nee ze kan niet bewijzen dat zij het heeft gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Heeft je moeder al aangifte gedaan van die berichtjes die zij ontvangen had?
op het werk.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
zei*
Bang voor haar en dan samen op vakantie?
Tevens problemen van wat
Dat was m'n vraag niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
nee ze kan niet bewijzen dat zij het heeft gedaan.
nee, heeft ze niet gedaanquote:Op maandag 5 januari 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was m'n vraag niet.
Heeft je moeder aangifte gedaan van de dreigberichten die ze ontvangen heeft?
dat ze wordt zwart gemaakt, en ze denkt dat zij het leven zuur gaat maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja welke problemen!? Zorgen dat ze geen koffie meer krijgt ofzo
In het volwassenenstrafrecht staat op een schriftelijke bedreiging een maximale gevangenisstraf van 4 jaar of een geldboete uit de 4e categorie. (¤20250 max.)quote:Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ja voor advies, en hoe hoog de straf kan zijn.
ja ze had het savonds verwijdert, ze heeft wel een screenshot gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsnog doen, of was ze zo dom die berichten te wissen?
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ja ze had het savonds verwijdert, ze heeft wel een screenshot gemaakt.
nou de filmpjes kan ze niet meer aantonen. dus we hebben er niet zoveel aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?
Maar goed, iets met appels en bomen blijkbaar.
Appels en boom. En het is verwijderd, maar wel wel een screenshot van gemaakt. Dus het orginele bericht is er niet meer, maar de screenshot nog wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?
Maar goed, iets met appels en bomen blijkbaar.
Goeie reden om ff een paar concertkaarten voor die pauper te betalenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
dat ze wordt zwart gemaakt, en ze denkt dat zij het leven zuur gaat maken.
Dat zijn nog 's steekhoudende argumenten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
dat klopt van ms 13.
http://catholicmom.jimdo.(...)t-danger-to-america/
dit plaatje
MS13 heeft ook een webcare-accountquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goedemorgen ik zal mijzelf even voorstellen ik ben de baas van de moeder van de ts bij Asito. Ik heb het bericht inderdaad op facebook gelezen, maar wij hebben ook toegang tot alle justitiële systemen. Ik ben van plan om de moeder van ts te ontslaan, maar moet eerst nog overleggen met mijn teamhoofd/ leider.
Groetjes en -xxx-,
Angelique
MS13
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |