Wat is er mis met de jostiband, Specularium?quote:
Die stemmen lijken inderdaad erg op elkaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Martinello het volgende:
Hij heeft ook De Nieuwe Wildernis ingesproken. In de bios dacht ik steeds dat het Jeroen Latijnhouwers was.
Neeequote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Dat hamburgers met korting was echt tyfusirritant
Ik vind het een enorme uitdaging om positieve punten te noemen als ik aan Mathijs van Nieuwkerk denk.quote:
Omdat niemand haar boeit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is die dikke van de Plus nooit uitgenodigd toen ze er mee stopte?
Mooie oren.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme uitdaging om positieve punten te noemen als ik aan Mathijs van Nieuwkerk denk.
Die is niet zelf gestopt, die is vervangen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou het fijn vinden als je het zou hebben over gezet, in plaats van dik.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Die waar vroeger de Konmar zat?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Altijd dicht op zondag. #feit
Nee, daar niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die waar vroeger de Konmar zat?
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Altijd dicht op zondag. #feit
Haar karakter was dik. Ze was wat gezet inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je het zou hebben over gezet, in plaats van dik.
Weet ik niet, we hebben er twee.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die waar vroeger de Konmar zat?
Zaandamquote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Want altijd dicht op zondag. #feit
We hebben er zelfs drie!quote:
kan hij mooi op zijn schoorsteenmantel zetten naast zijn spam-awardquote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Fylax wint tot dusver de positiviteits-award.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |