groen is altijd beter. Maar ik ben sowieso een kleuren-persoon. Klinkt zweverig nu, ik snap het. Ik bedoel dat ik weinig heb met zwart, grijs en wit. Voor een auto vind ik dat bijvoorbeeld de saaiste kleuren die je kunt bedenken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die is scherper he. Meer 3d
Hij past ook beter bij de jouwe![]()
Zou je een groene auto willen hebben ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Groen is altijd beter. Maar ik ben sowieso een kleuren-persoon. Klinkt zweverig nu, ik snap het. Ik bedoel dat ik weinig heb met zwart, grijs en wit. Voor een auto vind ik dat bijvoorbeeld de saaiste kleuren die je kunt bedenken.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je een groene auto willen hebben ?
Steve McQueenquote:
Ja, absoluut. Ik heb een tijdje een lichtgroene auto gehad, maar zou nu best een wat donkerder kleur groen willen. Qua kleur (niet qua model) iets in deze richting:quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je een groene auto willen hebben ?
Ik ook. Zo'n beetje de rottigste taak op heel FOK! nu. Ik herinner me de crash van een Turks vliegtuig vlakbij Schiphol, februari 2009....quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met de NWS mods vandaag. Veel sterkte jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |