quote:
Hij betaalt er niet seperaat voor nee, wel heb ik een bepaalde marge in mijn salaris, maar dat wil ik liever niet uitgeven, aangezien ik dan vaak de centjes moet tellen (dwz goedkope dingen uitzoeken).quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef karr-1 het volgende:
Ik volg hem even niet. Je moet voor je werk naar het buitenland, daar zit je in hotels en moet je ook eten natuurlijk, maar je baas betaald dat niet?
hoe benader ik hem zodat ik deze kosten vergoed krijgquote:
Dus je hebt er geld voor, maar geen zin om in een goedkoop hotel te zitten en goedkoop te eten?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hij betaalt er niet seperaat voor nee, wel heb ik een bepaalde marge in mijn salaris, maar dat wil ik liever niet uitgeven, aangezien ik dan vaak de centjes moet tellen (dwz goedkope dingen uitzoeken).
nee ik kan geen fiets huren aangezien ik stipt op tijd bepaalde conferenties moet bijwonen die vaak aan de andere kant van de stad liggenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt in jeugdherbergen slapen, een fiets huren en eten bij gaarkeukens
er zijn soms geen goedkope hotels in de steden die ik bezoek of ze zijn er wel maar vol, o f je moet een maand of meer vooraf boeken wat niet altijd mogelijk is.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus je hebt er geld voor, maar geen zin om in een goedkoop hotel te zitten en goedkoop te eten?
Hmmm ja dan moet je toch met je baas gaan praten over een hogere vergoeding. Hij zal toch ook wel snappen dat goedkoop niet altijd mogelijk is.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef mig72 het volgende:
[..]
er zijn soms geen goedkope hotels in de steden die ik bezoek of ze zijn er wel maar vol, o f je moet een maand of meer vooraf boeken wat niet altijd mogelijk is.
Maar hij raakt snel geirriteerd over dit soort zaken, vorige keer liet hij mij de kantoor verlaten toen ik daarover begon. hij zei bezig te zijn met andere zaken en ook zijn secretaresse was net binnen komen lopenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hmmm ja dan moet je toch met je baas gaan praten over een hogere vergoeding. Hij zal toch ook wel snappen dat goedkoop niet altijd mogelijk is.
Dan plan je een afspraak in van zoveel tijd als je nodig hebt, neemt wat voorbeelden mee en begint zo het verhaal. En hoe doen anderen het dan die dezelfde baan hebben?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar hij raakt snel geirriteerd over dit soort zaken, vorige keer liet hij mij de kantoor verlaten toen ik daarover begon. hij zei bezig te zijn met andere zaken en ook zijn secretaresse was net binnen komen lopen
ik reis nooit met anderen mee, volgens mij ben ik de enige in dit bedrijf die zo'n functie geeft, ik heb wel voorgangers, maar die zijn nu weinig spraakzaam (zitten nu ergens aan de top)quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan plan je een afspraak in van zoveel tijd als je nodig hebt, neemt wat voorbeelden mee en begint zo het verhaal. En hoe doen anderen het dan die dezelfde baan hebben?
Weet ik veel, noem het werkbespreking of bespreking over mijn reiskosten. De enige in het hele bedrijf die een functie heeft als deze? En wat is buitenland? Moet ik dan denken aan Belgie en Duitsland of verder weg?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef mig72 het volgende:
[..]
ik reis nooit met anderen mee, volgens mij ben ik de enige in dit bedrijf die zo'n functie geeft, ik heb wel voorgangers, maar die zijn nu weinig spraakzaam (zitten nu ergens aan de top)
Als ik een afspraak wil vragen, hoe doe ik dat dan? Het is niet iemand met wie ik geregeld in contact kom, of pas wanneer hij zelf dat regelt. En als ik de afspraak doorgeef aan de secretaresse, en ze vraagt wat voor afspraak, wat voor naam moet ik er aan geven?
ik bedoel dat ik mij anstig voel zulke moeilijke onderwerpen aan te snijdenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, noem het werkbespreking of bespreking over mijn reiskosten. De enige in het hele bedrijf die een functie heeft als deze? En wat is buitenland? Moet ik dan denken aan Belgie en Duitsland of verder weg?
Nee, minder declareren door minder uit te geven. Vaak is dat ook een optie, naast meer geld vragen.quote:
Nee je wilt toch afdingen op een onbeperkte vergoeding, met andere woorden je vindt dat jouw werkgever te veel moet betalen dus moet je minder declareren.quote:
En jij hebt een dure/hoge functiequote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar hij raakt snel geirriteerd over dit soort zaken, vorige keer liet hij mij de kantoor verlaten toen ik daarover begon. hij zei bezig te zijn met andere zaken en ook zijn secretaresse was net binnen komen lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |