Moet ik ook maar eens gaan solliciteren dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Top. Goeie sfeer, nieuwe gadgets (HP laptop en een Samsung). Leuke collega's, veel vrouwen en een nieuwjaarstoespraak waar ik achter kan staan.
Ik wacht wel even tot die brug er ligt.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef stbabylon het volgende:
Das wel een verdubbeling van de reisafstand is het niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Jongens wat een buikpijn had ik vannacht. Lag al om acht uur in bed en heb echt liggen creperen. Nu lijkt het wel weer te gaan
RIP aan, nou ja, je kent hetquote:
Meteen maar even iMac besteld. Na 25 jaar geen DOS/Windows meer in huis, dat wordt wennen!quote:
Als thuis-PC blijf ik bij Windowsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Meteen maar even iMac besteld. Na 25 jaar geen DOS/Windows meer in huis, dat wordt wennen!
Dat schud je zo uit je mouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Meteen maar even iMac besteld. Na 25 jaar geen DOS/Windows meer in huis, dat wordt wennen!
Eindejaarbonustijd he?quote:
13e maand helpt. Maar die is nu wel op inmiddels.quote:
Gamen doe ik toch alleen op de PS4 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als thuis-PC blijf ik bij Windows.
Oh ik niet, overal opquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Gamen doe ik toch alleen op de PS4 tegenwoordig.
Ach, kan altijd nog Windows op de iMac zetten als het echt moet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik niet, overal op. Dragonage net uitgespeeld op de PS4, beetje klaar met Far Cry voorlopig, ben nu aan Fantasy Life op de 3DS begonnen
.
True, hoop dat je dan wel een beetje redelijke videokaart erin hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, kan altijd nog Windows op de iMac zetten als het echt moet.
Over bonus gesprokeen, heb ik jou al gelukkig nieuwjaar geneukt? Nee he?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindejaarbonustijd he?.
Die van mij komt pas over 2 weken ofzo.
Nope, dat is je voor het zoveelste jaar weer niet geluktquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over bonus gesprokeen, heb ik jou al gelukkig nieuwjaar geneukt? Nee he?
De nieuwe Dragon Age? (ja, duh) Is ie leuk? Ik heb deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik niet, overal op. Dragonage net uitgespeeld op de PS4, beetje klaar met Far Cry voorlopig, ben nu aan Fantasy Life op de 3DS begonnen
.
Maar het blijft een goed voornemen!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, dat is je voor het zoveelste jaar weer niet gelukt.
Ja, ik vond het weer een topspel, paar kleine irritaties, maar verder gewoon weer een prima RPG.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe Dragon Age? (ja, duh) Is ie leuk? Ik heb deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |