Je spangen over een wensballonquote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die vader was het boost van het hele stel, rode kop, kloppende ader, ditdat. Werd nog mooier toen de wensballon van iemand anders er vlak naast wél perfect omhoog ging, hehe.
Nee, het was bij de Erasmusbrug, niet in Spangen.quote:
Damn niggyquote:Op maandag 5 januari 2015 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, het was bij de Erasmusbrug, niet in Spangen.
[/padaboem, tschj]
Hoe weten ze dan dat zo'n ballon de oorzaak was?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef Prowl het volgende:
Het vuur is blijkbaar vanzelf weer uitgegaan die nacht want pas om 10 uur in de ochtend zagen ze een halve zwarte garage staan met een half kippenhok
En terecht dunkt me.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:54 schreef Aberella het volgende:
en liet Marie-Linde zich uitwonen door het mannendispuut.
Die mooie ringen die er in zitten en dat metalen kaars houdertje wat erin zat hing nog tegen het kippenhok aanquote:Op maandag 5 januari 2015 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hoe weten ze dan dat zo'n ballon de oorzaak was?
Wat klote zegquote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die mooie ringen die er in zitten en dat metalen kaars houdertje wat erin zat hing nog tegen het kippenhok aan
T kippenhok zelf had nog niet eens zo heel veel schade maar de garage heeft toch ff goed gefikt en van de isolatie kwam giftige rook af
Dat is wat ik gehoord heb + een foto op feestboek gezien
Jij meteen die mooie ringen snatchen en om je eigen vingers doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die mooie ringen die er in zitten en dat metalen kaars houdertje wat erin zat hing nog tegen het kippenhok aan
T kippenhok zelf had nog niet eens zo heel veel schade maar de garage heeft toch ff goed gefikt en van de isolatie kwam giftige rook af
Klopt, ik begon er in 2013 met werken en al in de zomer verkochten ze die dingenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:51 schreef thats_meh het volgende:
Bij de Action kun je ze ook kopen, niet gedaan want gevaarlijk, vooral voor anderen/dieren.
Zeker ironisch als blijkt dat de verzender van deze wensballon deze uitkomst gewenst blijkt te hebbenquote:
Misschien was de brand wel op andere manier ontstaan en was de wensballon toevallig net daar geland toen de brand aan de gang was.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat zou er dan ironisch aan zijn in zo'n geval?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:08 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Zeker ironisch als blijkt dat de verzender van deze wensballon deze uitkomst gewenst blijkt te hebben
Geef die boer een stoel.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:05 schreef DieselTank het volgende:
kut wensballonen landen allemaal in weilanden en komen in onze machines terecht....
Akkerbouwer bedoel jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |