Ja sorry, ik heb er niet zoveel mee omquote:
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb er niet zoveel mee om
a) met tienduizenden mannen naar 25 rennende mannen en een bal te kijken, of
b) voor de tv te gaan hangen om naar 25 rennende mannen en een bal te kijken
Homosexualiteit mag dan wel een grote fobie zijn in het voetbal, maar het is wel de enige sport waar zoveel mannen zoveel moeite doen om naar andere mannen te kijken...
En ze gaan nog over lijken ook... Het maakt niet hoeveel doden er vallen bij de bouw van een stadion, als het WK maar gespeeld kan worden.
Dat het niet zo vreemd is dat ik niet weet wie de beste man uit de OP is.quote:
Iemand doet uitgebreid zijn best zijn grote held te eren en jij moet er weer even uitgebreid overheen schijten met je stoerdoenerij.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Homosexualiteit mag dan wel een grote fobie zijn in het voetbal, maar het is wel de enige sport waar zoveel mannen zoveel moeite doen om naar andere mannen te kijken...
En ze gaan nog over lijken ook... Het maakt niet hoeveel doden er vallen bij de bouw van een stadion, als het WK maar gespeeld kan worden.
Wat ook wel leuk is, zelfs het welzijn van de 25 man op het veld boeit ze niet en straks wordt er gewoon in het midden van de woestijn een WK gespeeld. Het extra zweet zal wel extra aantrekkelijk zijn ofzo.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat ook wel leuk is, zelfs het welzijn van de 25 man op het veld boeit ze niet en straks wordt er gewoon in het midden van de woestijn een WK gespeeld. Het extra zweet zal wel extra aantrekkelijk zijn ofzo.
Stiekem weet je wel dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
Iemand doet uitgebreid zijn best zijn grote held te eren en jij moet er weer even uitgebreid overheen schijten met je stoerdoenerij.
Voel je je nou een grote jongen????
Mwoag..quote:Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
Iemand doet uitgebreid zijn best zijn grote held te eren
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
Neem hier afscheid van dit icoon.
VBL / Einde van een tijdperk. Deel hier jouw herinnering. #BLESS
Wat heerlijk nonchalant van je zeg.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat het niet zo vreemd is dat ik niet weet wie de beste man uit de OP is.
Idd, lekker stampen op mensen met een passie.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand doet uitgebreid zijn best zijn grote held te eren en jij moet er weer even uitgebreid overheen schijten met je stoerdoenerij.
Voel je je nou een grote jongen????
Graag gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heerlijk nonchalant van je zeg.
2 topics openen waarbij één naar de ander linkt, is nogal kansloos.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je op dat topic klikt zie je wat ik bedoel.
En wat heeft dit precies te maken met mij stelling dat het uitgebreid is?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
2 topics openen waarbij één naar de ander linkt, is nogal kansloos.
En jij wil ook graag je gelijk halen om te verdoezelen dat het eigenlijk ook wel fijn vindt om naar die 25 zwetende mannen te kijken?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat heeft dit precies te maken met mij stelling dat het uitgebreid is?
Oh ja niks, maar je probeert je gelijk nu te halen door de discussie te veranderen.
Zwakke tactiek idd.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat heeft dit precies te maken met mij stelling dat het uitgebreid is?
Oh ja niks, maar je probeert je gelijk nu te halen door de discussie te veranderen.
Uh oke...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En jij wil ook graag je gelijk halen om te verdoezelen dat het eigenlijk ook wel fijn vindt om naar die 25 zwetende mannen te kijken?
Ik snap niet welk punt je precies probeert te maken door telkens met 25 zwetende mannen te komen? Dit riekt naar een homosensuele verwijzing. Wat jij GGMM?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En jij wil ook graag je gelijk halen om te verdoezelen dat het eigenlijk ook wel fijn vindt om naar die 25 zwetende mannen te kijken?
Dat is toch wat voetbal is.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik snap niet welk punt je precies probeert te maken door telkens met 25 zwetende mannen te komen? Dit riekt naar een homosensuele verwijzing. Wat jij GGMM?
Ik heb nog nooit een 4e man zien zweten. GGMM vindt dit ook een vreemde opmerking.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is toch wat voetbal is.
Je zet 2x 11 man in een station. Doet er 4 officials bij (waarbij er eentje een beetje aan de kant toe kijkt)
Dus heb je 25 man rondrennen op het veld.
En die 25 mannen trekken massa's andere mannen aan die helemaal warm, enthousiast en vol adrenaline op die 25 mannen staan te geilen.
Hoe meer mannen hoe meer vreugd, want dat stadion waarin ze samen komen moet zo groot mogelijk zijn.
Ergo, ik snap niet wat die mannen er nou leuk aan vinden om naar andere mannen te kijken die met een balletje aan het spelen zijn. Helemaal als er dan ook nog moord en brand wordt geschreeuwd als het LIJKT dat er eentje homosexueel is.
En laten mensen die het meeste te verbergen hebben nou het hardste ontkennen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |