quote:
De zoon van Dries natuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2015 18:30 schreef voederbietel het volgende:
Al die flikkertjes boven mij die weten wie die Dave Roelvink is.
Qie?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
De zoon van Dries natuurlijk!Vertel me niet dat jij ook geen fan bent van de kinderen van marco borsato en ron brandsteder!
nationalismequote:Op maandag 5 januari 2015 18:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De grootste zanger die dit land ooit heeft gekend.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef pijltjegooien het volgende:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Gast
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:00 schreef DeLepelaar het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ].
Terwijl je kostbaarheden (van je ouders) achterover worden gedrukt?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou hem best oraal willen bevredigen hoor.
Hij valt op vrouwen naar het schijnt.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Smeerlapquote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Boft die Mapima toch evenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus zo denk je erover? Jammer, wilde net een BJ van je vragen.
Nu vraag ik mapima wel.
BRA BRA POW POW POWquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Hij valt op vrouwen naar het schijnt.
Nee, dat niet. Hij laat z'n vriendjes maar buiten de poort.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Terwijl je kostbaarheden (van je ouders) achterover worden gedrukt?
Wat toevallig, ik ben een vrouwquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Hij valt op vrouwen naar het schijnt.
Wat? Jaloers?quote:
Ook als hij saaie gesprekken voert?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Zal beter zijn dan die lui die ze bij de primark pijpt.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Boft die Mapima toch even
watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:18 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dat je je snikkel vakkundig laat verwijderen maakt je nog geen vrouw.
had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ah Jen en zijn Dave obsessie
Die knul heeft dus helemaal niet zo'n spijt als dat zijn papa zegt aldoorverrassend.
Joh... tuurlijk niet. Maar juist mooi dat dit stukje die hele goedpraat aktie van zijn pa de stront in trapt.quote:
ja klopt. ik vind hem en die vader zo vies ook...blegh, zo foutquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh... tuurlijk niet. Maar juist mooi dat dit stukje die hele goedpraat aktie van zijn pa de stront in trapt.
Niet gelijk zo doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt. ik vind hem en die vader zo vies ook...blegh, zo fout
jaloers omdat jij hem wilt pijpen??quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hij laat z'n vriendjes maar buiten de poort.
[..]
Wat toevallig, ik ben een vrouw.
[..]
Wat? Jaloers?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jaloers omdat jij hem wilt pijpen??
want hij wilt jou niet pijpen gok ik zo.
dus wat bedoel je nou
welke van de twee. Dave?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:22 schreef eend112 het volgende:
Ik vind Dries best een sympathieke kerel.
Nee, Dries, die vaderquote:
Ik heb gepost dat ik hem wil bevredigen. Hoe kom jij er dan bij dat ik wil dat 'ie mij pijpt? Interessante gedachtegang, maar nee. Dat is het laatste wat ik zou willen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jaloers omdat jij hem wilt pijpen??
want hij wilt jou niet pijpen gok ik zo.
dus wat bedoel je nou
Dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gelukkig. Ja jij komt wel sympathiek over.
Ik lijk op Dave helaas eerst pics dan oordeel ik wel even of je bij mij mag stokslobberen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb gepost dat ik hem wil bevredigen. Hoe kom jij er dan bij dat ik wil dat 'ie mij pijpt? Interessante gedachtegang, maar nee. Dat is het laatste wat ik zou willen.
En ja, misschien wou jij hem wel heel graag pijpen en ben je jaloers dat ik jou voor ben? Of zijn er andere jongens die jij interessant vindt? Ik ben benieuwd meis.
Wat een logica weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:11 schreef AdoraBelle het volgende:
En ja, misschien wou jij hem wel heel graag pijpen en ben je jaloers dat ik jou voor ben? Of zijn er andere jongens die jij interessant vindt? Ik ben benieuwd meis.
hahahahahahahahhhhahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik lijk op Dave helaas eerst pics dan oordeel ik wel even of je bij mij mag stokslobberen.
In de pocket.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vink niet. En dat kun je als een compliment zien dus
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik lijk op Dave helaas eerst pics dan oordeel ik wel even of je bij mij mag stokslobberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Nieuw op Fok?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Er zit dus maar weinig uitdaging aan om jouw te versieren.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Dit. Je ziet het de laatste tijd vaak. Ook die kinderen van Wendy van Dijk en Marco Borsato worden al geplugd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:47 schreef hairybeardyman het volgende:
Waarom worden untermenschen altijd beroemd omdat ze kind zijn van een of andere untermensch die pretendeert het BN'erschap te verdienen?
Deze talenten niet waarderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook die kinderen van Wendy van Dijk en Marco Borsato worden al geplugd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:12 schreef eend112 het volgende:
[..]That's Gay in dat geval wegwezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
In welk opzicht ben jij mij voor en hoe kom je erbij dat ik zo'n barbieboy zou willen aanrakenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb gepost dat ik hem wil bevredigen. Hoe kom jij er dan bij dat ik wil dat 'ie mij pijpt? Interessante gedachtegang, maar nee. Dat is het laatste wat ik zou willen.
Ja, als je voor een uitdaging houdt dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Piebe het volgende:
[..]
Er zit dus maar weinig uitdaging aan om jouw te versieren.
Niet zo serieus kut. En: barbieboyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In welk opzicht ben jij mij voor en hoe kom je erbij dat ik zo'n barbieboy zou willen aanraken
Misschien is het niet superhandig mensen bij hun geslachtsdeel te noemen..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, als je voor een uitdaging houdt dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
[..]
Niet zo serieus kut. En: barbieboy.
Niet overal een probleem van maken schatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien is het niet superhandig mensen bij hun geslachtsdeel te noemen..
Fair enoughquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet overal een probleem van maken schat.
"Haha kut ik bedoelde Dries maar jij ook"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha kut..ik bedoelde dries maar hoe moet ik dat zo zeggen dat ik eend niet beledig
ik vind het goed klinkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
"Haha kut ik bedoelde Dries maar jij ook"
Zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |