Nah, denk het niet. Dit is de user van de 'it's britney bitch' topics in KLB hè.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze serieus is. En ze lijkt er dom genoeg voor om dit belachelijke plan door te zetten.
Om uiteindelijk haar omgeving en in mindere mate de hele maatschappij, met haar problemen / onzin op te zadelen.
Zucht.
Ja precies, daarom. Een achterlijk dom wijf dat geen moment stilstaat bij iets wat zich buiten haar eigen leefwereld afspeelt. Niet in staat om een verstandige keuze te maken die ingaat tegen haar eigen irrationele behoeften.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, denk het niet. Dit is de user van de 'it's britney bitch' topics in KLB hè.
Omdat je zonder vader en geld niks kunt? Meid oh meid, je bent nog volledig afhankelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat de maatschappij dat verwacht zeker
Succes daarmee.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom dus ik heb wel iemand nodig die geld heeft en klasse. Ik wil geen tokkie/zolderkamer autist op de wereld zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |